Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin yhteyden viereisessä rapussa asuvaan komeaan mieheen?

Vierailija
24.07.2011 |

Asun kerrostalossa ja viereisessä rapussa asuu komea, noin ikäiseni mies. Usein kun istun parvekkeellani, hän käy tupakalla omalla parvekkeellaan nojaten parvekkeen kaiteeseen. Parvekkeet ovat kuitenkin sen verran kaukana toisistaan että puhuminen ei ole luontevaa ja kovempi silmäpelikin tuntuisi tunkeilevalta aloittaa ;). Olen sitä paitsi aika ujo alussa vieraiden ihmisten kanssa. Rapuissa on ovisummerit joten en pääse rappukäytävään edes katsomaan hänen nimeään. Miten saisin tietää onko mies vapaa, ja tietää hänen nimensä ja miten saisin yhteyden häneen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku avaa ulko-oven ja tiputa (arvioimastasi) ovesta lappu jossa pyydät vaikkapa vilkkaaseen kahvilaan tiettyyn aikaan. Ei tarvi heti antaa omaa puhelinnumeroaan, kahvila turvallisempi tavata eikä ole niin hankalaa, jos ei se tulekaan.

Vierailija
2/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkö siis laittaisi viestiin kuka olen? Salainen ihailija?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommoisen salainen ihailija-viestin sukulaisen postilaatikosta ja se alkoi pelätä oikeasti. Ei kannata...Hymyä peliin ja mene lainaamaan sokeria ja pyydä kahville.

Vierailija
4/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkö siis laittaisi viestiin kuka olen? Salainen ihailija?

vaan että laittaisit kyllä että "Kolmannen kerroksen brunette" tai jotain, mistä tietää kuka olet, mutta et suoraan puhelinnumeroa vaan julkinen paikka jotta on turvallisempaa. Nettisaiteillakin suositellaan, että tekee treffit julkiseen paikkaan, koska ei voi tietää millainen toinen on.

Jos olisi vain salainen ihailija, en ainakaan itse menisi missään tapauksessa.

Vierailija
5/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ajatus mutta ei onnistu meikäläiseltä. Olen sen verran ujo :). Sitä paitsi jos mies ei oliskaan yksin kotona vaan siellä olis sillä joku nainen tai muita vieraita niin hieman nolo tilanne... Mies vaikuttaa itsekin aika totiselta ja multa ei onnistu aloitteen teko hymyllä. Vaikka olen hymyileväinen kun tunnetaan paremmin.

ap

Vierailija
6/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan se huono puoli, että jos mies onkin varattu tai ei muuten ole kiinnostunut, niin on hemmetin noloa jos jutusta ei tulekaan mitään. Joudutaan kuitenkin näkemään toisiamme parvekkeilla jatkossakin... :/

ap

Vierailija
7/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reunaa vasten, katsot viettelevän raukeasti ja puhaltele savumerkeillä....ailovejuu...kolme lyhyttä, kolme pitkää, kolme lyhyttä...ailovejuu....luulisi armeijan käyneenä tajuavan! (jos ei ole sivari).

Vierailija
8/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimi ja pyydä fb kaveriks. Sit pyydät sitä kautta kahville. Niin mun yks tuttu teki.

Vierailija
9/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toisen tahtoo! Ainahan elämässä voi käydä köpelösti näissä asioissa. Ihan sama, törmäätkö mieheen tanssilavoilla vai työpaikalla - pakit voi tulla, syystä tai toisesta. Mutta jos haluat varmistaa kaiken etkä uskalla kokeilla, jäätkin helposti yksin. Rakkaus on riskipeliä, siinä sen suola onkin.

Terveisin lapputäti :-D

Vierailija
10/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juttu alkoi luistaa Facebookin kautta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi