Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä Naisella täytyy olla sen verran ylpeyttä, että..

22.07.2011 |

..ei jää paskaan suhteeseen pieksättäväksi tai henkisesti pahoinpideltäväksi.

Mua ei tuu kukaan mies lyömään saati sättimään ilman seuraamuksia. (Pilkunviilaajille tiedoksi että homma toimii takaskin).

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin suoraviivaisia ja selkeitä.

Kannattaa opetella siitä huolimatta myös suvaitsevaisuutta sillä kaikki eivät ehkä ole yhtä onnellisessa tilanteessa.

Vierailija
2/23 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ole erisnimi, joten sitä ei kirjoiteta suurella alkukirjaimella keskellä lausetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia on sit jos on kiiltävän perään oleva "ravistettava ennen käyttöä"-nainen, niin homma voi olla toisin.

Vierailija
4/23 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla minkäikäinen ihminen?

Esimerkiksi henkinen pahoinpitely on useimmiten kaikkea muuta kuin selkeää ja suoraviivaista.

Vierailija
5/23 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin suoraviivaisia ja selkeitä.

Kannattaa opetella siitä huolimatta myös suvaitsevaisuutta sillä kaikki eivät ehkä ole yhtä onnellisessa tilanteessa.

Väkivalta ei tarvitse suvaitsevuutta. Ihminen tarvitsee itsekunnioitusta. Minulle ainakin tämä asia on kristallinkirkas ja täydellisen hyvällä omallatunnolla neuvoisin ihmisiä jättämään väkivaltaisen suhteen.

-ei-ap

Vierailija
6/23 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahalta toisen seurassa ja tietää että nyt kaikki ei ole ok, niin luulis laittavan lusikat jakoon.

Ei tarvii olla Einstein tajutakseen että nyt tulee rapaa niskaan kierteellä.

Vierailija
7/23 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen lyönti on myös se viimeinen lyönti...

Kyllä ja myös silloin kun niitä lapsia on talossa.

Aivan 100€ varmasti se on loppu juuri silloin kun se käsi heilahtaa tai silloin kun henkistä väkivaltaa...

Vierailija
8/23 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä, joille kaikki maailman asiat ovat mustavalkoisia.

Voi olla kova kolaus kun elämässä tupsahtaa eteen ensimmäinen harmaan sävy...

Oppia ikä kaikki.

T. eräs, joka on lähtenyt väkivaltaisesta suhteesta ja ollut riittävän onnekas kyetäkseen sen jälkeen tarjoamaan apuaan sellaisille, jotka eivät ole olleet yhtä onnekkaita

Vierailija
9/23 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni naimisiin miehen kanssa joka istuu vankilassa taposta,se tietysti oli ihan omaa tyhmyyttä joo. Mutta nyt ei uskalla erota vaikka haluaisi koska mies on antanut ymmärtää mitä siitä seuraisi,mies kohta nimittäin vapautuu. Ymmärrän häntä kyllä tietyllä tavalla,sinulle taas ei ymmärrystä ole ainakaan kauhalla jaettu

Vierailija
10/23 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä, joille kaikki maailman asiat ovat mustavalkoisia.

Voi olla kova kolaus kun elämässä tupsahtaa eteen ensimmäinen harmaan sävy...

Oppia ikä kaikki.

T. eräs, joka on lähtenyt väkivaltaisesta suhteesta ja ollut riittävän onnekas kyetäkseen sen jälkeen tarjoamaan apuaan sellaisille, jotka eivät ole olleet yhtä onnekkaita

Kuinka harmaansävyinen turpaanveto voi olla? Jos et itse heti lähtenyt, niin se ei tarkoita että teit oikein.

Vierailija
11/23 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole tehnyt elettäkään sen suhteen, että olisi hankkinut lähestymiskieltoa tai todisteita väkivaltaisesti käyttäytyvää miestä vastaan.

Oma valinta sanoisin. Tyytyy rukkasena olemiseen ja olkoon se hänen tahtonsa sitten.

Vierailija
12/23 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mukana useammassa tapauksessa hakemassa lähestymiskieltoa väkivaltaiselle puolisolle (tai ex-sellaiselle). Joka kerran ollaan saatu asiaan upeasti suhtautuva poliisi asiaa hoitamaan ja lähestymiskielto on joka kerralla myönnetty. Se on ihan kiva paperi joo - ja tekee kovasti vahinkoa kun sillä vaikka heittää kun toinen tulee tappomeinigillä päälle...

Hankkikaa elämä tai menkää ulos leikkimään mutta älkää puhuko asioista, joista ette mitään ymmärrä!

Vierailija
13/23 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan 100€ varmasti se on loppu juuri silloin kun se käsi heilahtaa tai silloin kun henkistä väkivaltaa...

Sitten 10 vuoden jälkeen humalaisella miehelläni heilui nyrkki ja minä olin kohteena. Kyllä se oli suuri järkytys - myös miehelle. Tuosta on jo yli kymmenen vuotta aikaa enkä usko, että toistuu. Henkistä väkivaltaa meillä ei ole ollut.

Vierailija
14/23 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

REPS.Se auttaakin tosi paljon jos joku haluaa sinut oikeasti tappaa!

Vierailija
15/23 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos nyrkki heilahtaa, niin takaisin tulee jatkoseuraamuksien kera.

Kerran kokeili ja päätyi samana iltana putkaan. Erottiinkin pian sen jälkeen.

Vierailija
16/23 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahalta toisen seurassa ja tietää että nyt kaikki ei ole ok, niin luulis laittavan lusikat jakoon. Ei tarvii olla Einstein tajutakseen että nyt tulee rapaa niskaan kierteellä.

Liikkuuko sulla oikeasti nupissas mitään?

Vierailija
17/23 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas sitten joku hyvä syy MIKSI jäädä väkivaltaiseen suhteeseen? Mies oli kuitenkin niin ihku? (Itse en jäisi edes tuohon vankilakundijuttuun, jos on tappavaa sorttia, niin yhtä hyvin se voi kännipäissään tappaa naisen ihan siellä kotona ja helpomminkin)

Miksi sietää väkivaltaa?

Vierailija
18/23 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en suostu väkivaltaiseen suhteeseen millään tasolla.

Vierailija
19/23 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein taustalla on pitkään jatkunut, hiipimällä alkanut, vähitellen pahentunut henkinen väkivalta, nujertaminen ja mitätöiminen.

Tämä kaikki on pitkällinen prosessi, joka voi muuttaa täysin sen kohteeksi joutuneen ihmisen maailmankuvan ja persoonallisuuden.

Ikävää, että on olemassa ihmisiä, jotka suoralta kädeltä tuomitsevat läheisväkivallan kohteeksi joutuneen tämän keskustelun osoittamalla tavalla.

Vierailija
20/23 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten 10 vuoden jälkeen humalaisella miehelläni heilui nyrkki ja minä olin kohteena. Kyllä se oli suuri järkytys - myös miehelle. Tuosta on jo yli kymmenen vuotta aikaa enkä usko, että toistuu. Henkistä väkivaltaa meillä ei ole ollut.

Mutta itse en olisi jäänyt suhteeseen enää, enkä ole jäänyt...

Ihmisellä itsellään täytyy olla itsehillintää sen verran, olipa sitä humalassa tai ei, niin toisen päälle ei käydä...

Menköön sitten vaikka seiniä päin tai ulos tai jotain.

Näin meillä, mutta toki kukin tavallaan... ;)