Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää onko mies tosissaan suhteeni vai pelkästään normaalia sinnikkäämpi pillun vonkuja?

Vierailija
22.07.2011 |

Erosin exästä vuosi sitten, sen jälkeen ollaan asuttu lapsen kanssa kahdestaan. Lapsi käy isällään joka toinen viikko.

2 kuukautta sitten tapasin miehen, jota kohtaan kiinnostukseni heräsi lähes ensisilmäyksellä. Oltiin viettämässä kaverin polttareita baarissa ja tämä mies oli yhden polttariporukassa olevan naisen veli (oli meille kuskina). Söpö ja seksikäs, ihanat silmät ja ääni.

Pari päivää polttareiden jälkeen sain tietää ystävältä että mies oli pyytänyt puhelinnumeroani. Kaveri ei sitä ollut suostunut kertomaan koska ei uskaltanut kertoa ilmaan lupaani. Mies oli sitten antanut oman numeronsa ja vannottanut ystävää sen minulle tuomaan.

Pari päivää mietin asiaa, kunnes sitten rohkaisin mieleni ja päätin soittaa. Sen jälkeen ollaan soiteltu ja juttu luistaa puolin ja toisin. Pari kertaa on käyty leffassa ja syömässä. Kivaa on ollut.

Mutta mutta. Nyt pari viikkoa sitten huomasin että mies pitää enemmän yhteyttä silloin kun lapseni on menossa isälleen. Juttunsa on silloin vähän enemmän seksiväritteisiä kuin normaalisti. Pyytelee mua kahville kotiinsa tai kertoo että voisi itse tulla vierailemaan luonani ja voitais kuulemma puuhailla jotain kivaa. Ei mitenkään törkeän sikamaisesti puhu, mutta mietityttää silti. Kun olemme tavanneet, on kuitenkin herrasmies eikä yritä hiplailla tai mitään.

Sydän toivoo mutta kuitenkin pelottaa.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämmitteleekö muitakin naisia samalla aikaa? Pelimiehille on tärkeintä kerätä mahdollisimman paljon kokemusta. Ne voi ihan pokkana lirkutella yhdelle naiselle rakkaudenvaloja saadakseen sänkyyn. Ottaa haasteena, jos nainen on hitaasti lämpiävää sorttia. Samaan aikaan pyörittää muita. Jos ja kun nainen suostuu seksiin, pelimies häviää horisonttiin voittoaan hehkuttaen.

ihan sen vuoksi, että tiedän, miten petipuuhat synkkaa yhteen. Jos ei mitenkään, niin täytyy heti yrittää petrata. Jos se petraus ei onnistu, niin harkitsisin koko suhteen jatkamista vakavasti. Jos petipuuhat synkkaa hyvin, niin suhde saa lisää tulta alleen.

Kyllä 2kk on jo pitkä aika "pihdata" seksiä. Kyllä mies haluaa sinuun tutustua paremmin ja olla sinun kanssasi, ei kai hän kahta kuukautta jaksaisi pelkää pillua piirittää? Kyllä hän varmasti muualtakin saisi, jos pelkkää pillua haluaisi.

Olen siis nainen:)

Vierailija
42/59 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, vaikka mies lämmittelisikin useampia yhtä aikaa? Sängyssähän on kivaa!

Perustuu aivan aataminaikuiseen mies-naiskäsitykseen tuo, että naisen pitää pihdata, koska muuten mies voi "hehkuttaa voittoa". Tulkaa jo tälle vuosituhannelle, naiset!

Olisiko mitenkään mahdollista, että nainen nauttisi seksistä niin paljon, että sen saaminen olisi hänelle voitto? Minun maailmassani se on mahdollista ja jopa todellisuutta - muutamien maailmassa ilmeisesti ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun taas useimmat minun tuntemani ihmiset, sekä naiset että etenkin miehet, haluavat ensin sänkyyn ja ovat vasta sen jälkeen valmiita tekemään päätöksiä. Tässä on ap:n varsinainen dilemma. Mies on tuskin valmis mihinkään vakavaan ennen kuin suhteessa on ollut seksiä.

Seksi on niin tärkeä osa kahden aikuisen välistä suhdetta, että vakavan parisuhteen perustaminen pohjalle, josta seksi puuttuu, on todellista arpapeliä.

Yhdelle vakava suhde on sitä että ollaan naimisissa, toiselle yhdessä asumista. Kolmannelle sitä että ollaan yhdessä sovittu ettei tapailla muita vaikka ei vielä olla julkisesti yhdessä. Minulle se on tässä vaiheessa tuo kolmas. Haluan vain varmuuden siitä ettei mies katoa maisemista kerran seksiä harrastettuamme, jolloin on selvääkin selvempää minkä perässä mies oli.

En tarvitse mieheltä vakuutteluita että nyt kun hypättiin sänkyyn, ollaan sitten loppuelämä yhdessä ja hankitaan omakotitalo ja koira ja lapsi. En todellakaan, eihän semmosta asiaa pysty koskaan tulevaisuudesta tietämäään. Eihän suhteeni exäänkään kestänyt, vaikka olimme joskus hyvin rakastuneita.

Ymmärrän sen että vaikka tällä hetkellä tuntuu mahtavalta ja täydelliseltä tämä suhde ja myönnettäisiin molemminpuolinen kiinnostus, voi ero tulla vaikkapa 4kk päästä. Tai ero voi tulla 6v kuluttua kun muutettaisiin saman katon alle ja tajuttaisiin parissa kuukaudessa että ei vittu mikä tyyppi. Ymmärtääkö kukaan mitä yritän tässä kertoa ajatuksistani?

Saanko puolestani heittää lainauksen kirjoittajalle kysymyksen? Tai saan tietysti, eri asia vaivaudutko vastaamaan. =) Kuinka nopeasti sinä olet valmis menemään sänkyyn kiinnostavan miehen kanssa? Heti ensimmäisenä iltana vai viikon päästä? Oletko helposti ihastuvaa sorttia vai hieman valikoivampi? Minä olen turhan helposti ihastuvaa sorttia. Tämänkin vuoden aikana mitä olen ollut sinkku, olen ihastunut ainakin 6 mieheen. Muutenkin elämäni aikana olen ollut ihastunut usein. Jos jokaisen kanssa olisin sänkyyn asti päätynyt, olisi kokemuksia kertynyt ihan liikaa.

Vierailija
44/59 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin seksistä, mutta en näe mitään nautinnollista hypätä sänkyyn tuntemattoman tyypin kanssa, jolla ei todennäköisesti kiinnosta sekuntiakaan minun nautintoni. Seksin jälkeen mies karauttaa auringinnousuun ja tekee tiliä kavereilleen tisseistä, muusta vartalosta, suihinottotekniikasta jne. Olipa tosi "nautinnollista" seksiä.

Mitä väliä sillä on, vaikka mies lämmittelisikin useampia yhtä aikaa? Sängyssähän on kivaa!

Perustuu aivan aataminaikuiseen mies-naiskäsitykseen tuo, että naisen pitää pihdata, koska muuten mies voi "hehkuttaa voittoa". Tulkaa jo tälle vuosituhannelle, naiset!

Olisiko mitenkään mahdollista, että nainen nauttisi seksistä niin paljon, että sen saaminen olisi hänelle voitto? Minun maailmassani se on mahdollista ja jopa todellisuutta - muutamien maailmassa ilmeisesti ei.

Vierailija
45/59 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiedon hänet pauloihini hyvällä ruualla ja seksillä. Minä olen aina ollut se joka päättää kuinka vakava suhde on. Viimeisin valloituikseni on ollut 15v aviomieheni.

Vierailija
46/59 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan, että olet pitkän harkinnan jälkeen päästänyt miehen sänkyysi. Tämän jälkeen hän toteaa, että valitettavasti emme taida sopia yhteen, joten olisi parempi, ettemme tapaa enää. Sinä tulkitset, että hän olikin vain pillun perässä ja petyt katkerasti? Mieleesi ei tule, että vika olisikin sinussa? Olet mielestäsi jokaisen miehen ihannepillu?

Minun nähdäkseni nainen ja mies voivat oikeasti olla yhteensopimattomia tai heikosti yhteensopivia vuoteessa. Jos mies on minun tarpeitani ajatellen täysi tumpelo, jätän hänet nopeasti enkä todennäköisesti ala opettajaksi. Hyväksyn myös ajatuksen, että minä en miehen kannalta ole ihannekumppani.

Minun mielestäni sekä mies että nainen saavat olla hyvän seksin perään. Jos suhde kariutuu siihen, ettei seksi ole riittävän hyvää, olkoon niin. Jonkun toisen kanssa synkkaa paremmin.

Mutta minä en olekaan sitoutunut mieheen ennen kuin menen hänen kanssaan sänkyyn.

Menen kiinnostavan miehen kanssa sänkyyn ensitapaamisella, mikäli tilanne on sopiva ja tapaaminen on ollut riittävän pitkä ja syvällinen, jotta uskallan päästää miehen kotiini. Harvoin kaikki edellytykset kuitenkaan täyttyvät ensimmäisellä kerralla. Mutta jos olen esimerkiksi tavannut miehen netissä ja keskustellut hänen kanssaan puhelimessa kahden viikon ajan päivittäin, hän pääsee kuin pääseekin vuoteeseeni ensimmäisellä tapaamisella, jos kemiat kohtaavat myös IRL.

Olen erittäin valikoiva, mutta ihastun kyllä nopeasti, kun sopiva osuu kohdalle. Sinkkuna ihastuin kyllä useita kertoja vuodessa. Siksipä tiedänkin, että ihastukset tulevat ja menevät. Minusta ei ole lainkaan vaarallista ihastua tai jopa rakastua, vaikka suhde sitten kariutuukin.

Mikä on "ihan liikaa" nautintoa? Minusta vain sellainen, joka vahingoittaa jotakuta kolmatta osapuolta.

?

Vierailija
47/59 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun en ole 34-vuotiaaksi tavannut yhtään miestä, joka ei kokisi kunnia-asiaksi tehdä naisen eteen kaikkensa. Ihan vain seksisuhteissakin. Toiseksi: aikuiset miehet ei yleensä pahemmin analysoi naureskellen kaveriporukassa sänkytouhuja. Paljon roisimmin naiset puhuu selän takana.

Minä nautin seksistä, mutta en näe mitään nautinnollista hypätä sänkyyn tuntemattoman tyypin kanssa, jolla ei todennäköisesti kiinnosta sekuntiakaan minun nautintoni. Seksin jälkeen mies karauttaa auringinnousuun ja tekee tiliä kavereilleen tisseistä, muusta vartalosta, suihinottotekniikasta jne. Olipa tosi "nautinnollista" seksiä.

Vierailija
48/59 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomuksesi miesten toiminnasta estävät sinua nauttimasta elämän tarjoamista nautinnoista. Sinun ei ilmeisesti ole mahdollista ajatella edes leikilläsi toisin? Että mies esimerkiksi ajattelee hiljaa mielessään, miten ihanan naisen maailmankaikkeus jälleen toikaan hänen eteensä?

Jos ennakko-oletukset muista ihmisistä ovat kovin kielteiset, se ohjaa havaintoja. Alat nähdä heissä vain sitä, mitä uskot heissä olevan. Syntyy niin sanottu itseään toteuttava ennuste.

Kuka sinulle muuten on antanut tuon kyvyn lukea miesten ajatukset? Äitisi?

Vierailija
49/59 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän mitä kirjoitat. Mutta ymmärrätkö sinä että on aikuisia miehiä ja on pelimiehiä. Mistä sen erottaa kumpaan sakkiin tämä mies kuuluu?? Pelimiehiä ja sikoja löytyy kaiken ikäisistä eikä vain parikymppisistä jannuista joita tuolla baareissa näkee pillun kiilto silmissä haahuilevan. Vai mistä tulee ne siat, pettävät miehet joita monikin nainen itkee tällä palstalla?

Minä kun en ole 34-vuotiaaksi tavannut yhtään miestä, joka ei kokisi kunnia-asiaksi tehdä naisen eteen kaikkensa. Ihan vain seksisuhteissakin. Toiseksi: aikuiset miehet ei yleensä pahemmin analysoi naureskellen kaveriporukassa sänkytouhuja. Paljon roisimmin naiset puhuu selän takana.

Vierailija
50/59 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkumiseen.

Se on parempaa kuin koskaan aiemmin.

Estotonta ja ihanaa molempien mielestä.

Vierailija
51/59 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän mitä kirjoitat. Mutta ymmärrätkö sinä että on aikuisia miehiä ja on pelimiehiä. Mistä sen erottaa kumpaan sakkiin tämä mies kuuluu?? Pelimiehiä ja sikoja löytyy kaiken ikäisistä eikä vain parikymppisistä jannuista joita tuolla baareissa näkee pillun kiilto silmissä haahuilevan. Vai mistä tulee ne siat, pettävät miehet joita monikin nainen itkee tällä palstalla?

Ei sitä tiedä mistään. Mutta taidat sekoittaa nyt pitkässä suhteessa pettäjät ja sellaiset miehet jotka aikookin vain lennellä kukasta kukkaan, eikä kuitenkaan kerro siitä naisilleen. Näitä jälkimmäisiähän sinä nyt pelkäät, ja heitä on varmaan kuitenkin aika vähän? Minusta on aika epätodennäköistä, jos teillä on ollut hauskaa yhdessä muutenkin, että mies häipyisi yhden seksikerran jälkeen eikä hänestä kuuluisi enää. Miksi hän tekisi niin? Jospa hänkin etsii juuri jotain sellaista kuin sinä, että tutustutaan ja nautitaan ajasta yhdessä, mutta ei suunnitella vielä lapsia eikä yhteen muuttamista. Mutta jos taas olette, kuten sanoit, tavanneet vasta muutaman kerran etkä oikein oikeasti tunne miestä juuri yhtään, niin tosiaan nyt vaan joku vähän tunnelmaltaan erilainen, intiimimpi tapaaminen tähän väliin, katsot näyttääkö siltä että mies viihtyy sinun seurassa ja vaikuttaako hän mukavalta tyypiltä.

Vierailija
52/59 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä ei ole vastannut. Tällä kertaa päätin jättää ohjakset hänelle. Aiemmin se olen ollut minä joka on ehdottanut jotain ja mies on siihen aina suostunut. Nyt kyselin ympäripyöreästi hänen illan suunnitelmiaan.

Tosihan se on että olen hieman liian turvallisuushakuinen miesten kanssa. Nyt päätin heittää sen romukoppaan ja katua sitten myöhemmin jos vene kaatuu.

Vierailija
53/59 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohimennen olen nähnyt lasta viedessä tai tuodessa. Puhelimessa puhutaan lapsen asioista. Lisäksi se olin minä joka päätti erota, kun tunteita ei enää ollut.

En sanoisi pihdanneeni koska tähän mennessä olemme tavanneet vain julkisilla paikoilla. Leffassa, kahvilassa, ravintolassa... Sielläkö olisi pitänyt sekstailla? Tai ehkä leffateatterin viereen kadun varteen parkkeeratussa autossa olisi pitänyt teinien tapaan kuherrella?

Kyllä mies innostuu varmasti tuommoisesta vähän normia uskaliaammasta.

Kyllähän pieni ihmetys oli kun luin että vehtaat eksäsi kanssa mutta uuden miehen kanssa ihmettelet kun on seksistisiä ajatuksia vaikka olette jo pari(?) kuukautta treffailleet. En ole pelimies mutta täytyy myöntää että tuo mieshän on suoranaisen pitkäpinnainen. Olisin yrittänyt päästä pöksyihin jo viimeistään kuukauden sisään tai ainakin jo yökylään.

Jokainen omalla painollaan, eihän kiirettä tarvitse pitää mutta kyllähän seksi on luonnollinen osa parisuhdetta ja pari kuukautta treffailua voi jo sanoa ihan seurusteluksi vai oletko pitäny jutussa itse etäisyyttä? Jos näin niin miehellä voi olla useita verkkoja vedessä jos et osoita merkkejä että olisit kiinnostunut vakammasta.

Vierailija
54/59 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ihastunut toiseen - varsinkin kun mies on ihastunut naiseen! - sitä haluaisi päästä häntä myös koskettelemaan. On ihan normaalia, että hän ajattelee sinua myös seksimielessä, ja ajattelee paljonkin, masturboi sinua ajatellen ja osa tästä latauksesta pääsee lipsahtamaan myös puheiden ja toiveiden puolelle, vaikka hän yrittäisi pysyä herrasmiehenä ja hillittynä.

Siinä ei ole mitään pahaa! Juuri niin rakastuminen menee, ja pitääkin mennä. Seksuaalinen kiehtoutuminen on hyvä pohja sille, että ylipäätään haluaa viettää aikaa toisen seurassa ja tutustua... siinä pitäisi vain pitää pää sen verran kylmänä, että jos ei muuten luonteet ja kiinnostukset natsaa yhteen, ei lähde rakentamaan suhdetta pelkästään sen varaan :-)

Vierailija
55/59 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies olisi tehnyt aloitteen pyytämällä puhelinnumeroa ja niin pois päin, jos ap itse on järjestänyt nuo muutamat treffit, ja mies on herännyt alun jälkeen lähinnä viestittelemään yökyläilyn merkeissä..? Onko se sitten sitä piirittämistä? Piirittämistä miehen taholta olisi ollut jos ap olisi pitänyt etäisyyttä ja mies pyydellyt ahkerasti treffeille.

Mutta ap:lle sanoisin vaan, että jos se on sinusta mukava mies, niin nauti vaan hänen seurastaan äläkä turhaan vaivaa päätäsi miehen motiiveilla. Mitä sillä on väliä mitä hän tekee silloin kun ei ole sinun kanssasi, kun ethän itsekään vielä niin vakavaa sitoutumista kaipaa. Kaksi aikuista elää omaa elämäänsä ja viihtyvät toistensa kanssa. Voi tietysti olla että mieskin on jotenkin ujo naisasioissa tai vaan hieman kaipaa potkimista eteenpäin. Ota joko selvästi aktiivinen asenne ja ota ne askeleet eteenpäin itse, tai sitten heitä miehelle pallo ja katso kiinnostuuko hän tavoittelemaan sinua ja ehdottamaan itse tapaamisia.

Vierailija
56/59 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hyvä seksi ole sitä että kumpikin saa tyydytyksen ja hyvän olon? Olen kohta 60 ja lähes joka kerta se tuntuu hyvältä ja tunnen saaneeni ja antaneeni.

Vierailija
57/59 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä satun olemaan sikäli onnekas että saan erittäin helposti orgasmin kunhan seksikumppanina on ihminen johon pystyn edes jotensakin luottamaan. Jos en luota, en saa orkkua, eikä seksi silloin ollut niin nautinnollista kuin mitä se voi olla. Okei, tuntuuhan se alussa hyvältä mutta jos se loppuhuipennus jää tulematta niin hohhoijakkaa. Paskaa seksiä oli.

Vierailija
58/59 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman seksiä, tai jos pystyisin, niin silloin sitä seksiä ei olisi edes tulossa. Jos pitää niin kauan miettiä, niin eihän silloin ole mitään kemiaa.

Mun logiikan mukaan olisi paljon hankalampaa antaa miehelle hatkat pitkän tuntemisen jälkeen, jos seksi olisikin huonoa. Parasta kun kokeilee heti miten sujuu, puolin ja toisin reilu peli.

Ihan käsittämättömän aataminaikuista tuo, että jos menee heti sänkyyn, niin mies häippäsee housujaan nostellen. Toki niin voi käydä, mutta mitä sitten? Yhtä hyvin se häippäsijä voi olla nainen.

Tyttärelleni tulen opettamaan, että kaikenmaailman pojanjulleille ei kannata tavaraansa jakaa, mutta se onkin ihan eri juttu kuin aikuisten kesken.

En ymmärrä miksei Ap jo eilen kutsunut miestä viikonloppuvieraaksi. Mies on varmaan jo löytänyt muuta seuraa.

Vierailija
59/59 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsittääkseni AP on tavannut miehen muutaman kerran. Ei siis joka viikko 4 kertaa. Jos ap on tavannut miehen 4 kertaa on se eri asia kuin tavata mies 17 kertaa ja edelleen pihdata.