Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nahka- vai kangasverhoilu auton penkkeihin?

Vierailija
22.07.2011 |

En todellakaan ymmärrä erästä ystävääni joka vankkumaton nahkapenkkien kannattaja.

Itselläni on ollut jokaisessa autossani joko tavallinen kangas tai plyyshi.

En kaipaa nihkeää nahkaa.

Tänään jouduin ajamaan nahkapenkkisellä Volvo V70 -08:lla ja voi taunus sitä p*rshien määrää!

Trikoobyysani lihvaantuivat reheviin reisiini todella kosteasti. Yäk!

Ehkä sillä voisi ajaa sujuvasti vartin matkoja, mutta pitempään... ei...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ehka ennemmin se ongelma kuin nahkapenkit. Lapsiperheessa olen nahkapenkkien (tosin vain tummien) kannalla, koska hylkivat likaa kangasta paremmin.

Vierailija
2/5 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ehka ennemmin se ongelma kuin nahkapenkit. Lapsiperheessa olen nahkapenkkien (tosin vain tummien) kannalla, koska hylkivat likaa kangasta paremmin.

Se oli säädetty 20C:lle ja toimi hyvin. Autossa oli siis jopa lähes viileää.

Silti pöksyt liimaantuivat ihooni :(

t: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli säädetty 20C:lle ja toimi hyvin. Autossa oli siis jopa lähes viileää. Silti pöksyt liimaantuivat ihooni :( t: ap

Meilla on kylla helteella ilmastointi yleensa noin 17-18 asteessa, 20 asteessa tulee kylla kuuma...

Vierailija
4/5 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli edellisessä autossa ja ne olivat paljon huolettomammat kun on kaksi pientä lasta, koira ja pitkiä reissuja. Nykyisessä kangas ja pitäisi olla koko ajan hinkuttamassa jtn pois penkeiltä. Kyllähän kesällä (Suomessa kyllä kesä lyhyt) kuumalla ja aurinkoisella ilmalla penkit kuumat, jos auto seissyt auringossa, mutta kunnon ilmastoinnin kanssa ei haittaa. Ja jos ei mene paljaalla pyllyllä istumaan. ;)

Vierailija
5/5 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli säädetty 20C:lle ja toimi hyvin. Autossa oli siis jopa lähes viileää. Silti pöksyt liimaantuivat ihooni :( t: ap

Meilla on kylla helteella ilmastointi yleensa noin 17-18 asteessa, 20 asteessa tulee kylla kuuma...

Ei 20 stetta ole mikään kuuma. Normaali huonelämpötilakin on yleensä 21 astetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi