Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä moderointia ollenkaan?

Vierailija
23.07.2011 |

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä moderoidaan arkisin virastoaikana. Muutenhan moderaattorille joutuisi maksamaan extra palkkaa... Luuliks sää oikeesti, että vauvalehti palkkaisi oikean moderaattorin??

Nuo ketjupoistot on niin mielivaltaisia, että joku tekee hommaa oikeiden töiden ohessa...

Vierailija
2/40 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut tänään muutaman 'asiattoman viestin' ja mitään ei tapahdu. Enkä todellakaan ole mikään herkkähipiäinen kaikesta ilmoittelija.

-ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa vain isolta sanomatalolta, että pitävät yllä suosittua keskustelualuetta, jossa asiattomuus saa rehottaa. Häpeällistä.

Vierailija
4/40 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-lehti palkalla?

Tää on välillä niin ala-arvoinen palsta, ettei ainakaa hyvää mainosta ole Sanoma Magazinekselle : (

Vierailija
5/40 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin asiasta jo nettivinkin poliisillekin, koska kirjoitusten sävy alkaa olla jo huolestuttavaa. Toivottavasti niin palveluntarjoaja kuin itse kirjoittajat joutuvat vastuuseen törkeyksistä.

Vierailija
6/40 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-lehti palkalla?

Tää on välillä niin ala-arvoinen palsta, ettei ainakaa hyvää mainosta ole Sanoma Magazinekselle : (

Vapaaehtoiset Sheriffit on tehnyt suomi24 aivan kaameen paikan. Viestejä poistellaan sheriffin henkilökohtaisen vakaamuksen perusteella. Esim. auto palstalla ei saa solvata toyotaa, koska sheriffi omistaa toyotan. Kaikkia muista autoja saa haukkua ja kaikkien muiden autojen omistaja saa solvata...

Vierailija
7/40 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin asiasta jo nettivinkin poliisillekin, koska kirjoitusten sävy alkaa olla jo huolestuttavaa. Toivottavasti niin palveluntarjoaja kuin itse kirjoittajat joutuvat vastuuseen törkeyksistä.

Törkeä kirjoitus ei ole rikos. Tiedän mihin viittaat mutta kirjoituksessa ei ollut mitään tlaitonta. Kirjoittaja vain oli täydellinen idiootti.

Vierailija
8/40 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikea ratkaisu. On niitäkin, joilla askel kirjoittelusta tekoihin, on todella pieni.

Törkeä kirjoitus ei ole rikos. Tiedän mihin viittaat mutta kirjoituksessa ei ollut mitään tlaitonta. Kirjoittaja vain oli täydellinen idiootti.

Vierailija
9/40 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/40 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia massamurhaa ihannoivia kommentteja ei puolusta mikään toisinajattelun vapaus.

Vierailija
11/40 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vastoin perustuslakia.

Vierailija
12/40 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etnisen ryhmän solvaaminen

on vastoin perustuslakia.

Ei "demari nuori" ole mikään etninen ryhmä!!!

Vierailija
13/40 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeästä kirjoittelusta muuten juurikin on jo langetettu tuomioita.

Eikä ole langetettu!!!

Ihmisen solvaamisesta on langettu. Viestissä ei solvata ketään. Laittomasta uhkauksesta on langetettu, viestissä ei uhata ketään.

"törkeydet" ei ole lakitermi.

Vierailija
14/40 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoiset Sheriffit on tehnyt suomi24 aivan kaameen paikan.

vapaaehtoisen valvonnakin saa toimimaan, ei se mahdotonta ole. Se vaatii vaan työtä ja vastuuttamista, sekä selkeää johtamista.

Kissin aikana sheriffihommat toimi vielä vallan mainiosti, kun Kissin chatit siirrettiin Suomi24:lle, hommat alkoi mennä päin peetä.

Tosin ei taida enää olla chattejakaan?

Vierailija
15/40 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut tänään muutaman 'asiattoman viestin' ja mitään ei tapahdu. Enkä todellakaan ole mikään herkkähipiäinen kaikesta ilmoittelija.

-ohis

kun jaksat vetää herneen nenään pikkuasioista.Mä en ole nähnyt vielä yhtään asiatonta kommenttia.Kyllä massamurhaajaa saa ihailla ihan siinä missä Antti Tuiskuakin.

Vierailija
16/40 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailetko sinä massamurhaajaa?

Vierailija
17/40 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.uusisuomi.fi/asiasanat/nettiherjaus

Ei siihen uhkailua tarvita.

Törkeästä kirjoittelusta muuten juurikin on jo langetettu tuomioita.

Eikä ole langetettu!!!

Ihmisen solvaamisesta on langettu. Viestissä ei solvata ketään. Laittomasta uhkauksesta on langetettu, viestissä ei uhata ketään.

"törkeydet" ei ole lakitermi.

Vierailija
18/40 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut tänään muutaman 'asiattoman viestin' ja mitään ei tapahdu. Enkä todellakaan ole mikään herkkähipiäinen kaikesta ilmoittelija. -ohis

Vierailija
19/40 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa että 17 on sellainen nainen joka rakastuu massamurhaajiin. Nyt vaan rustaamaan rakkauskirjeitä...

Vierailija
20/40 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiiman valtaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan