Kotijäätelö-työnantajana
Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa?
Ajattelin et voisi olla aika hauskaa työtä istua vain siinä autossa ja ajella :D
Muta paljonkohan siinä on tuo palkka...?! Tuskin kovin hyvä....
Kommentit (13)
Saahan töissä pitää hauskaa ja sen olla hauskaa.
Tykkään ajaa autolla, ja oon joskus miettinyt taksi kuskin ammattia, mut ei ole varaa kouluttautua! Se on kallista minulle...
Ap
se palkka mikään maailmaa kaatava ole. Mutta jos löytyy C-kortti niin kai sitä huonomminkin voisi aikansa kuluttaa.
se palkka mikään maailmaa kaatava ole. Mutta jos löytyy C-kortti niin kai sitä huonomminkin voisi aikansa kuluttaa.
osaan autoista riittää B-korttikin, jos sattuu asumaan moisen auton lähialueella.
Onhan työ vaativaa ja täytyy muistaa soittaa sitä kelloaki, usen:)
Olin töissä osa-aikaisena 3 vuotta 90-luvun lopussa. Tykkäsin hommasta ja se sopi minulle.
Työssä on varsinkin alkuun haastetta ennen kuin oppii ajamaan reitit ilman karttaa ja yrittää pysyä aikataulussa. Myös talvikelit ja pimeys tarjosivat oman haasteensa. Kassa ja tavaramäärä pitää myös saada täsmäämään päivänpäätteeksi. Pisin siitä, että sai olla erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä ja osasta asiakkaista tuli jo melkein tuttuja.
En tiedä mitä palkka on nyt, mutta silloin aikanaan se oli minusta ihan hyvä palkkainen homma moneen muuhun verrattuna. Työporukka oli mukavaa ja rentoa. Minulle se oli sopiva homma silloin. Kuorma-autokortin hommassa tosiaan tarvitsee.
työ ajatkin on ihan kivat. joskus katsoin että klo 14-22. siinä sitä meneekin rattoisasti kaiket päivät kelloja soitellessa..
Ja noin myöhäänkin vielä.... :/
Olen siis yh ja kohta lapsi aloittaa koulun, niin en voikaan noin myöhään duunata :( Kun lapsi joutuisi sit oleen yksin illat.
Harmi.
ap
Ja sitä paitsi B-kortillaki voi ajaa!!
Luuliko AP tosiaan, että jäätelöauto ajaa päiväsaikaan? :D
Että kotiäidit käyvät ostamassa, vai meinastiko työpaikkojen pihoille mennä myymään?
tauoille voit sanoa hyvästit ja toivottavasti sinulla on suuri rakko. Miehille helpompaa käydä puskassa heittämässä vedet.
Juu tuota vähän pelkäsinkin! :)
Tää olikin vaan siis kysely, en hae tuota duunia, kun en pystyisi sitä tekeen yh.na ja pieni rakkoisena :D