Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luottokorttitiedot hotellivarauksen vahvistamiseen?

Vierailija
22.05.2011 |

täytyykö todella antaa sekä luottokortin nro että security code (se kolminumeroinen) hotellivarauksen vahvistamiseksi (varasin meilillä hotellin ulkomailta)? Jotenkina arveluttaa antaa molempia, yleensä on riittänyt pelkkä kortin nro ilman security codea.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa molemmat. Miksi arveluttaa?

Vierailija
2/5 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaavat heti maksun kortiltaasi. Minulle kävi näin ihan suomalaisen hotellin kanssa, kun tein paria kuukautta aikaisemmin huonevarauksen. Kait sen summan luottokorttiyhtiöltä sitten pois saa, jos tulee peruutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut tarjoukset on sellasia, että ne pitää maksaa heti, eikä niitä voi perua.

Vierailija
4/5 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaavat heti maksun kortiltaasi. Minulle kävi näin ihan suomalaisen hotellin kanssa, kun tein paria kuukautta aikaisemmin huonevarauksen. Kait sen summan luottokorttiyhtiöltä sitten pois saa, jos tulee peruutus.

Mä just varasin suomalaisesta hotellista pari yötä, ja maksaa tarvii vasta kun lähdetään pois.

Vierailija
5/5 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin aiemmin saksasta hotellin elokuulle, ja summa piti maksaa kokonaissuudessaan heti.

Jos tulee peruutus, rahoja ei saa takaisin, koska peruutussäännöissä niin luki.

Oletettavasti ei tule peruutusta ja jos tulee, niin se 500 e joudutaan sitten vain tyytyä menettämään. Matkavakuutuksesta saattaisi saada takaisin ainakin osan, jos niin kävisi.