Tuli sit auton huollosta tonnin lasku
Kommentit (29)
asentaa ilamstointeja...johtuen siitä että tekee sitä työkseen :D
Luetun ymmärtäminen sullakin kohdillaan :D
meille itse kalusteet...sattuu olemaan puusepää!
No juurikin niin. Asentajathan niitä huoltoja tekee. Ei kai tuota sen selvemmin olisi voinut sanoa.
että mies ammattilaisena osaa tehdä huollot itse? Ööh eikös se nyt ole vähintääkin oletettavaa että sitten osaa? Mikä se sellainen ammattilainen olisi jos ei osaisi? Miten se liittyy mitenkään apn viestiin siitä että ketuttaa kun sai ison laskun?
että mies ammattilaisena osaa tehdä huollot itse? Ööh eikös se nyt ole vähintääkin oletettavaa että sitten osaa? Mikä se sellainen ammattilainen olisi jos ei osaisi? Miten se liittyy mitenkään apn viestiin siitä että ketuttaa kun sai ison laskun?
Kunhan halusin kääntää veistä haavassa kun tiedän huoltojen tolkuttomat hinnat :P
Ja moni näköjään hermostuikin :D
Mun mies hoitelee kaikki meidän tietokoneongelmat. Kuuluuko nyt sanoa lällällää?
Mun mies hoitelee kaikki meidän tietokoneongelmat. Kuuluuko nyt sanoa lällällää?
Sano vaan jos hyvältä tuntuu ja siitä on teille konkreettista hyötyä =)
Ainakin tyttöni saa isona nauttia hyvästä isästä joka korjaa ja rempaa vaikka mitä ;)
t.sinkku isä
jos pieni osa rikki täytyy autosta vaihtaa suunnilleen puolet (kärjistetysti) autotehtaat osaa asiansa ja tietävät miten kuluttajalta rahat revitään!