Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin mielestä olen ihan natsi sekä mutsina että koiran omistajana

Vierailija
22.07.2011 |

Meillä on puolivuotias narttukoira, joka pissii onnesta, hyppii ja riekkuu vieraiden tullessa. Ollaan itse jätetty koira täysin huomiotta, kun itse tullaan kotiin ja meidän kintuille se ei enää kuseksikaan vaan osaa rauhottua. Samaa tehdään vieraiden kanssa, eli pyydetään olemaan täysin noteeraamatta koiraa eikä päästetä koiraa vieraiden taputeltavaksi ennen kuin se on rauhoittunut.

Tämä on tietysti anopin mielestä ihan natsimeininkiä, anoppi olisi aina ensimmäisenä menossa paijaamaan koiraa ja villitsemään sen. Kielsin tänään anoppia ja ohhoijaa, kyllä olenkin kamala emäntä "toinen on niin pieni vielä" "ei se vielä osaa" "voi toista parkaa, kun olisi niin innoissaan eikä pääse".

Tähän päälle vielä lasten tappelu, jonka seurauksena takavarikoin riidan aiheen, ja anoppi olisi ollut viemässä lapset jätskille siitä hyvästä (lohdutukseksi). Senkin kielsin, kun oli ruoka-aika.

Kylläpä taas sain mainetta kartutettua.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi kävi taas tänään ja kuten uumoilinkin, hänen mielestään me ollaan aivan kauhean kovia koirapololle. Anopin mielestä on ihan kamalaa, etten anna koiran tulla pomppimaan eteiseen häntä vastaan ja pissimään ilosta. Sanoin siis anopille, että ole kuin ei olisi koiraa ollenkaan, kunnes koira on rauhoittunut. Jossain vaiheessa anoppi surkutteli koiralle, kun joutuu olemaan niin kovassa kurissa ja toinen on vauva vasta :D

Anoppi muutenkin surkuttelee ainoaa hyväkäytöksistä ja kunnolla koulutettua koiraa lähisuvussa. Omituista sinänsä, että koulutus tuntuu anopin mielestä olevan paha asia, mutta koiran laittaminen häkkiin (haukkumaan ja pois jaloista riekkumaan) ois sitten ihan ok ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän