Kuinka monta kertaa jaksatte naida 24H ?
Kuinka kipeät ovat paikat naintien jälkeen?.
Kommentit (17)
yleensä 20-40 kertaa vuorokaudessa. Joskus on paikat kipeinä, yleensä ei. Yhden takahampaan amalgaamipaikka tosin aikoinaan saattoi toisinaan hieman kipeytyä.
rakastajattareni kanssa taitaa olla ennätys oliko se nyt 12 vai 14 kertaa (lasketaanko nekin kerrat kun mies ei tule, mutta nainen tulee?).
Ja nuo siis illalla aloitettuja ja koko yön kestäneessä pitkässä sessiossa, joka jatkui sitten aamulla heti kun herättiin.
Eikä ollut paikat edes kipeät(mies), vähän hellinä ehkä.
En oikein tiedä, mikä lienee yhden yksittäisen kerran määritelmä. Rakastajattareni sai yön aikana kuusi orgasmia. Ja uskottakoon nyt hänen vilpittömyyteensä, koska muusta ei ole näyttöä. Itse sain kaksi kertaa.
Ainakin tuolloin nuorempana pystyin hallitsemaan itseni todella hyvin. Sen sijaan en ole koskaan kyennyt kovin moneen orgasmiin vuorokauden kuluessa. Yllä mainitsemassani tapauksessa naimahommat alkoivat illansuussa, välillä kävimme kävelyllä ja söimme ja aamuyöllä torkuimme muutaman tunnin, ja jatkoimme taas. Lisäksi nainen otti minulta loppuun asti suihin pian tultuaan, mutta sen jälkeen touhuilimme vielä muita asioita useita tunteja...
Yhdyntöjä voi siis laskea olleen yön aikana kaksi, kuusi tai kahdeksan. Käytännössä koko yö oli sellaista kiehnäämistä ja jyystöä niitä muutamaa nukkumisen tuntia lukuunottamatta.
En muista, että kaluni olisi ollut erityisen hellä sen yön jälkeen, mutta selkä kylläkin.
Krapulassa oli usein sellaista panetusta. Viimeisellä kerralla ei tullut spermaa juurikaan. Nykyään jää yhteen kertaan, koska ei saa millään lentämään toista kertaa. Mulkun herkkyys vähentynyt ja pillu on väljempi.
Että 3-4 kertaa riippuen täysin naisen aktiivisuudesta ja himokkuudesta. Jos nainen ei ole täysillä mukana niin hyvä jos pari kertaa pystyy. Viimeisillä kerroilla myös helposti loppuu kunto kesken eli ei pysty välttämättä laukeamaan. Naisesta sit taas riippuu saako kuinka monta orkkua.
Kyllä tuommoisen session jälkeen tekee vähän tiukkaa seuraavana päivänä.
ainakin vapaapäivinä. Saan kyllä itse (nainen) enemmän orgasmeja kuin mies, sillä hän tyydyttää minua vaikka kuinka kauan suulla, käsillä ja dildolla.
Pari kertaa kyllä mieskin saa, yleensä toinen yhdynnässä ja sitten otan nuolukäsittelyyn myöhemmin samana päivänä.
Joskus kyllä on paikat hiukan arat pitkän käsittelyn jälkeen.
Kerran kun laukeaa, niin ei tee mieli uudestaan 5-6 päivään. Eli kerran vuorokaudessa, koska halut ja kiinnostus putoavat nollaan heti sen yhden kerran jälkeen.
Tai tarkennetaan sen verran, että ei kyse ole niinkään jaksamisesta, vaan että mistä teillä riittää niitä haluja?
oli seurustelun alkuvaiheessa jonain sunnuntaina 11 panoa, laukesin siis 11 kertaa pilluun.
tapahtui suunnilleen aamu 10 ja ilta 12 välillä, eli n. 14-15 tunnin sisällä.
ei ole tullut toistettua myöhemmin. about 5-6 pilluun laukeamista on myöhempien aikojen maksimi (ja siihen ehkä jokunen suikki sekaan).
m30
Käsittääkseni mieskuntoa ei voi arvioida, ellei nainen ole erityisen haluttava. Uskoisin, että pystyisin edelleen 4 kertaa päivässä, jos nainen olisi vieras ja kiihottava.
Tai tarkennetaan sen verran, että ei kyse ole niinkään jaksamisesta, vaan että mistä teillä riittää niitä haluja?
helposti aamuksi ja illaksi ja joskus kerta siinä ohessakin, kun on niin huolehtiva kumppani.
Parikymppisenä n. 12 kertaakin päivässä. Nyt viisikymppisen lähestyessä neljä kertaa on ihan riittävä määrä. Vähän riippuu kauanko on ollut ilman/puutteessa. Ehkä ensimmäisenä iltana pari-kolme kertaa ja seuraavana aamuna vielä kerran.
M48
Kyllähän sitä fyysisesti jaksaa jos vaan jaksaa kiinnostaa tai vehje laukeaa mutta kun ei se tunnu miltään, puutuneelta vaan parin kerran jälkeen.
Ehkä nelisen kertaa on maksimi mitä olen touhunnut loppuun asti /vrk. Tosin taukoja ei ole kuin max 2 pv, eli ei muodostu suuria puutoksia.
7 kertaa 12 tunnin aikana, niistä 3 kertaa tunnin aikana. Oltiin vasta tavattu ja miehellä seisoi samantien kun vähänkään vihjaisi tai kosketti. Makoiltiin sohvalla, mies mun takana ja katsottiin jotain leffaa, työnsin persettä miehen munaa vasten ja vähän peppua pyöräytin, muuta ei tarvittu. Mies alkoi heti kiskomaan multa pikkuhousuja alas. Minä en saanut ihan joka kerta, vaikka muuten todella helposti laukeankin, mutta miehen spermat löysi joka kerta tiensä sisälleni.
AP:han kysyi vielä paikkojen kipeytymisestä. No olihan se jalkoväli seuraavana aamuna kipeä herätessä, kostui kuitenkin hetkessä kun mieskin herättyään työnsi pari sormeaan sisälleni. Kipeämpää teki kun mies survoi kalunsa sisääni. Miehellä ei ollut mikään pitkä mutta sitäkin paksumpi, ihanasti venytti paikat äärimmilleen.
Sen miehen kanssa seksi oli täydellistä, eikä minua harmittanut että jakoi hyvästään muillekin naisille. Suhde kaatui sitten ihan muihin juttuihin.
sillon kun vaimo ei ollut liian märkä tuli helpommin ja hän nautti enempi. eli 3-4 orkesterin soittoa laskin tulemaan. tuo 4s oli suikkaria yleensä. tietenki nainti kohtaukstia ilman orkkaa voi tehdä vähä väliä.kyllästyy...