Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko muut havainneet huutonetin

Vierailija
21.07.2011 |

olevan kuollut ja hiljainen kuin huopatossutehdas?

Mihin sieltä on kadonneet huutajat ja onko ihmiset jo kyllästyneet huutamaan?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt saatkin niitä yksin huudella halvemmalla ja mä ainaski käytän sen hyödyks!! ;)

taidat olla muualta.

Itse olen Uudeltamaalta. Harmi, että olet lapista.

Vierailija
22/41 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän pitää huutiksessa määrän aina joko 50 tai 100 kappaleessa, helposti näkee yhdellä sivulla.

Tapani on kun laitan myyntiin aloitan siitä mitä haluan ja teen näin 2 krt. Jos ei kukaan huuda laitan osta heti sille summalle mitä haluan.

Olen tehnyt näin niin kauan kun osta heti on ollut ja nyt on oikeesti vikat 2 kk ollut tosi hiljaista.

Ei se mitään, olen itse saanut pitkästä aikaa lisättyä niin että nyt on 150 tuotetta myynnissä. Sen tiedän että ensi kuussa kun kaikki ovat osta heti kohteita tulee aika näitä jotka ostavat samoilla postimaksuilla monta ja lopputulos, eli raha mun lompakkoon on sama.

Eli käytetään tämä aika siihen että lisätään tuotteita ja unohdetaan kaikki hintavaraukset. Ellette halua karkoittaa asiakkaita pois. Minä en periaatteessa osta ikinä mitään keneltäkään joka käyttää hintavarausta niin että lähtöhinta on esim 1 euro ja osta heti 150 euroa. Ja näitä on huutiksessa monta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän pitää huutiksessa määrän aina joko 50 tai 100 kappaleessa, helposti näkee yhdellä sivulla.

Tapani on kun laitan myyntiin aloitan siitä mitä haluan ja teen näin 2 krt. Jos ei kukaan huuda laitan osta heti sille summalle mitä haluan.

Olen tehnyt näin niin kauan kun osta heti on ollut ja nyt on oikeesti vikat 2 kk ollut tosi hiljaista.

Ei se mitään, olen itse saanut pitkästä aikaa lisättyä niin että nyt on 150 tuotetta myynnissä. Sen tiedän että ensi kuussa kun kaikki ovat osta heti kohteita tulee aika näitä jotka ostavat samoilla postimaksuilla monta ja lopputulos, eli raha mun lompakkoon on sama.

Eli käytetään tämä aika siihen että lisätään tuotteita ja unohdetaan kaikki hintavaraukset. Ellette halua karkoittaa asiakkaita pois. Minä en periaatteessa osta ikinä mitään keneltäkään joka käyttää hintavarausta niin että lähtöhinta on esim 1 euro ja osta heti 150 euroa. Ja näitä on huutiksessa monta.

kanssasi.

Nimittäin jos tahdon tavarasta vaikkapa 20 € ja en laita hintavarausta ja aloitukseksi laitan 0 € ja korotuksella 1 € voi käydä niin hiljaisena aikana, että menee eurolla tai kahdella. Miten tuon selität? Miten voit lla varma, että tulee 20 € huuto?

Vierailija
24/41 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäitkö lomalle?

Vierailija
25/41 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkuu lomalaisia kesällä. Mikseivät huuda kohteita joita on heidän mökkipaikkakunnilla?

Vierailija
26/41 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatii liikaa ennakkosuunnittelua? Siis kun huudon loppumisen aikoihin pitäisi ajoittaa reissu sinne mökille, ja ihmisillä on kuitenkin paljon muutakin toimintaa kesällä kuin vain mökkeilyä. Voi olla helpompi jättää vain huutamatta, kunnes syksy tulee ja elämä rauhoittuu rutiineihinsa.

Ylipäätään kesällä on yleensä menoja, sukulointia, lomareissuja jne. tekemistä paljon, ja toisaalta kaupoissa alet. Kirpputorilla on helppo poiketa spontaanisti selaamaan, huutonet vaatii kuitenkin vähän harkintaakin, varsinkin noutokohteiden suhteen.

Vierailija
27/41 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan myös olla, että huonot kokemukset ovat saaneet ihmiset varovaisemmiksi; itselläni niitä ei tosin ole. Mutta olen kuullut monista, joilla on ollut myyjän/ostajan kanssa kinaa tosi vähäarvoisistakin tavaroista. Ehkä ihmiset eivät enää viitsi nähdä isoa vaivaa pienen tavaran takia, vaan menevät mieluummin kirpparille?

Vierailija
28/41 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne huutaa kohteen niin ne lesbot ja homot ei vastaa s-posteihin.

myös jos ne laittaa kysymyksen kohteeseen ja siihen vastaa niin yleensä homokysyjä ei huuda kuitenkaan.

vakiokysymys huutonetissä on "mitat" ja kun ne laittaa niin se lesbo katoaa johonkin.

miksi helkkarissa laittaa kysymyksiä jos on persaukinen ja ei ole varaa ostaa?

Vierailija
29/41 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös jos ne laittaa kysymyksen kohteeseen ja siihen vastaa niin yleensä homokysyjä ei huuda kuitenkaan.

vakiokysymys huutonetissä on "mitat" ja kun ne laittaa niin se lesbo katoaa johonkin.

Pitäis saada lupa mennä käymään ja hoidella niin ei enää olis huutonetissä.

Vierailija
30/41 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se tarkoita, että mitat ei olleet sopivat, jos niitä kysynyt henkilö ei kohdetta huuda! Jos olisit yhtään järkevä, ilmoittaisit mitat heti kättelyssä!

Vierailija
31/41 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just joskus kun taivastelin hintoja, juristimieheni totesi, että yleensä käytetystä normitavarasta (eli joku muu kuin esim. auto, talo, vene jne.) käypänen hinta on noin puolet ostohinnasta.

Ja huutiksessa hinnat ovat aika usein jo lähdöltään samaa luokkaa, kuin monissa paikoissa alennettuna ihan uusi! Huomasin tämän kun etsin sisarusrattaita tuossa viime kesänä, että halvimmista nettikaupoista sai uudet samaan hintaan...

Eihän se tietysti ole hullu joka pyytää, mutta hullu on se, joka maksaa...

Vierailija
32/41 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu joka kesä, kohta taas virkistyy.

Vierailija
33/41 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu joka kesä, kohta taas virkistyy.

virkistyä.

Kiinnostusta on tavaroihini joissa ei ole hintavarausta ja lähtö 0 €.

Laitoin vanhan pöllöpatsaan myyntiin ilman hintavarausta ja heti on tullut jo pari huutoa alle aikayksikön. Patsas on kiveä ja vanha.

Vierailija
34/41 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäst aikaa kävin.

Vierailija
35/41 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vuosi sitten kauppa kävi.

Vierailija
36/41 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole itsekään käynyt siellä kevään jälkeen

Vierailija
37/41 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä kohteita?

Vaikka myy arabiaa, marimekkoa, talonpoikaishuonekaluja, vanhoja tavaroita niin kukaan ei huuda.

Vierailija
38/41 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa 300 km:n päästä ja oli peräkärry tai pakettiauto jolla tulivat, mutta nyt ei kesälläkään kukaan ole kiinnostunut lähtemään pidemmälle noutamaan vaikka kävisivät paikkakunnalla mökilläkin. Miksei mökkiläiset enää osta tavaraa?

Vierailija
39/41 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusajat myyjien lomien vuoksi venyvät. Vasta koulujen alettua alan taas seurata mitä tarjolla.

Vierailija
40/41 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt saa todella edullisia hankintoja tehtyä, kun kilpailua ei ole.