onko tämä normaalia?
ihmiset soittelee mulle, vaikka ilmotan, että ollaan koko perhe pikyillä. Kun en vastaa puhelimeeni, seuraavaksi soi summeri ja se soi noin 3 kertaa ja sitten onkin vuorossa ovikello, joka soi n. 10 kertaa(missään vaiheessa ei ole avannut summeria) Meillä siis 9kk vanha vauva joka heräsi tähän ja niin herättiin me vanhemmatkin. Mistään hätätilanteesta ei ollut kysymys vaan yksinkertaisesti siitä, että nää ihmiset olis halunnu tulla meille kylään. Tekeekö järkevä ihminen näin?
Kommentit (8)
joo. nää ihmiset oli mun äiti ja sisko, jotka luulee, että niillä on oikeus tulla tänne ksoka tahansa ja sitten ne vielä loukkaantuu ku ei päästetty sisään! Eikö niillä oikeesti raksuta että näin ei tehdä!!! Ja ne varsin hyvin tiesi, että olla päikkäreillä!! Mies on viikot töissä ja tää on meijän ainutta yhtiestä aikaa. Menee hermot!!!!! Ja viikon päästä meillä häät ja pitäs tehä jonkunlaista yhteistyötä näiden naisten kans. AAARGH. MÄ EN KESTÄ!
Viikon kuluttua teillä on häät, ja sinulla satoja asioita, jotka pitäisi saada kuntoon. Toivottavasti äitisi ja siskosi tajuavat, että saat kaiken kuntoon yksinkin ja pysyvät poissa jaloista. Tulevat sitten kirkkoon omia aikojaan, kyllä sinä yhdet juhlat aikaan saat vauva kainalossa, vaikka mies ei kotona olekaan.
Tosi inhottavia ihmisiä, jotka olettavat, että heistä olisi jotain apua.
hänen lempihuviaan on soittaa sellainen parin hälytyksen mittainen häläri, johon ei ehdi vastata, puhumattakaan siitä, että jos olen esim. suihkussa tmv, niin ehtii soittaa siinä ajassa useita kertoja vastaavia puheluja.
Sitten kun soitan takaisin tai onnistun vastaamaan, niin tervehdyksen sijaan toisesta päästä kuuluu sydänjuuriaan myöten loukkaantunut "MISSÄ SINÄ OLIT KUN ET VASTANNUT MINULLE" (ja juuri noin kovaa huudettuna.)
Olen niin onnellinen 200 kilometrin välimatkasta.
inhottavia tuppautujia, älä avaa ovea tollasille
Dorkat :|
t. uniherkän pikkutypykän iskä
joo.
nää ihmiset oli mun äiti ja sisko, jotka luulee, että niillä on oikeus tulla tänne ksoka tahansa ja sitten ne vielä loukkaantuu ku ei päästetty sisään! Eikö niillä oikeesti raksuta että näin ei tehdä!!! Ja ne varsin hyvin tiesi, että olla päikkäreillä!! Mies on viikot töissä ja tää on meijän ainutta yhtiestä aikaa. Menee hermot!!!!! Ja viikon päästä meillä häät ja pitäs tehä jonkunlaista yhteistyötä näiden naisten kans. AAARGH. MÄ EN KESTÄ!
Muistan miten kotiuduttiin sairaalasta esikoisen syntymän jälleen ja olin todella sairaan kipeä ja väsynyt (sektio). Sanoin isälleni monta kertaa puhelimessa että toivotaan että saadaan olla eka päivä kotona ihan rauhassa, ettei kukaan tulisi. Päästiin kotiin, oli ihana rauha ja mies auttoi minut makuulle ja sai vauvan nukkumaan. Mulla oli kovia kipuja vatsalla ja parin lääkkeen voimin sain nukahdettua. Meni ehkä puol tuntia kun ovisummeri alkoi soida. Soi ja soi kunnes mies meni myrskyn merkkinä avaamaan ja minä itkuisena kinkesin ylös sängystä. Iloiset ja innokkaat tuoreet isovanhemmat vaan tulivat kylään..olivat niin halunneet tulla "ja ihan vaan piipahtivat".
Isäni on tätä samaa tehnyt lukuisia kertoja eli esim aamulla klo 7 soinut ovikello kun tykkää kyläillä aikaisin kun herää aikaisin jne...viis veisaa toisten toiveista, elämästä jne...
olen laittanu ulko-oveen lapun, että ei saa häiritä.