Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lääkettä lapsenne käyttävät migreeniin?

Vierailija
24.07.2011 |

mun sai panacodia ja on auttanut valtavasti! ei vie kaikkea kipua ja pahoinvointi tulee mutta on se niin pientä aikaisempaan verrattuna! ikää hänellä 12v

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pronaxen + parasetamol.

Käytän itse samaa yhdistelmää ja se toimii. Aiemmin käytin täsmälääkkeitä, mutta tämä on halvempaa ja lääke tulee otettua aiemmin (ensimmäisistä aavistuksista). Panacodia en itse voi käyttää pahoinvoinnin takia, joten en halua antaa sitä lapsellekaan... vaikka voisihan se toimia myös :-)

Vierailija
2/3 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeniin on olemassa hyvät ja turvalliset täsmälääkkeet, joita 12-vuotiaat ja nuoremmatkin voivat hyvin käyttää ja ne auttavat. Panacod on suoraan keskushermostoon vaikuttava morfiinijohdannainen, joka ei tee hyvää toistuvassa käytössä lapsen yhä kehittyvälle hermostolle. Eikä se edes poista kohtausta, vaan vie vaan kivun vähäksi aikaa pois.

Lasten migreeniä hoidetaan tulehduskipulääkkeillä, parasetamolilla, täsmälääkkeillä (triptaaneilla) ja tarvittaessa estolääkkeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PANACODIA 12-vuotiaalle MIGREENIIN!? Se ei missään nimessä ole päänsärkylääke, asia 1 joka lääkiksessä opetetaan. Ja ei etenkään lapselle eikä missään nimessä migreeniin! Herranjumala sentään, näistä nyt on kunnon ohjeistusta saatavilla ihan jokaiselle joka osaa nettiä käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä