Onko täällä yhtään mammaa, joka olisi SAMAA MIELTÄ Anu Saagimin ja Loka-Laitisen kanssa? Täällä yksi!
Kommentit (31)
varaa laukoa päätään. Katsois peiliin. Toivottavasti ei tule ensi vuonna tänne poriin jazzeille örveltämään.
mielta saagimin ja co kanssa. Mutta minka me sille voidaan etta geenit on mita on? Patalappurinnat ja liian pienet ja levea pera. Paljon se auttaa ett vetaa minihametta ylleen tai meikkia naamaan, tosiasiaa ei pysty muuttamaan.Vaikka suomalainen itse olenkin, loytyy mm. ruotsista ja norjasta paljon kauniimpia naisia kuin suomesta. Tosiasia jonka kanssa taytyy vain elaa:)
Varsinkin kun esim säären pituuteen ei oikein voi vaikuttaa itse.
Mun mielestä vain omillaan toimeentuleminen, kouluttautuminen jne jne on paljon tärkeämpää kuin miesten miellyttäminen. Ymmärsin, että Saagim ja Laitinen pitävät naisen tärkeimpänä tavoitteena sitä, että hän miellyttää miehiä.
Eli osittain myös eri mieltä.
ootteko koskaan nähneet Loka Laitisen avopuolisoa? Toimittaja Seija Sarttia? Siinä se on pitkä, hoikka, huolitelty ja tyylikäs nainen:)
No ei tosiaan oo.. mutta pirunmoinen toimittaja, ihan maan kärkikastia!
Onko mielestäsi naisen tärkein tehtävä miellyttää miestä?
(tästähän siinä ihan suoraan on kyse, en todellakaan ole mikään feministi, mutta tämä oli keskustelun ydin, jos luit tarkkaan.)
Kun suomi-mies menee Viroon lähtee se sinne huoriin... Lähtijä on yleensä liian pienessä t-paidassa, jossa kaljamaha vilkkuu. Kännissä kuin käki. Sinne vaan ne kaikki suomi miehet, kuka ne täällä omakseen huolii????
Vierailija:
Kun suomi-mies menee Viroon lähtee se sinne huoriin... Lähtijä on yleensä liian pienessä t-paidassa, jossa kaljamaha vilkkuu. Kännissä kuin käki. Sinne vaan ne kaikki suomi miehet, kuka ne täällä omakseen huolii????
Saagimin ja Loka-Laitisen käsitykset seksikkyydestä ovat niin hanurista, että itse en ainakaan sellaista seksikkyyttä halua tavoitella.
" Pysy otsikoissa hinnalla millä hyvänsä."