Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko koskaan pettänyt miestäsi hänen kaverinsa kanssa?

Vierailija
22.07.2011 |

Mitä tapahtui? Kumpi iski kumman? Mitä sen jälkeen tapahtui?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä yritän kysellä mieheltäni että soittaa kaverille mitä kuuluu yms. ollaanko epätoivosia? :)

ellei jotain ihmeellistä tapahdu. =)

Vierailija
22/27 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tiedän naista myös tuttavapiiristäni ja se jatko onkin sitten todella surullista kerrottavaa monen kohdalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten. Nyt olen sen "kaverin" kansa ollut naimisissa jo 15 vuotta eikä mitään tarvetta pettää. Hyvä vaihto, mutta epäreilulla tavalla siitäkin juolimatta, että myös ex petti.

Vierailija
24/27 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kävi tuon jälkeen, ovat kavereita vielä?

mut ex:ää kyllä. Aavistin et ex pettää mua, ja olin viettämässä tyttöjen iltaa ja törmäsin miehen kaveriin baarissa. Pakotin/suostuttelin tyypin kertomaan onko miehelläni toinen. Viimein hän kertoi et epäilykseni on totta. Kostoksi miehelleni ja kiitokseksi kertomisesta nussittiin seur. yö.

Vierailija
25/27 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt oman työkaverini kanssa. Siitä ei tapahtunut mitään.

Vierailija
26/27 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kaveri jossain miesten saunaillassa humalassa lipsautti exällesi...

Mulla ei ole kokemusta miehen kavereista, mutta oma kaveri oli ihastunut erääseen mieheen jota kohtaan minunkin kiinnostukseni heräsi. Kaverilla ja tällä miehellä ei ollut mitään sutinaa, kaveri vain oli kaukaa ihastunut. Mies oli tietoinen, mutta kertoi minulle jälkeenpäin että ei ikipäivänä olisi alkanut kaverini kanssa millekään.

Minulla ja miehellä sen sijaan tuli sutinaa. Oltiin tiedetty toisemme pari vuotta ennenku molemminpuolinen kiinnostus heräsi. Alussa yritettiin selitellä kaveruudella, mutta eihän se mennyt pitemmän päälle läpi. Kaveri alkoi ihmettelemään miksi aiemmin oltiin vain moikattu ja ohimennen pari sanaa vaihdettu ja nyt yht'äkkiä juteltiin pitkään ja ahkerasti joka kerta. Oltiin kaikki kolme tuolloin opiskelijoita ja asuttiin yhden säätiön opiskelijoille vuokraamissa asunnoissa. Asuttiin samassa kerrostalossa, samassa rapussa joten useinhan sitä tuli nähtyä.

Kaveri suuttui minulle tosissaan kun tajusi lopullisesti mitä meidän välillä oli. Mies tuli hakemaan mua viedäkseen minut illaksi töihin ja siinä eteisessä kaverin nähden sipaisi hiuksiani. Kun tulin takaisin töistä, vastassa oli raivostunut kaveri.

Aluksi mun ja kaverin välit oli huonolla tolalla. mutta kyllä tämä sitten rauhoittui kun ymmärsi ettei hänen ja miehen jutusta olisi tullut missään vaiheessa mitään.

mitä kävi tuon jälkeen, ovat kavereita vielä?

mut ex:ää kyllä. Aavistin et ex pettää mua, ja olin viettämässä tyttöjen iltaa ja törmäsin miehen kaveriin baarissa. Pakotin/suostuttelin tyypin kertomaan onko miehelläni toinen. Viimein hän kertoi et epäilykseni on totta. Kostoksi miehelleni ja kiitokseksi kertomisesta nussittiin seur. yö.

Vierailija
27/27 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko ex tietää kiihkeästä yöstä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme