Klamydia
Heissan,
Pikaista apua tarvitsen!!! Eli mitä kun epäilen että mulla on klamydia? Parin kanssa harrastanut suuseksiä mutta vasta nykyisen poikaystäväni kanssa seksiä, joka ei ole ennen minua tehnyt mitään. Jos minulla se todetaan, saanko samalla mukaani poikaystävälle antibiootin ja saanko itse päättää onko se kuuri vai kerta-annos???
Tuo tärkein että saanko samalla poikaystävälleni lääkkeen ilman että häntä testataan on tärkein! En haluaisi vaivata häntä asialla kovin paljoa...
Kiitos jos voitte vastata ja auttaa!!!!
Kommentit (3)
Niin olen tehnyt, ja syön myös epillereitä jotka siis suojaavat raskaudelta, mutta eivät taudeilta. Siitä johtuen en ole mitään kortsun rikkoutumista epäillyt, voihan olla että on mennyt rikki ilman että olemme huomanneet?
et saa hei mitään . terveyskeskukseen mars mars saat lähetteen pissa testiin . tulos tulee noin viikossa . sitten saat hakea ilmaisen pillerin terveyskeskuksesta ,mutta vain itsellesi . et saa poika ystävällesi vaikka kuinka selität ..
Tämä tieto voi tulla ehkä hieman myöhään, mutta mikäli ei halua käydä terkkarilla antamassa pissanäytettä, niin sen samaisen testin voi tilata kotiin tehtäväksi testaaitse.fi palvelusta. Sieltä saatavalla todistuksella sain lääkkeet terkkarilta.