Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

McDonalds 1955-hampurilainen, pettymys :/

Vierailija
21.07.2011 |

Oletteko maistaneet? Petyin todella siihen mauttomaan ja kalliiseen tekeleeseen...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pystynyt syömään edes loppuun, vaikka mäkkärin hampurilaisista yleensä pidänkin. Kamala, omituinen sivumaku siinä.

Vierailija
2/34 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistui ihan nötkötille..! roskiin meni.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kastike oli kamalaa ja muutenkin ällön makuinen

Vierailija
4/34 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kokeilin tota 1955-hampparia, ja oli ihan älyttömän hyvän makuinen! Olin kyllä kamalan nälkäinen, joten...

Vierailija
5/34 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ku olis suola puuttunut kokonaan tms...

Vierailija
6/34 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ku olis suola puuttunut kokonaan tms...

mauton oli...

Vierailija
7/34 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kyllä tykättiin miehen kanssa.

Siis siinähän on barbeque-kastiketta, niin tulee savunmakuinen pieni vivahdus.. siis sekö se erikoinen maku oli?

Mäkään en yleensä bbq-kastikkeesta välitä, mut tohon se sopi aivan älyttömän hyvin.

Ja pekonia,paistettua sipulia, VALTAVA naudanlihapihvi ja ihanan iso sämpylä.

Namskis!

Toki, tekijässäkin voi olla vika, jos on esim joku nuori harjottelija.

Vierailija
8/34 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siinähän on barbeque-kastiketta, niin tulee savunmakuinen pieni vivahdus.. siis sekö se erikoinen maku oli?

Mäkään en yleensä bbq-kastikkeesta välitä, mut tohon se sopi aivan älyttömän hyvin.

Namskis!

Ei mulla ollut siinä mitään pekonia eikä paistettua sipulia??? Ja siinä uudessä mäkissä käytiin, lentoaseman lähellä... AP

Vierailija
9/34 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen salaisuus piilee kastikkeessa joka on 1955-luvulta eli 56 vuotta vanhaa! Siitä tulee se jännä maku. Jotkut tykkää, jotkut ei.

Itse sain ripulin.

Vierailija
10/34 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ollut siinä mitään pekonia eikä paistettua sipulia??? Ja siinä uudessä mäkissä käytiin, lentoaseman lähellä... AP

Maukas 1955-sämpylä, herkullinen 1955-pihvi ja -kastike, grillattua sipulia, pekonia, tomaattikastiketta, raikasta tomaattia ja salaattia. Siinä on resepti, jolla valmistuu kunnianosoituksemme maailman parhaille McDonald’s-hampurilaisille!

Vierailija
11/34 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen salaisuus piilee kastikkeessa joka on 1955-luvulta eli 56 vuotta vanhaa! Siitä tulee se jännä maku. Jotkut tykkää, jotkut ei.

Itse sain ripulin.

eihän siinä sit mitään...

Vierailija
12/34 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pahinta mitä koskaan olen mäkkärissä syönyt

Vierailija
13/34 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maukas 1955-sämpylä, herkullinen 1955-pihvi ja -kastike, grillattua sipulia, pekonia, tomaattikastiketta, raikasta tomaattia ja salaattia. Siinä on resepti, jolla valmistuu kunnianosoituksemme maailman parhaille McDonald’s-hampurilaisille!

taitaa olla sit homma hakusessa vielä tossa mäkissä... ja odotettiin muuten 15 minuuttia tota hampurilaista! AP

Vierailija
14/34 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namskis!

Huomaan itekin usein tosi paljon laatueroja noissa mäkkäreitten yms, ruuissa, kun niillä on monesti niin nuoria ja uusia työntekijöitä, etteivät reppanat osaa tehdä. :/

Se on kyllä ikävää, jos oikein kuola valuen nälkäsenä odottaa suurta makuelämystä ja maksaa pitkän pennin ja sit saakin jonkun "sinnepäin tekeleen".

Oon kyllä pari kertaa itekin kihissy kiukusta. (mielessäni)

Mut joo, siis pekonia ja paistettuja sipulirenkaita siihen kuuluu tulla.

Ja se kastike ei tosiaan oo millään bbq-nimellä vaan joku salainen 1955 kastike, kuten se sämpyläkin, mutta minusta siinä maistuu bbq-kastike.

Tässä vielä, kävin netistä vilkasee ainesosa-luettelon.

T: Se jotka tykkäs

Vierailija
16/34 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namskis!

Huomaan itekin usein tosi paljon laatueroja noissa mäkkäreitten yms, ruuissa, kun niillä on monesti niin nuoria ja uusia työntekijöitä, etteivät reppanat osaa tehdä. :/

Se on kyllä ikävää, jos oikein kuola valuen nälkäsenä odottaa suurta makuelämystä ja maksaa pitkän pennin ja sit saakin jonkun "sinnepäin tekeleen".

Oon kyllä pari kertaa itekin kihissy kiukusta. (mielessäni)

Mut joo, siis pekonia ja paistettuja sipulirenkaita siihen kuuluu tulla.

Ja se kastike ei tosiaan oo millään bbq-nimellä vaan joku salainen 1955 kastike, kuten se sämpyläkin, mutta minusta siinä maistuu bbq-kastike.

Tässä vielä, kävin netistä vilkasee ainesosa-luettelon.

T: Se jotka tykkäs

vaikka olis kuinka uus mesta ja kesäduunarit töissä niin kyllä on perehdytys menny pieleen jos ei osaa kaikkia ainesosia laittaa... AP

Vierailija
17/34 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jaksaa nähdä vaivaa.

Vierailija
18/34 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-55 hampurilainen on tähän mennessä paras mäkkärin hamppari mitä olen maistanut. Ihanaa pekonia ja ihanan erilainen kastike. NAM! Kolmesti olen sen jo syönyt, toivottavasti vielä montaa maistokertaa edessä.

Vierailija
19/34 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-55 hampurilainen on tähän mennessä paras mäkkärin hamppari mitä olen maistanut. Ihanaa pekonia ja ihanan erilainen kastike. NAM! Kolmesti olen sen jo syönyt, toivottavasti vielä montaa maistokertaa edessä.

Munkin mielestä se oli ihan ykkönen, mitä oon hampurilaisita koskaan syönyt.

Ja se pihvi. Se oli niin jättiläismäisen iso. aaaaaah... :)

Nyt alko sit tekee mieli sitä hampparia. :D

Se hampparisämpyläkin oli aivan ihana. Tosi iso ja muhkea, ja vaan vähän niitä siemeniä siin pinnalla.

Pakko kyl käydä vaikka viikonloppuna herkuttelemassa vielä semmosella, kun vielä saa. :)

Vierailija
20/34 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namskis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan