Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nopeasti raskaaksi uudessa suhteessa? Kokemuksia?

Vierailija
21.07.2011 |

Onko sinulle käynyt "vahinko" tai oletko tullut suunnitellusti raskaaksi hyvin pian? Miten kävi? Pysyikö mies vierellä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen syntyessä oltiin ehditty asua yhdessä 7 kk. Mulla oli yksi 13 vuotias lapsi entuudestaan.

Edettiin liian nopeasti. 12 v tytär eristäytyi perheestä, oli oma pieni kupla muun perheen sisällä. Luisti kavereille, mummolaan, tädin luo, harrastuksiin - ihan minne vaan. Ei lähtenyt yhteisiin juttuihin mukaan. Inhosi vauvaa täydestä sydämestään ja kuulutti vihansa myös muulle maailmalle; käyttäytyi kuin olisin hylännyt hänet miehen ja vauvan vuoksi.

Nyt tämä vauva on 7 vuotiaaksi varttunut. Esikoinen on 19 v, opiskelee ja asuu pois kotoa. Pikkusisarus on kyllä rakas ja tärkeä, mutta esikoinen on vain pieniä aikoja hänen kanssaan.

Jos olisimme jaksaneet odottaa mieheni kanssa lapsen hankintaa, niin EHKÄ hän ei olisi sotinut niin lujasti meitä vastaan. Ei voi vannoa.

Vierailija
2/14 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

homma kaatuu 99,5 prosentissa tapauksista. Kun se lapsen teko ei ole "vapaaehtoista", vaan yhdessä on sitten oltava lapsen takia jo ennen syntymää, pakosta, siitä harvoin tulee mitään kun ei ole mitään mille rakentaa. Ihastuminen, rakastuminen, sen punnitseminen, muuttuvatko ne rakkaudeksi, jäävät tavallaan pois, kun mukana on lapsi joka sotkee "normaalin järjestyksen". Yleensä mies tuntee olevansa pakotettu johonkin mitä ei vielä halunnut, mutta usein samanlaisia tunteita on myös naisella. Ei ole perustaa mille rakentaa. Kaikki tuntemani parit, joissa on tultu vahinkoraskaaksi muutamassa kuukaudessa suhteen alussa, ovat eronneet viimeistään lapsen ollessa vuoden. Suurin osa jo aiemmin.

Omalta kohdalta annoin aikoinaan miehelle vapauden valita, lähteä tai jäädä, heti kun tulin raskaaksi. No, parin päivän mietinnän jälkeen se jäi, mutta heti lapsen synnyttyä kuvaan tuli vieraat naiset ja baarit. Tunsi olevansa loukussa ja katkera että näin kävi. Tiedän myös yhden tapauksen, jossa nainen tunsi joutuvansa pakosta olemaan lapsen isän kanssa, vaikka isä palvoi naista ja lasta. Suhde ei kuulemma olisi jatkunut niinkään pitkään ilman lasta, nainen tajusi raskaana, että ei olisi ollut tuon miehen kanssa ilman lasta, mutta oli pakko yrittää vielä vähän...Erosivat kun lapsi oli puoli vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin yhdessä n. 4 viikkoa ja minä tulin raskaaksi, olin 18.v. ja mies samoin. Mies halusi muuttaa yhteen asuun ja muutimme ja kaikki meni OK. lapsi syntyi ja meni 5 kk ja taas olin raskaana.Olimme edelleen yhdessä ja meillä meni ihan hyvin monta vuotta. Erosimme 7.vuoden yhdessäolon jälkeen. molemmilla on nykyään uudet perheet ja lapsemme ovat molemmilla on nykyään uudet perheet ja yhteiset lapset ovat jo aikuisia.

Vierailija
4/14 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme tunteneet toisemme vajaat 2kk ja seurustelleet 6 viikkoa, kun raskaustesti näytti plussaa. Minä söin e-pillereitä hankalan kuukautiskiertoni säätelyyn, ja todellakin käytin niitä oikein. Mieskin käytti kondomia, koska kyseessä oli niin tuore suhde. Alkholia meistä ei kumpikaan käyttänyt silloin eikä nyt, joten sekään ei heikentänyt arviointikykyä, eikä mitään muutakaan itse aiheutettua vahinkoa ollut kyseessä. Mun ei myöskään pitänyt pystyä saamaan lapsia kovin helposti, olin jo muutamia vuosia aiemmin saanut sellaisen "tuomion" lääkäreiltä. Kaikesta tästä huolimatta tulin raskaaksi heti ensimmäisestä yhteisestä kerrastamme.

Mies totesi, ettei hän ole vielä isänä oloa kokeillutkaan, ja ettei sitä voi tietää, onko hänestä isäksi ja meistä perheeksi, jos ei edes yritetä. Vierellä pysyi ja siinä on ollut nyt seitsemän vuotta, joista hän on ollut koti-isänä neljä vuotta (opiskellut toisen ammatin siinä sivussa). Yllätyslahjan lisäksi sama mies on antanut mulle myös toisen lapsen, ja tänään tein kolmannen positiivisen raskaustestin.

Vierailija
5/14 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis todellakaan suunniteltu koska oltiin oltu yhdessä vasta pari viikkoa.Mies pysyi vieressä vaikka ikävästi siinä kävikin,sen jälkeen heti taas raskaaksi ja taas kävi ikävästi.Mies kuitenkin tuki koko ajan ja onneksi pysyi vierellä koska meinasi henki lähteä keskenmenon takia. (2 peräkkäisen siis) niistä noin vuoden sisään olin 3 kerran raskaana ja molemmat tuettiin toisiamme.Tämä lapsi syntyi ja miehen kanssa edelleen yhdessä =)

Meillä se meni enemmän niin että se oli mies jolla oli ns.vauvakuume tai ainakin kovempi kuin minulla =) joku sanoi että yleensä ero tulee melkein 100% kun lapsi vuoden. No me olemme olleet nyt yhdessä jo 7 vuotta vaikka lapsi sai alkunsa liian aikaisin.

Vierailija
6/14 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehtinyt tulla yksiäkään menkkoja seukkaamisen aloittamisesta kun olin jo raskaana.

Tuossa tuo mies nyt vielä roikkuu mukana, vaikka on jo toinen lapsi tulossa ;-)

Vierailija
7/14 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin raskaaksi 4kk:n seurustelun jälkeen. Mies oli onnessaan, minä en. Tein abortin ja jätin miehen.

Vierailija
8/14 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lopulta jätti minut kuukausi ennen laskettua-aikaa.Näin meillä...

Vierailija
9/14 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan seurusteltu 2 vuotta ja jos nyt tulisin raskaaksi niin se olisi hyvin pian mulle. Mies olis jo aiemmin ollut valmis lapsentekoon. Mutta muuten ei ole osoittanut vakavia sitoutumisen merkkejä joten lapsiasia saa odottaa.

Vierailija
10/14 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariskunta odottaa esikoistaan syntyväksi lähiviikkoina. Miehen ja hänen ex-vaimon lapsi olisi nyt 1v jos ei olisi mennyt kesken...ero tuli aika pian sen jälkeen. Aika hätäiseltä tuntuu uusi suhde...

Vierailija
11/14 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ha raas kysellään pysyikö mies mukana.

Kyllä aika on PAHA kun lapsia tehdään vaikka mihin olosuhteisiin kun hillutaan suurinpiirtein ilman parisuhdetta.

Herätkää pahuuteenne, lapset kärsivät!

Vierailija
12/14 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin oli selvä halu saada lapsia, joten ei odoteltu mitään normiaikoja. Lapsi sai alkunsa 7 kuukauden seurustelun jälkeen. Mies on edelleen vierellä ja lapsia jo kolme, esikoinen 10 ja kupus puolivuotias. :)

Vierailija
13/14 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis todellakaan suunniteltu koska oltiin oltu yhdessä vasta pari viikkoa.Mies pysyi vieressä vaikka ikävästi siinä kävikin,sen jälkeen heti taas raskaaksi ja taas kävi ikävästi.Mies kuitenkin tuki koko ajan ja onneksi pysyi vierellä koska meinasi henki lähteä keskenmenon takia. (2 peräkkäisen siis) niistä noin vuoden sisään olin 3 kerran raskaana ja molemmat tuettiin toisiamme.Tämä lapsi syntyi ja miehen kanssa edelleen yhdessä =)

Vierailija
14/14 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että suurin osa lapsiperheistä eroaa vauvan syntymän jälkeisenä ensimmäisen vuoden aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän