Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tapasit miehesi, oliko heti helppo jutella ja jutustelu luisti?

Vierailija
20.07.2011 |

Minusta jo se kertoo että kemiat JOLLAIN tasolla kohtaa jos jutustelu on luontevaa ja juttua riittää/aiheita heti alusta asti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuttiin eri kieltä ja mä ainakin 6 kk mietin joka lauseen päässäni, ennenkuin uskalsin puhua.

Vierailija
2/12 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunto koheni kun tehtiin monen tunnin lenkkejä ja puhuttiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme lähinnä himon vallassa. :D

Nykyään jutustelukin sujuu ihan kohtuullisesti, mutta suoraan sanoen mieheni on aika vähäpuheinen tapaus edelleen.

Vierailija
4/12 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutenkaan pidä naapureista vaikka olisivatkin periaatteessa ihan mukavia.

Vierailija
5/12 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden aikaisemman poikaystävän/säädön kanssa oli ollut ihan erilaista, vaikkei ne jutut kauaa kestäneetkään, alkuunkin oli vaikea olla oma itsensä. Mietin etukäteen ennen tapaamisia mistä voi puhua, koska hiljaiset hetket tuntuivat niin ahdistavilta ja niitä tuntui olevan liian usein.

Kun tapasin nykyisen mieheni, huomasin heti miten helppo hänen seurassaan oli olla. Pystyin olemaan oma itseni miettimättä sanona valmiiksi päässä. Fiilis oli myös rennompi, eikä ne hiljaisetkaan hetket olleet ahdistavia, eikä niitä edes ollut koko ajan. Ainakaan niihin ei enää kiinnittänyt huomiota. :)

Vierailija
6/12 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden päivät mulkoilimme toisiamme ennen kuin kumpikaan sai suutaan auki. Sitten mies teki aloitteen ja se oli menoa sitten. Sen jälkeen on juttua riittäny monta vuotta.

Vierailija
7/12 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä oli paljonkin puhuttavaa, mutta oltiin myös aika jännittyneitä, nuoria kun oltiin. Välillä meni jopa vähän hermostuneeksi höpöttelyksi. Mies on edelleenkin aika hölö :D Mutta enää ei sentään jännitä toisen seura.

Vierailija
8/12 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli helppoa jutella, mua vähän jännitti ja kuulemma nauroin enemmän kuin normaalisti, ehkä just jännityksen takia. Netin kautta tavattiin joten jänskää oli...

Vierailija
9/12 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hauska ja helppo jutella.

Vierailija
10/12 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on edelleen :)

-onnellinen vaimo-

Vierailija
11/12 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin/olen varsinkin alkuun ujohko, mieheni taas on todella sosiaalinen ja "lepposa".:D Hänen kanssaan oli alusta asti todella helppo olla.

Vierailija
12/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta seksi luisti ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän