Mitä lahjaksi 40v vaimolle?
Kommentit (42)
Mun ex osti yleiskoneen.. joten EI ainakaan sitä (silloin päätinkin muuten että siitä tulee ex)
Joku koru tai joku muu henkilökohtainen lahja olis kiva
Tykkäisin ravintolaillallisesta hyvässä ravintolassa.
Mitään tavaraa en tällä hetkellä tarvitse, koska minulla on jo kaikkea.
N41
Vierailija kirjoitti:
Mun ex osti yleiskoneen.. joten EI ainakaan sitä (silloin päätinkin muuten että siitä tulee ex)
Kyllä, jos tiedät, mistä toinen pitää.
Kysyt tätä loisten palstalla? Kysy ennemmin vaimon siskolta tai kaverilta.
Ja kuitenkaan vaimo ei tule olemaan tyytyväinen. Parempi jättää ostamatta.
Lahjakortti kasvohoitoon, ravintolaillallinen hyvään tasokkaaseen ravintolaan, yhteinen kylpyläloma esim. 1 yö, ymv. Ei mitään tavaraa.
Minä sain luvan tilata korusepältä korun, saan siis itse vaikuttaa suunnitteluun, ja siten on henkilökohtaisempaa kuin lahjakortti
Keikkalippu lempiartistin - tai bändi konserttiin voisi toimia.
Koru, sen pitää sitten olla vähintään kohtuuhintainen ja ei rihkamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos tiedät, mistä toinen pitää.
Nimenomaan! Sitä tarkoitinkin
Minä tiedän jo yhden lahjani. Se on isäni vanha vihkisormus, jonka saan muokata mieleisekseni.
Luultavasti saan myös jonkun matkan. Suuria yllätyksiä tuskin tulee; mies tietää etten halua tavaralahjoja enkä mitään turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtainen, joo, mutta esim. minä inhoan koruja, ja heilläkin, jotka koruista tykkäävät, on yleensä tarkka maku niiden suhteen. Monta mahdollisuutta mennä pieleen.
Joko ap tajuaa naisten ahneuden? Satojen eurojen koruja pitää olla näillekin palstamammoille.
Älä osta mitään
Tehdäänkö vielä vaihdevuosiensiirto/libidonnosto leikkauksia?
Minä sain kylpyläloman (koko perheelle) ja itselleni hemmotteluhoidon siellä kauneushoitolassa. Oli ihanaa.
Sain matkan unelmieni kaupunkilomalle. Ilahduin kyllä.
Koru
Lahjakortti hierojalle
Lahjakortti kosmetologille
Kaunis yöpaita
Suklaata
Hyvä kirja
Laadukkaat nahkahanskat
Laadukas ja kaunis villahuivi
Menolippu Sveitsiin ja lahjakortti eutanasiaklinikalle.