Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, olen kehittänyt pakkomielteen erääseen naiseen salillani :(

Vierailija
22.07.2011 |

Tämä noin kolmekymppinen nainen on todella hyvässä kunnossa ja jotenkin niin hirmu energinen. Hän tuntuu tuntevan kaikki ohjaajat ja rupattelee ja naureskelee niiden kanssa ennen tunnin alkua tuttavallisesti. Hän tuntuu tuntevan myös paljon asiakkaita, moikkailee heille iloisesti ja käy aina kohteliaasti vaihtamassa muutaman sanan heidänkin kanssaan. Pukkarissa hän on aina todella huomaavainen muille ja pyytää aina anteeksi, jos kulkee ohi ahtaassa tilassa. Todella symppiksen oloinen nainen!

Eikä siinä vielä mitään... Hän on lääkäri (kuulin kerran kun hän jutteli olleensa yön takapäivystäjänä), hänellä on upea sopivan lihaksiskas kroppa ja jaksaa tehdä isoilla painoilla pumpissa. Hän käy myös joogassa, pilateksessa, spinningissä, juoksee matolla (ja on juossut maratonejakin) jne. Käy siis tosi usein ja monipuolisesti liikkumassa. Hänellä on aina viimeisen päälle hienot treenivaatteet ja kevyt meikki. Kerran näin kun hänen miehensä (joka muuten näyttää ihan Aston Kutcherilta!) haki hänet salilta isolla Volvon maasturilla ja heillä oli kaksi suloista alle kouluikäistä lasta takapenkillä. Miten tämä nainen ehtii olla äiti, vaimo, lääkäri ja himoliikkuja?! Ja vielä tyylikäs, energinen ja ystävällinen siihen päälle?!

Mä olen jäänyt ihan koukkuun ja seuraan aina hänen juttujaan, kun sen kerran viikossa itse salille ehdin... Täytyy tunnustaa että oon kyllä vähän kade :(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadehtimalla ihmistä, josta en kuitenkaan tiedä juuri mitään. Jokaisella ihmisellä on omat vaikeat asiansa, eikä kenenkään onnellisuutta tai elämässä onnistumista voi ulkopuolinen todellakaan tietää!

Keskityn omiin hyviin puoliin elämässä, enkä ikinä vertaa niitä muiden elämään.

En kuitenkaan itse voisi millään tavalla kadehtia perheenäitiä, joka käyttää tuntikausia kuntosalilla tuhraamiseen lähes päivittäin. Päin vastoin, kauhistuttaa sellaisen ihmisen itsekeskeisyys, elleivät lapsen sitten ole jo kouluikäisiä ja esim. koulussa sinä aikana.

joko av:lla roikkumiseen tai siivoamiseen, ruoanlaittoon, kaupassa käyntiin tms. jotka tämä nainen on vallan hyvin voinut ulkoistaa. Eli käytännössä hän ei välttämättä ole yhtään sen vähempää lastensa kanssa kuin muutkaan äidit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla