Minkä nimisiä lapsia kenenkin kotona asuu? Mielipiteitäkin nimistä saa kertoa
Kommentit (29)
Kimi Kiia Kitta Keea
Kimi ja Kiia ovat oikein kivoja, mutta Kitta ja Keea tuntuvat jotenkin turhan keksityiltä ja väännetyiltä? Jos samaa koolla alkavien sarjaa olisi halunnut, on paljon muitakin sillä kirjaimella alkavia nimiä.
Emilia Aada Adelein
Tämä on minusta tosi kaunis nimi! Emilia on sievä, jokseenkin yleinen, kuitenkaan olematta joka tytön nimi. Aada ja Adelein ovat myös kauniita nimiä, suosin itsekin sitä että erikoisemmat nimet ovat toisena ja kolmantena. :)
Lenni Nooa Viljami Lilja Lumi Tuuliina Pihla Taika Helmiina Niilo Onni Eemeli Helmi Aava Adalmiina Hilla Saaga Anniina Vilho Aatos Olavi Pilvi Usva Pauliina Tutuille terkut!
Kivat nimet, pidän siitä että nimet sopivat toisiinsa ja tyttöjen kolmannet nimet loppuvat kaikki -na. :)
Eevi Katariina
Senja Loviisa
Aino Inkeri
tykkään kovasti tässä ketjussa mainituista
Ainosta & Annasta, kauniit nimet siskoksilla
että perhe tykkää autoista, on jotankin maskuliinenen. Poikaa toivottiin.
Hiukan maskuliininen nimi, kun sisarusnimi Kai Mikaelille. Suomemmettu jo "liikaakin".
Kirjoittaisin itse eri asussa: Cia Michaela, mutta olenkin junttimamma, jolla on Jimi-niminen lapsi.
Eivät ole lainkaan minun makuuni, tuovat mieleen hampaattomia samaaneja tai jänkäjoonaita. Nimet sopivat kyllä jollekin new age -ihmisille ja ekoihmisille, jotka viettävät elämänsä äiti Amman jalanjäljissä ja Goalla.
Minä laitan omani:
Laura Tuuli Maria
Miika Leo Markus
Helmi Lotta Inkeri
Saara Inna Elina
Ja terkut tutuille ;)
Laura Tuuli Maria
Miika Leo Markus
Helmi Lotta Inkeri
Saara Inna Elina
Manne (2-vuotias) & Rainer (täyttää pian 6 v.)
...sukunimi varmaan joku Virtanen tai Korhonen. Pöljän kuuloista kun yritetään antaa muka ah-niin-hienoja nimiä.
Kirjoittaisin itse eri asussa: Cia Michaela, mutta olenkin junttimamma, jolla on Jimi-niminen lapsi.
eikä kyllä mikään Mönttönenkään.
olinkohan 10 vai 11 :)
Lenni Nooa Viljami
Lilja Lumi Tuuliina
Pihla Taika Helmiina
Niilo Onni Eemeli
Helmi Aava Adalmiina
Hilla Saaga Anniina
Vilho Aatos Olavi
Pilvi Usva Pauliina
Tutuille terkut!
ristittiin Leevi Pauli Petteri(ksi)
sukunimi alkaa L.
(moi vaan jos ´joku tunnistaa)
Nimillä on syynsä, Petteri kulkee suvussa ja Pauli on edesmenneen pappani nimi.
Lenni Nooa Viljami
Lilja Lumi Tuuliina
Pihla Taika Helmiina
Niilo Onni Eemeli
Helmi Aava Adalmiina
Hilla Saaga Anniina
Vilho Aatos Olavi
Pilvi Usva PauliinaTutuille terkut!
LESTADIOLAINEN *purge*
kaikki vain kirjoittavat tänne lastensa saatanalliset nimet ja odottavat saavansa arvosteluja VAIKKEIVAT VITTU ITSE ARVOSTELE NIMIÄ SAATNANA
Silloin kun hän syntyi, ei tiedetty ko. automerkin olemassa olosta mitään.
Kia Mikaela on kaunis nimi. Itse olisin ehkä muokannut nimeen muotoon Cia Mikaela/Micaela.
Luukas ja Ukko, aika maskuliinisia nimiä. Meillä on Lucas, joten Luukas-nimestä tykkään, vaikka meillä erillailla kirjoitettu.
Emilia Aada Adelein, voi kuinka kaunis nimi! :)