Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysimme unelmiemme mökin!

Vierailija
24.07.2011 |

20 vuotta olemme mökkejä katselleet ja nyt löytyi se mitä etsimme. Kotiseudultani, juuri meidän perheelle sopiva kooltaan, sijainti ja kaikki on ihan täydelliset!

Uskomatonta, mutta totta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, kun ihmiset puhuvat mökistä, kun kyseessä saattaa olla kauhean kokoinen miljoonapalatsi.

Vierailija
2/5 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, että olet iloinen. Me emme välitä onko itse mökki sitten mökki vaiko huvila, vaiko linna.. Sijainti, hyvä tontti, ilmansuunnat, hyvä ranta yms. ovat niin tärkeitä ominaisuuksia ja ne kun natsaa, niin kiinni käydään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me etsitään mökkiä, ihan pientä sellaista max 50 neliötä.

Mutta pitäisi olla autotienpäässä, muutetaan sinne sitten eläkepäiviä viettämään.

Vierailija
4/5 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut teille! itsekin mökkeilevänä tiedän että on lottovoitto löytää oikeanlainen ja oikeasta paikkaan! ONNEA!!

Vierailija
5/5 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan ravattu ja ravattu erinäköisiä mökkejä näinä kuluneina vuosina.

Kivoja on tullut vastaan, mutta minulla on ollut fiksaatio paikkakunnan suhteen. Isäni kuoli kun olin teini ja jouduimme muuttamaan lapsuudenkodistani. Olen kaipaillut lapsuudenmaisemiin siitä asti. Tämä mökki on nyt juuri siellä. Käytiin perjantaina ko. paikkakunnalla torillakin ja voi että, kun tuli tunne, että olen palannut kotiin!

ap