Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Voi että vihaan noita turautuksia! Olin puolisen tuntia sitten hetken yksin huoneessa ja päätin piereskellä ihan olan takaa, törähteli ja rutisi. Istuin sohvalla.

Sitten muut tulivat huoneeseen ja lopetin heti pierennän.

Nyt, 30 min. myöhemmin nousin hakemaan vettä ja alapää pörähtelee niin äänekkäästi, että kaikki luulivat minun piereskelevän!

Mutta en minä pierryt, ne oli pimppiin piiloon menneitä rullapieruja!

Ärsyttävää!

Sivut

Kommentit (42)

Olen epäillyt olevani joku luonnonoikku, mutta kiva kuulla että muillakin on pimppipieruja.

Mielessäni olen kyllä kutsunut niitä kuplapieruiksi, mutta hyvä nimitys on tuo rullapierukin.

Pieru tulee pyllystä mutta rullaa etupuolelle ja menee emättimeen piiloon. Sitten kun nousee tai siirtää jalat kauemmas toisistaan pieru karkaa ja alkaa pöristä, mutta ei tule hajua! Se on rullapieru :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta jos nousen niin alakerta alkaa raikumaan. Noloa! Mulla on tosi runsas jälkivuoto vaikka synnytyksestä on jo 7 viikkoa ja se vuoto tehostaa rullapieruja. Noloa.

juu kyllä mullakin rullaa, mutta rullaa kyllä samantien ihan ulos asti. Eli häppäreitten väristä "poksahtaa" Ei vielä ole koskaan mennyt pieru pilluun, siis ihan sisälle. Ihan "puhdasta" ilmaa on kyllä mennyt doggystyleä harrastaessa ja niitä kutsun sitten pimppipieruiksi, kun se alkaa sieltä aktiviteetin loputtua lörähdellä ulos.

Lainaus:

juu kyllä mullakin rullaa, mutta rullaa kyllä samantien ihan ulos asti. Eli häppäreitten väristä "poksahtaa" Ei vielä ole koskaan mennyt pieru pilluun, siis ihan sisälle. Ihan "puhdasta" ilmaa on kyllä mennyt doggystyleä harrastaessa ja niitä kutsun sitten pimppipieruiksi, kun se alkaa sieltä aktiviteetin loputtua lörähdellä ulos.

Ei kauhean romanttista kun alkaa alapää törähdellä seksin jälkeen!

Kuplapieruiksi mäkin olen ne ajatellut, mut ei ne mulla ikinä jää piiloon vaan poksahtaa samantien. :D

Ettekö te osaa nostaa sitä perseenkannikkaa sen vertaa että pääsis pierut pakoon? Pakkoko sitä on pitää ne posket niin tiiviisti kiinni että joutuu kaasut uimaan pimpuliin???

Lainaus:

Hyvä nimitys tuokin. Minä mietin niitä kuplapieruina :D Tuntuu kuin kupla menisi edestä taakse ja sitten poks..

kun pieree edestä taakse.

Kuplapieruna minäkin tunnen tapauksen. Ja juu, ei mee tavaraan sisälle, tupsahtaa samantien uloshäppäreiden edestä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat