Voiko mieheltä vaatia hyvää käytöstä? Ärsyttää suunnattomasti
miehen junttimainen käytös. Räkii kaduille, röhii kovaäänisesti, nuolee lautasia ravintoloissa. Välillä katson ja kuuntelen hänen toimintaansa kummastuneena, että mitä ihmettä teen tuollaisen juntin kanssa, tunne oelvani niin eri planeetalla tällaisissa jutuissa. Mikään hyvällä sanominen ei auta.
Turhaa nipotusta vai ovatko ne kaikki tuollaisia? Pitääkö vain kestää vai voinko odottaa tasokkaampaa käytösä..? ehkä koko mies vaihtoon..
Kommentit (15)
Tuo räkiminen ja röhiminen vielä menis jotenkin, mut lautasten nuolemista en kattelis kotonakaan saati ravintolassa! :D
tuollaiset asiat huomataan jo seurusteluvaiheessa!
Tosin silloin ne usein jää huomaamatta jos seurustelu aloitetaan punkasta.
Mitäpä tuohon vastaisi jos ei opi puheesta. Lapsille annetaan kait kuritusta mutta mitä ukolle etenkään jos ite pitää sitä fiksuna tai rohkeana tekona.
Kuulostaa kamalalta, en jaksaisi viittä minuuttiakaan katsella tuollaista menoa.
Räkiminen on typerää, sellaista "eläimellistä" reviirin merkkaamista. Ruoka-astian nuoleminen on sekin eläimen käytöstä, ei ihmisen.
Mä pelkään välillä että junttimaisuus vain lisääntyy kun minäminäminä-ajattelu valtaa alaa. "Mä saan tehdä mitä mä haluan, vitunko väliä mitä muut siitä ajattelee." Masentavaa.
Miksi ei voisi?
Kaikki miehet ei todellakaan ole tuollaisia. Suurin osa ei ole!
Kaduille toki saattaa pahassa lentsussa monikin sylkäistä (senkin voi tehdä monella tapaa), mutta röhinät voi jollain olla myös "pakkoliikkeitä" mille eivät oikein voi mitään, pahenevat vain kun joku huomauttaa.
Lautasia ei ravintolassa nuole KUKAAN aikuinen, jolla on käytöstavat. Eikä normiperheessä lapsetkaan.
Nuolee lautaset ravintolassa?auts..
Minun pitää vieläkin satunnaisesti huomauttaa miehelle ruokailutavoista. Ärsyttää kun hän joskus nälkäisenä kumartuu lautasen päälle ja kirjaimellisesti lappaa ruuan parissa minuutissa suuhunsa.Yäk.
Välillä hän syö suu auki ja mässyttää, siitäkin pitää huomautella. Mutta 12 vuotta tasaista naputusta on tehnyt tulosta, lähtötilanne oli paljon huonompi:)
Valiettavasti miehen aikuiset tyttäret ovat perineet isän ruokailutavat..nyt heidän ruokavierailut ressaavat etukäteen..
piinaa hermoja välillä tosi pahasti. En ymmärrä miksi hän haluaa olla huonokäytöksinen JUNTTI.
Olen katsonut läpi sormien sitä ettei hän osaa kirjoittaa ja on erittäin epäkunnianhimoisessa työssä, ei ole kiinnostunut lukemisesta tai mistään "sivistyneemmästä"... :) Mutta nyt kun alkaa luonnekin tökkimään niin nämä asiat nousee hyvin negatiivisena esiin. Jos mistään huomauttaa niin vastaus on "Kuule ihan sama!".
Mikähän auttaisi..
ap
suhteen alussahan mies ei noin käyttäytynyt kun tahtoi tehdä minuun vaikutuksen! Nyt ei enää välitä, joten käyttäytyy miten tahtoo. Syyttää jatkuvasta röhkimisestä ja räkimisestä lemmikkikissaani, jonka karvat kuulemma ärsyttävät häntä (myös kaukana kotoa).
Lautasen nuolemista puolustaa sillä, ettei mene yhtään ruokaa hukkaan. Myös ryystää ja mässyttää.
Toivoton tapaus?
ap
on se, että mies itse tajuaa, kuinka vastenmieliseltä hän näyttää käyttäytyessään noin. Hänen pitäisi nähdä itsensä, mutta onko se mahdollista..?
Käytös ei muutu, ellei mies itse halua muuttaa sitä. Itse en pystyisi tuollaisen porsaan kanssa elämään :(
suhteen alkuaikoina, uhkaa jättää mies jos käytös ei parane. Jos sillä ei ole vaikutusta, kertoo reaktio jotain miehen tunteista sinua kohtaan.
Joo toki oli muitakin syitä. Mutta kun yritin huomauttaa miehelle, etten voi katsella moista, hän oli sitä mieltä, etten sitten paljon häntä tosiaankaan rakasta. No, voi olla oikeassa, tai sitten hän teki sen mahdottomaksi. Ei sentään nuollut lautasta ravintolassa, huh!
Jos teillä on lapsia, niin varmasti eroaisin. On niin huono esimerkki. J
Ei tämä ihan todelliselta kuulosta.
Ei kukaan nuole ravintolassa lautasta:D
Kotona kyllä voi, esim. jäätelön tai vanukkaan jäljiltä;)
Ei tämä ihan todelliselta kuulosta.
Ei kukaan nuole ravintolassa lautasta:D
Kotona kyllä voi, esim. jäätelön tai vanukkaan jäljiltä;)
Sama meillä, muuten vaikuttaa tutulta mutta ravintolassa lautasen nuoleminen menee liian pitkälle. Kotona on koira, joka sen tekee.
Lisätään kuitenkin vessassa asiointi ovi auki, sentään sitäkin vain kotona.
olet juntin kanssa ja valitessasi hänet hän oli sinusta maailman parasta.