Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotijäätelö-työnantajana

Vierailija
22.07.2011 |

Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa?

Ajattelin et voisi olla aika hauskaa työtä istua vain siinä autossa ja ajella :D

Muta paljonkohan siinä on tuo palkka...?! Tuskin kovin hyvä....

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin et voisi olla aika hauskaa työtä istua vain siinä autossa ja ajella :D

Vierailija
2/13 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan töissä pitää hauskaa ja sen olla hauskaa.

Tykkään ajaa autolla, ja oon joskus miettinyt taksi kuskin ammattia, mut ei ole varaa kouluttautua! Se on kallista minulle...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se palkka mikään maailmaa kaatava ole. Mutta jos löytyy C-kortti niin kai sitä huonomminkin voisi aikansa kuluttaa.

Vierailija
4/13 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se palkka mikään maailmaa kaatava ole. Mutta jos löytyy C-kortti niin kai sitä huonomminkin voisi aikansa kuluttaa.

osaan autoista riittää B-korttikin, jos sattuu asumaan moisen auton lähialueella.

Vierailija
5/13 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan työ vaativaa ja täytyy muistaa soittaa sitä kelloaki, usen:)

Vierailija
6/13 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä osa-aikaisena 3 vuotta 90-luvun lopussa. Tykkäsin hommasta ja se sopi minulle.

Työssä on varsinkin alkuun haastetta ennen kuin oppii ajamaan reitit ilman karttaa ja yrittää pysyä aikataulussa. Myös talvikelit ja pimeys tarjosivat oman haasteensa. Kassa ja tavaramäärä pitää myös saada täsmäämään päivänpäätteeksi. Pisin siitä, että sai olla erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä ja osasta asiakkaista tuli jo melkein tuttuja.

En tiedä mitä palkka on nyt, mutta silloin aikanaan se oli minusta ihan hyvä palkkainen homma moneen muuhun verrattuna. Työporukka oli mukavaa ja rentoa. Minulle se oli sopiva homma silloin. Kuorma-autokortin hommassa tosiaan tarvitsee.

Vierailija
7/13 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ ajatkin on ihan kivat. joskus katsoin että klo 14-22. siinä sitä meneekin rattoisasti kaiket päivät kelloja soitellessa..

Vierailija
8/13 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noin myöhäänkin vielä.... :/

Olen siis yh ja kohta lapsi aloittaa koulun, niin en voikaan noin myöhään duunata :( Kun lapsi joutuisi sit oleen yksin illat.

Harmi.

ap

Vierailija
9/13 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole edes C-korttia

Vierailija
10/13 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä paitsi B-kortillaki voi ajaa!!

Vierailija
11/13 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuliko AP tosiaan, että jäätelöauto ajaa päiväsaikaan? :D

Että kotiäidit käyvät ostamassa, vai meinastiko työpaikkojen pihoille mennä myymään?

Vierailija
12/13 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tauoille voit sanoa hyvästit ja toivottavasti sinulla on suuri rakko. Miehille helpompaa käydä puskassa heittämässä vedet.

Vierailija
13/13 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuota vähän pelkäsinkin! :)

Tää olikin vaan siis kysely, en hae tuota duunia, kun en pystyisi sitä tekeen yh.na ja pieni rakkoisena :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän