Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesin pörrömaton, ja nyt se HAISEE!! Apua!

Vierailija
22.07.2011 |

Pilasinko mä sen nyt? Ihan vedellä ja mäntysuovalla pesin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäntysuopa ei sovi, eikä itse tehty vesipesu..

Vierailija
2/21 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sille käy kuin ämpäriin unohtuneelle lattialuutulle.

Vierailija
4/21 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/21 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin voisit kai viedä sen vielä pesulaan. Sitä likaa on tosi vaikeata saada pois niin paksusta materiaalista ja likavesi jää sitten haisemaan ja mätänemään mattoon.

Vierailija
6/21 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan ostaa jonkun halpismaton...

ap

Vierailija
7/21 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kulutustottumukset on tollaset.

Vierailija
8/21 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuu roskasta ja paskasta, haukkuu poliisivaltiota ja kiroilee vittu pullonkeruuveroista.

Vierailija
9/21 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei viitsitä haisevaa mädäntynyttä mattoa lattialla pitää?

Vierailija
10/21 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö, ap, kotona oppinut että jo ostaessa tai viimeistään ennen pesua selvitetään tuotteen (oli se matto tai vaate) pesuohjeet? Eikö koulussa tai missään opetettu materiaalituntemusta, kuten esim sitä että pörrömatto on eri kuin räsymatto, joka on useimmiten puuvillaa ja jonka voi pestä vedellä ja Mäntysuovalla.

Arjen taitojen hupeneminen on mun mielestä tosi huolestuttavaa. Mitä vähemmän ihmiset hallitsee omaa arkielämäänsä - vaikka mattojen pesua - sitä heikompia ja nöyrempiä alamaisia niistä tulee.

Vierailija
11/21 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai minä olen nyt joku maailman pahin ihminen, kun menin pilaamaan meidän maton, enkä viitsi sitä enää lattialla pitää haisemassa? En tiedä itkeäkö vai nauraa...

ap

Vierailija
12/21 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mattoja kotona vesipesulla, vaikka laakapesua pesulassa pesuohjeeksi tarjotaan?

Vierailija
13/21 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, villa haisee kosteana villalle. Haju hälvenee, kun matto on täysin kuiva. Näin kosteina päivinä kuivuminen vie kauan, joten hajukin saattaa seurata kauan, mutta matto ei ole pilalla missään tapauksessa.

Vierailija
14/21 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ulos sateensuojaan kuivumaan. Haju voi miedontua. Jos ei lähde riittävästi pois, pese kuivalla säällä uudestaan.

Vierailija
15/21 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö, ap, kotona oppinut että jo ostaessa tai viimeistään ennen pesua selvitetään tuotteen (oli se matto tai vaate) pesuohjeet? Eikö koulussa tai missään opetettu materiaalituntemusta, kuten esim sitä että pörrömatto on eri kuin räsymatto, joka on useimmiten puuvillaa ja jonka voi pestä vedellä ja Mäntysuovalla. Arjen taitojen hupeneminen on mun mielestä tosi huolestuttavaa. Mitä vähemmän ihmiset hallitsee omaa arkielämäänsä - vaikka mattojen pesua - sitä heikompia ja nöyrempiä alamaisia niistä tulee.

ja etteivät mene miksikään. eipä ollut varaa viedä mattoa pesulaan, joten ajattelin, että kokeilen. ja mielestäni matossa luki, että vesipesu, alle 30´C (enää sitä lappua ei näe lukea).

ap

Vierailija
16/21 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt alkanut haista. vien sen nyt tuonne ulos, mutta en tiedä, pitäisikö se vielä huuhdella vai ei...

ap

Vierailija
17/21 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesemällä sen :D. Se siis meni aivan oksennukseen ja pesin sen sitten ja laitoin kuivumaan. Pari päivää meni ennen kuin tarkistin maton kunnon ja se haisi aivan järkyttävän pahalle! koko pesuhuone samoin. Annoin sille vielä viikon armonaikaa kuivumiseen, mutta sen jälkeen päädyin kyllä heittämään sen roskikseen. On se kyllä kumma kun ei edes kosteissa tiloissa olevaa mattoa voi käsinpestä...

Vierailija
18/21 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys,

Uuden palvelumme avulla matot puhtaaksi kotona ja yrityksissä. Enää ei tarvitse raahata mattoa pesulaan sillä me pesemme ne paikallaan lattialla.

Käyt tutustumassa palveluumme sivuillamme ; www.jyrkihoyry.fi

Vierailija
19/21 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta mattoa mitä ei ole varaa pestä, älä osta autoa mitä ei ole varaa ajaa, älä elä yli varojesi.

Yksinkertaiset ihmiset ja heidän ongelmansa, voi jeesus maria.

Vierailija
20/21 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti ihmiset! Teiltä pyydetään apua ja te haukutte apua pyytäneen. Aina välillä kaikki mokaa ja silloin kaipaa apua. Miksi minä olen täällä? Sama ongelma. Pesin maton laiskuuttani (tässä nyt nopeasti painepesurilla ja mäntysuovalla) ja nyt se haisee perseeltä, eli ulolta eli märältä koiralta. Niinpä tulin katsomaan josko joku olisi keksinyt kikka kolmosen ja ehkä nelosen sen jälkeen, kun itse on mokannut. Yritän tuulettaa. Kiitos. Tämän arvasinkin. Pesulaan vienti onnistuu kuukauden päästä, kun tulen kotiin, jos matto vielä katoksessa on hengissä ja haisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän