Ällöt rullapierut!
Voi että vihaan noita turautuksia! Olin puolisen tuntia sitten hetken yksin huoneessa ja päätin piereskellä ihan olan takaa, törähteli ja rutisi. Istuin sohvalla.
Sitten muut tulivat huoneeseen ja lopetin heti pierennän.
Nyt, 30 min. myöhemmin nousin hakemaan vettä ja alapää pörähtelee niin äänekkäästi, että kaikki luulivat minun piereskelevän!
Mutta en minä pierryt, ne oli pimppiin piiloon menneitä rullapieruja!
Ärsyttävää!
Kommentit (27)
Ärsyttävää, kun piereskelee autossa omassa rauhassa ja sit osa ilmasta jää jemekseen ja tulee ulos pyllyn kautta esim. kaupassa hetken päästä.
Glamour on kuollut.
Naiselliset naiset keskustelevat nykyään kohottavasti jänskästi posahtelevista hajupommeistaan.
Hyi helkkari sentään.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2011 klo 00:44"]juu kyllä mullakin rullaa, mutta rullaa kyllä samantien ihan ulos asti. Eli häppäreitten väristä "poksahtaa" Ei vielä ole koskaan mennyt pieru pilluun, siis ihan sisälle. Ihan "puhdasta" ilmaa on kyllä mennyt doggystyleä harrastaessa ja niitä kutsun sitten pimppipieruiksi, kun se alkaa sieltä aktiviteetin loputtua lörähdellä ulos.
[/quote]
Mulla sama. Inhottava sitten seksin jälkeen kun ne ilmat sitten "lörähtelee" oikein kunnon sarjana sieltä ulos. O_o
Anoppi harrastaa kanssa pieremistä, vastenmielistä.
Siis sie niinku piereskalit vittuusi vai? Aikamoinen olet. Joku juntti varmaan tästäkin kiihottuu.