Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummat vaatteet mun kannattaa laittaa päälle, kun lähden illalla baariin miestä metsästämään?

Vierailija
23.07.2011 |

en etsi vakisuhdetta, tahdon vain seksiä. Saa toki tulla pitempiaikainenkin panosuhde mutta alkajaisiksi olisi kiva saada edes ensi yöksi joku kolli viereen.

Laitanko pitemmät housut ja rintaliivit ja puseron jossa rinnat on erittäin anteliaasti esillä? Vai olisiko lyhyt mekko parempi? Sellainen missä yläosa on aika peittävä (ei kuitenkaan teltta), mutta hame peittää juuri ja juuri vesirajan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka on mauton.

Vierailija
2/16 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka on mauton, toka seksikäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun kumartua kärsii eikä perse näy, mutta jää silti reilusti polvien yläpuolelle. =)

ap

Vierailija
4/16 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on hyvät tissit, eka, jos loistavat jalat, toka, jos molemmat niin sinulla ei liene mitään ongelmia miehen saamisessa, pukeuduit miten vain

Vierailija
5/16 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissit normit, kai. Jalat ei nyt niin mahtavat, mutta peppu ihan kiva. Ei mikään lysähtänyt lattana, vaan oikeista kohdista pyöreä. Sivuprofiilia peilistä katsottaessa näyttää ihan hyvältä.

Vierailija
6/16 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että varmaan sitten ykkönen.

Vierailija
7/16 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta sitten olisin sanonut että tissit on paras kohta, niissä kuitenkin on kokoa sen verran. Laihdutus kuitenkin vei niistä parhaimman terän joten sanoisin niitä normitisseiksi. Ainakin sen perusteella mitä olen naisten saunailloissa ikäisilläni naisilla nähnyt.

ap

Vierailija
8/16 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkut joissa takapuolen kohdalla vähän vaalennusta, baarin valoissa korostaa täydellisesti. Pusero vartaloamyötäilevä mutta ei liian tiukka, eikä suurikaula-aukkoinen.

Vierailija
9/16 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kiinnittävät huomioita anteliaisiin kaula-aukkoihin ja lyhyisiin hameisiin.

Mautonta? No mitä sitten jos se vaan toimii :-). Anna tätien louskuttaa, miehiähän sinä halusit etkä tätien hyväksyntää.

Vierailija
10/16 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkut joissa takapuolen kohdalla vähän vaalennusta, .

Vierailija
11/16 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/16 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin WT! Ja poissa muodissa!!

Menepä nuortenliikkeeseen josta saa farkkuja. Lähes kaikissa on vähän vaalennusta. Luuletko mun tarkoittavan niitä farkkuja missä osa on vedetty ihan valkoiseksi ja tarkoilla rajoilla? Ne nyt on aina olleet ihan järkyt.

Vierailija
13/16 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä puet päällesi kunhan et vain ole turhan tyrkky.

Munaa saat jos vain laatu kelpaa

Vierailija
14/16 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaihda kesken illan,jos ei siihen mennessä olöe käynyt flaxi

Vierailija
15/16 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tiskillä vaihdat kuteet niin luulis riittävän seuraa sen jälkeen.

Vierailija
16/16 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kroppasi on kunnossa kaikilta osin niin varmasti kumpikin toimii.

Minulla kunnossa on se rintapuoli, joten valitsisin sen rintoja korostavan mallin. Reidet ovat lössöt, niitä en halua paljastella. Parhaalla kaverillani taas on hyvin vähän mitään rintaosastolla mutta killerpeba, ja hänen kannattaa ehdottomasti korostaa sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme