Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaista en ota puolisokseni enää ikinä, vaikka maksettais...!

Vierailija
25.07.2011 |

tuollaisia juroja, sohvalla makaavia mumisijoita, joiden puheesta ota selvää pirukaan.

Työvaatteet on sama kuin kotivaatteet ja toisinpäin. Ruokaa jos kerran vuoteen saadaan juuri hikisesti väännettyä, niin ei pestä käsiä laisinkaan, edes wc-reissun jäljiltä.

Kokatessa anusta kutkuttaa, jolloinka käsi ahteriin ja rapsuti, rapsuti ja johan kutina helpottaa... Aah, ihanaa.

Sohvalle maaten, olut tölkki toiseen ja hk:n sininen toiseen paskaseen kouraan, nam nam...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ero tulossa?

Vierailija
2/12 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ollaanpa itsenäisiä. "Junttius" oli esim. sodassa tärkeää. Rintamalla seviytyi varmaan paremmin ne, joiden ei tarvinnut koko ajan ajatella kynsien alustoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisethan ovat kaikki samanlaisia.

Vierailija
4/12 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisethan ovat kaikki samanlaisia.

Vierailija
5/12 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ollaanpa itsenäisiä. "Junttius" oli esim. sodassa tärkeää. Rintamalla seviytyi varmaan paremmin ne, joiden ei tarvinnut koko ajan ajatella kynsien alustoja.

Mielestäni juuri sodassa perushygienian tärkeys oli ratkaisevaa henkiinjäämiselle. Tälläisiä tapauksia Oikeasti tapahtunut sodissa, googlatkaa vaikka, että sotilaskokki uudelleenlämmitti ruuan, esim.muhennuksen, ILMAN KIEHUNTAA. Ulosteissa oleva kolibakteeri, vaikka Ihan mikromillin kokoinen, yksi bakteeri joka pääsi kädestä kattilaan, lisääntyy huimaa vauhtia, sille eniten suotavassa, lämmitetyssä aineessa, ja saastuttaa koko satsin. - sotilailla koliripuli. Ja kun sota, ei lääkintää, ja vielä siihen vanhempaan aikaan, ripuli saattoi aiheuttaa hengenlähdön. Ei ollenkaan sama, jos saastuttaa puuronsa kotioloissa. Kyllä nimenomaan sodan aikana miehet tiesi leikata kynnet säännöllisesti:-):-):-)

Mielestäni juuri sodassa perushygienian tärkeys oli ratkaisevaa henkiinjäämiselle. Tälläisiä tapauksia Oikeasti tapahtunut sodissa, googlatkaa vaikka, että sotilaskokki uudelleenlämmitti ruuan, esim.muhennuksen, ILMAN KIEHUNTAA. Ulosteissa oleva kolibakteeri, vaikka Ihan mikromillin kokoinen, yksi bakteeri joka pääsi kädestä kattilaan, lisääntyy huimaa vauhtia, sille eniten suotavassa, lämmitetyssä aineessa, ja saastuttaa koko satsin. - sotilailla koliripuli. Ja kun sota, ei lääkintää, ja vielä siihen vanhempaan aikaan, ripuli saattoi aiheuttaa hengenlähdön. Ei ollenkaan sama, jos saastuttaa puuronsa kotioloissa. Kyllä nimenomaan sodan aikana miehet tiesi leikata kynnet säännöllisesti:-):-):-)

Vierailija
6/12 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia juroja, sohvalla makaavia mumisijoita, joiden puheesta ota selvää pirukaan.

Työvaatteet on sama kuin kotivaatteet ja toisinpäin. Ruokaa jos kerran vuoteen saadaan juuri hikisesti väännettyä, niin ei pestä käsiä laisinkaan, edes wc-reissun jäljiltä.

Kokatessa anusta kutkuttaa, jolloinka käsi ahteriin ja rapsuti, rapsuti ja johan kutina helpottaa... Aah, ihanaa.

Sohvalle maaten, olut tölkki toiseen ja hk:n sininen toiseen paskaseen kouraan, nam nam...

älä toki yleistä että kaikki suomalaiset miehet moisia vätyksiä olisivat.itse en katselis tuommoista päivääkään.

minulla on suomalainen mies jolla toki on työ ja koti vaatteet suunnilleen samat (paidan vaihtaa toisenlaiseen)

Ruokaa laittaa meillä enemmän kuin minä,

siivoaa,pyykkää,leipoo ja hoitaa muutenkin kotia.ei ole mikään sohvaperuna eikä pidä urheilusta.alkoholia ei käytä

minä vissiin sit olen epätyypillinen suomalainen nainen kun vaihdan meidön auton renkaat,kasaan huonekalut,vaihdan lamput yms ns miestenhommat meillä hoidan minä

toki minäkin kotitöitä hoidan siinä kuin miehenikin :)

Vierailija
7/12 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet, mitä sinulla itselläsi on tarjota? miten sivistynyt olet, millainen koulutus, työpaikka jne, että sinulla olisi mahikset löytää semmoinen sivistyneempi versio suomalaisesta miehestä. Kyllä niitäkin on, uskoisin että ainakin 1/4 kaikista ja perusteet hyvästä käytöksestä handlaa ainakin puolet.

Itse olen aina tykännyt vain fiksuista miehistä joilla on arvot kunnossa, eivätkä käytä liikaa alkoholia, ja aina on löytynyt sopiva ehdokas, nyttemmin aviomies. Ulkomaalaisen kanssakin olen seurustellut, eikä hänkään hullumpi ollut.

Vierailija
8/12 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieskin ymmärtää normaalin hygienian tärkeyden, vaikka vanhempansa pitävät semmoista turhana ja jopa terveydelle vaarallisena.

Hauskoja keskusteluja olen anopin kanssa käynyt mm. käsien pesemisen tarpeellisuudesta ruokaa laitettaessa. Rakas anoppi kun alkaa minua ojentamaan aina kun huomaa minun pesevän käsiäni tai ruoka-aineita.

Vierailija
9/12 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollia ei saa ruokkia. Ihan selvästi jokin tarkoituksella väännetty provo taas kerran joltain tyypiltä joka ei oo koskaan ulkomaalaista nähnytkään.

Vierailija
10/12 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kommentoiko PROVOA. Trollia ei saa ruokkia. Ihan selvästi jokin tarkoituksella väännetty provo taas kerran joltain tyypiltä joka ei oo koskaan ulkomaalaista nähnytkään.

Vierailija
11/12 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun mies ole lainkaan tuollainen? oot tainnut ottaa jonkun kemiläisen miehen???

Vierailija
12/12 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän