Halterneck-toppi on kaikken rumin toppimalli
Siinä näkyy rumasti tissit, allit ja selkä ja niskamakkartakin ne kenellä sellaisia on ja useilla näkyy olevan.
Kommentit (29)
koska tykkään uimari-efektistä ja olkapääni on treenatut. Toiset taas ei tykkää siitä, että hartiat ovat leveän näköiset.
Mutta täällä vain joku väitti, että halterneck "Sehän kaventaa hartialinjaa mikä on viimeinen asia mitä päärynä haluaa tehdä." Halterneck ei TODELLAKAAN kavenna hartialinjaa, vaan leventää sitä. Ja miksi joku päärynä (siis alavartalopainotteinen) ei haluaisi leventää hartioitaan?
http://www.videojug.com/film/how-to-choose-a-halter-top
Minä saan kauhesti kehuja aina kun käytän halteria, nimenomaan olkapäistäni jotka ovat leveämmät kuin lantioni. Mutta minulla hartiat ovat treenatut ja hoikat eli halter todellakin tuo ne esiin. Ihan niinkuin noissa pukeutumisohjeissakin monissa sanottiin. Venekaulus sen sijaan on minulla kamalan näköinen!
Eli sopii sellaisille, jotka haluavat lisää massaa olkapäihin eli juurikin päärynöille. Valmiiksi leveäharteisille halterneckit sitä vastoin ei sovi.
Sopii just päinvastoin leveähartiaisille ja isorintaisille, koska leikkaus kaventaa ja sirontaa ylävartalon linjaa.
Jos esimerkiksi googlaa pukeutumisohjeita, niin lähes kaikissa sanotan, että "halterneck accentuates your shoulders". Kokeilepa!
tai provoa.
Kuten joku sanoi, niin venepääntie ei sovi harteikkaalle. Halterneck on kutakuinkin venepääntien vastakohta ja siis sopii harteikkaalle.
tai provoa.
Kuten joku sanoi, niin venepääntie ei sovi harteikkaalle. Halterneck on kutakuinkin venepääntien vastakohta ja siis sopii harteikkaalle.
Mutta jos joku harteikas haluaakin häivyttää harteitaan tasapainottaakseen vartaloaan, silloin halterneckit eivät sovi.
Ja päinvastoin: jos joku päärynä haluaa KOROSTAA olemattomia hartietaan, niin sopivan efektin saa halterneck-topilla.
Simple as that.
teidän mielestänne korostaa mallin leveitä hartioita eniten?
http://www.aijaa.com/v.php?i=001498354643.jpg
Minun mielestäni tuo keskimmäinen eli halterneck. Mutta tosi hyvällä tavalla!
Siinä näkyy rumasti tissit, allit ja selkä ja niskamakkartakin ne kenellä sellaisia on ja useilla näkyy olevan.
Samaa mieltä. Yhtä typerännäköinen kuin kaulapantamuoti (olikohan 8-90-luvulla)
halterneck-toppia, siitä tulee mulle päänsärkyä.
Halternecktoppi yhdistettynä tavallisiin rintsikoihin on niin tyypillinen näky Suomessa.
Miks äidit ei opeta tyttärilleen oikeanlaisten alusvaatteiden valitsemista eri asujen alle?
Mutta mulla onkin treenattu vartalo, varsinkin yläkropan lihaserottovuus hyvä, joten mielelläni näytän selkä-ja hartialihakseni, käsivarsista puhumattakaan.
Mutta toki lihavat ja löysät näyttää kamalata ihan missä tahansa topissa...
käytti halterneck- toppia näköjään ympäri vuoden,valokuvista päätellen, kuvitteli olevansa varmaan tosi makee niissä, ikävä kyllä, sillä eukolla ei ollut rintoja ollenkaan, vaan sellaiset terävät pienet nystyrät, ja näyttää kamalalta niissä kuvissa. Pienirintaiset naiset myös kuvittelevat, että on hyvännäköistä olla ilman rintsikoita.No ehkä se joillekin sopii. Ei ole sitä ongelmaa, koska mulla on rinnat. Halterneck- toppia käytän joskus, olkaimettomien liivien kanssa, mutta ei ole paras asu mun mielestä. Pitää olla melko sporttinen kroppa- mun mielestä.