Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on naisten ejakulointi?

Vierailija
25.07.2011 |

Mistä se tulee?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain puolison ejakuloimaan hiukan, mutta kuitenkin niin paljon että patjaakin vähän kuivateltiin. Pitkä esileikki, monta orkkua, täysillä mukana. Sillä ei silloin ollu mitään kakkossuhdetta menossa muistaakseni.

Minä pidin, kovastikkin, mutta puoliso ei.

Vierailija
2/15 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skenen rauhasista se naisen ejakulaatio tulee. Maistuu laimean makeahkolle. Se tulee virtsaputken kautta, kuten miehellä siemenneste, mutta ei todellakaan ole pissaa. Skenen rauhaset vastaa miehen eturauhasta ja niistä voi tulla tätä nestettä todella paljon. Opiskelin itse tämän asian David Shaden materiaaleista ja ymmärsin, että jokainen nainen voi ejakuloida kun opettelee. Meillä se vaati vähän treenaamista ja komentamista, mutta kun hän kerran luotti minuun, niin teki kuten sanoin ja voilá: le squirt! Suosittelen niille naisille, jotka haluavat oppia ejakuloimaan, niin ns. kegel-harjoittelua, eli lantionpohjalihasten treenaamista esim. kuulilla. Mitä vahvemmat nämä lihakset ovat, sitä voimakkaammin ejakuloitte ja laukeaminen tuntuu molemmista paremmalta. Käykää myös ehdottomasti ennen harjoittelua pissalla, jotta tiedätte itsekin, että rakko on tyhjä. tämän jälkeen alatte stimuloida emätintä g-pisteen takaa, ikään kuin tekisitte sormellanne (tai käyrällä g-pistesauvalla) sellaista tule luokseni-viittovaa koukistelua/vetoa. Teillä alkaa tuntua painetta, joka muistuttaa virtsaamistarvetta, mutta te tiedätte, että rakko on tyhjä. Jos epäilette, niin voitte tehdä sen vaikka suihkussa. Ja sitten jatkatte kynnyksen yli. Oma vaimo halusi ja harjoitteli, mutta ei uskaltanut yksinään ja toivoi että "pakotan" hänet siihen. No, minähän sidoin hänet ja aloin sormettaa häntä edellä kuvatulla tavalla. Ja aina jos hän teki pienimmänkin eleen vastustaakseen asiaa, niin annoin piiskaa. Ja vasta, kun hän henkisesti uskaltautui heittäytyä, alistua ja näin ollen vapautua kaikesta asiaan liittyvästä vastuusta, hän saattoi ejakuloida. Ja näin kävi. Se oli hyvin emotionaalinen tilanne. Ja vaikka tämä saattaa kuulostaa jonkun korvaan aika hurjalta, niin tiedoksi, että rakastan ja kunnioitan häntä syvästi. Kunnioitin häntä tuossa tilanteessa parhaiten tarjoamalla hänelle sitä mitä hän halusi, mutta mihin ei yksin pystynyt. Nykyään hän ejakuloi aina halutessaan ja se on ihanaa.

M28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skenen rauhasista se naisen ejakulaatio tulee. Maistuu laimean makeahkolle. Se tulee virtsaputken kautta, kuten miehellä siemenneste, mutta ei todellakaan ole pissaa. Skenen rauhaset vastaa miehen eturauhasta ja niistä voi tulla tätä nestettä todella paljon. Opiskelin itse tämän asian David Shaden materiaaleista ja ymmärsin, että jokainen nainen voi ejakuloida kun opettelee. Meillä se vaati vähän treenaamista ja komentamista, mutta kun hän kerran luotti minuun, niin teki kuten sanoin ja voilá: le squirt! Suosittelen niille naisille, jotka haluavat oppia ejakuloimaan, niin ns. kegel-harjoittelua, eli lantionpohjalihasten treenaamista esim. kuulilla. Mitä vahvemmat nämä lihakset ovat, sitä voimakkaammin ejakuloitte ja laukeaminen tuntuu molemmista paremmalta. Käykää myös ehdottomasti ennen harjoittelua pissalla, jotta tiedätte itsekin, että rakko on tyhjä. tämän jälkeen alatte stimuloida emätintä g-pisteen takaa, ikään kuin tekisitte sormellanne (tai käyrällä g-pistesauvalla) sellaista tule luokseni-viittovaa koukistelua/vetoa. Teillä alkaa tuntua painetta, joka muistuttaa virtsaamistarvetta, mutta te tiedätte, että rakko on tyhjä. Jos epäilette, niin voitte tehdä sen vaikka suihkussa. Ja sitten jatkatte kynnyksen yli. Oma vaimo halusi ja harjoitteli, mutta ei uskaltanut yksinään ja toivoi että "pakotan" hänet siihen. No, minähän sidoin hänet ja aloin sormettaa häntä edellä kuvatulla tavalla. Ja aina jos hän teki pienimmänkin eleen vastustaakseen asiaa, niin annoin piiskaa. Ja vasta, kun hän henkisesti uskaltautui heittäytyä, alistua ja näin ollen vapautua kaikesta asiaan liittyvästä vastuusta, hän saattoi ejakuloida. Ja näin kävi. Se oli hyvin emotionaalinen tilanne. Ja vaikka tämä saattaa kuulostaa jonkun korvaan aika hurjalta, niin tiedoksi, että rakastan ja kunnioitan häntä syvästi. Kunnioitin häntä tuossa tilanteessa parhaiten tarjoamalla hänelle sitä mitä hän halusi, mutta mihin ei yksin pystynyt. Nykyään hän ejakuloi aina halutessaan ja se on ihanaa. M28

Tietäjiä piisaa

Vierailija
4/15 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on epäselvää, mistä sellaiset nestemäärät tulevat ts. mihin ovat varastoituneena, sillä ejakuloin joskus viisikin kertaa peräkkäin.

Siitä olen varma, ettei ainakaan virtsaputketsa ulos tule.

Vierailija
5/15 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skenen rauhasestahan se tulee, virtsaputkea pitkin. Omalle kohdalle on sattunut yksi ejakuloiva, hänkin vain rajuimpien orkkujen kohdalla. Tilastollisesti omalla kohdalla siis 1/50.

Vierailija
6/15 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ejakuloin ainakin silloin, kun edellisestä seksikerrasta on aikaa ja nestettä tulee paljon. Kun olen miehen päällä, ejakuloin helposti. Miehen antaessa sormikäsittelyä tulvahtaa vedet lähes joka kerran ja sitä tulee sen verran, että lakanat menee vaihtoon.

Minulla nesteet tulevat pimpasta, ei virtsaputkesta.

Vierailija
7/15 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut siihen tarvitaan kyllä pitkäkestoista kiihotusta ja monta peräkkäistä orgasmia ja nuo yleensä suuseksin tuloksena.

Voihan se joitakin pelottaa, mut nykyinen on ihan hulluna..

Vierailija
8/15 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ejakuloin ainakin silloin, kun edellisestä seksikerrasta on aikaa ja nestettä tulee paljon. Kun olen miehen päällä, ejakuloin helposti. Miehen antaessa sormikäsittelyä tulvahtaa vedet lähes joka kerran ja sitä tulee sen verran, että lakanat menee vaihtoon.

Siis ei todellakaan voi tulla pillusta. Ei ole siis kyse ejakulaatiosta, jos pillusta tulee. Oletko nyt aivan varma, ettei tule virtsaputkesta, voi olla aika vaikea paikantaa tarkka paikka??

Vierailija
9/15 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei todellakaan voi tulla pillusta. Ei ole siis kyse ejakulaatiosta, jos pillusta tulee. Oletko nyt aivan varma, ettei tule virtsaputkesta, voi olla aika vaikea paikantaa tarkka paikka??

Kyllä vaimoni ejakuloi, ja on siis erittäin märkä.

On kyllä ihana tunne kun hommat on saanut siihen pisteeseen että ejakuloi. Naiminen tuntuu irstaalta kun vaimo on märkä ja pillusta tulee ihana litinä,

sillon toivon etten tulisi niin nopasti välillä onnistun välillä en.

Vierailija
10/15 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en todellakaan joka kerta. Jotta ejakuloin, niin minun pitää olla todella kiihottunut. Sama minulla, kun mies sormettaa, niin tulee ihan järjettömiä määriä, tuntuu, että kun "putki" aukeaa, niin sitten sitä tulee monta kertaa myös rakastellessa. Orgasmit ovat hyvin miesmäisiä, suorastaan murahtelen niitä saadessani. Ejakuloituani tyydytksen tunne on aivan mieletön. Tuntuu, että aivot ovat nollautuneet täysin.

Kyllä normaali orgasmikin hyvälle tuntuu =). Meillä mies on ihan hulluna, kun ejakuloin. Tuntuu, että on normaalia kovempikin tuolloin, nauttii siis ihan yhtä paljon kuin minäkin :)

Vierailija
11/15 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta lapsen syntymän jälkeen. Jotain mullistavaa tapahtui ja saan herkemmin orgasmin&ejakuloin melkein joka kerta.

Vierailija
12/15 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ejakuloin ainakin silloin, kun edellisestä seksikerrasta on aikaa ja nestettä tulee paljon. Kun olen miehen päällä, ejakuloin helposti. Miehen antaessa sormikäsittelyä tulvahtaa vedet lähes joka kerran ja sitä tulee sen verran, että lakanat menee vaihtoon. Minulla nesteet tulevat pimpasta, ei virtsaputkesta.

mikä mahdollista ei kaikilla naisilla tule virtsaputken kautta vaan rauhasista suoraan rauhaset on nähtävissä kun tutkii tarkemmin

Vierailija
13/15 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeahan sitä on itse määritellä, kun siinä vaiheessa kiemurtelee nautinnosta ja melekin huutaa.

Vierailija
14/15 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aloin ejakuloida 1. synnytyksen jälkeen. Ennen sitä en tiennyt koko asiasta mitään. En ejakuloi joka yhdynnässä/ hyväilyssä, mutta mies tuntuu "yrittävän" saada ejakuloinnin aikaiseksi joka kerta. Olen sanonut, ettei sitä nyt joka kerta tarvitse odottaa! Tuntuu tehneen asiasta itselleen jonkinlaisen suoritteen mittarin =( Minä olen tyytyväinen ilman ejakulointiakin- vaikka sen mukanaan tuoma tunne mahtava onkin.Ejakuloinnin jälkeen tosin olen tyytyväinen kauan- eli en kaipaa seksiä niin nopeasti- taitaa siis tulla todella tarpeet tyydytetyksi. Tämä taaas harmittaa miestä, koska haluaisi tiheämmin seksiä.

Vierailija
15/15 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatan ejakuloida kolmekin tulvahdusta peräkkäin ja lakanat kastuvat petaria myöten. Kiinnostaisi minuakin tietää, mistä sellainen nestemäärä voi tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän