Rakastan taloani niin paljon että on pakko "rakastaa" miestäkin.
Asutaan ihanassa itse sunnittelemassani puutalossa, olen sisustanut talon lattiasta kattoon mieleisekseni ja puutarhankin olen laittanut kauniiksi, jos eroaisin miehestäni joutuisin muuttamaan näillä pk-seudun hinnoilla paljon vaatimattomampaan asuntoon lasten kanssa, joku muu saisi taloni tai vielä kauheampaa joku mieheni uusi puoliso muuttaisi unelmaani ja pistäisi kaiken uusiksi. Minä ihan oikeasti rakastan taloani ja lapsiani tietysti. Miestä en enää rakasta, kuivakka ukko joka puhuu vaan töistään ja onneksi matkustaakin paljon töidensä vuoksi..tahtoisin huumorintajuisen ja miehekkään miehen, en tuommoista toimistorottaa. Voi kun saisin pitää vaan lapset ja talon mutta pakko pitää mieskin. Kiviä tänne vaan. Asutaan ihanassa itse sunnittelemassani puutalossa, olen sisustanut talon lattiasta kattoon mieleisekseni ja puutarhankin olen laittanut kauniiksi, jos eroaisin miehestäni joutuisin muuttamaan näillä pk-seudun hinnoilla paljon vaatimattomampaan asuntoon lasten kanssa, joku muu saisi taloni tai vielä kauheampaa joku mieheni uusi puoliso muuttaisi unelmaani ja pistäisi kaiken uusiksi. Minä ihan oikeasti rakastan taloani ja lapsiani tietysti. Miestä en enää rakasta, kuivakka ukko joka puhuu vaan töistään ja onneksi matkustaakin paljon töidensä vuoksi..tahtoisin huumorintajuisen ja miehekkään miehen, en tuommoista toimistorottaa. Voi kun saisin pitää vaan lapset ja talon mutta pakko pitää mieskin. Kiviä tänne vaan.
Kommentit (23)
Minun mielestäni se, joka päättää hajottaa perheen, ei todellakaan saa lasten huoltajuutta. Sehän on petturi, joka ei ole tehnyt kaikkea perheen ja rakkauden eteen. Tuskin sinäkään mikään joka miehen unelma olet. Etkö huomaa miten miehesi katselee muita naisia?
Kiitokset illan (toistaiseksi) naurattavammasta viestistä! Miksi ap on petturi, jos mies kerran katselee muita naisia:D Pientä ristiriitaa...
Saatte varmasti mukavasti ylimääräistä, jos on kerran hienosti sisustettukin. Ehkäpä löydät uuden miehen jonka kanssa voit rakentaa uuden hienon talon. Sisustustavarat vaan säilöön.
ap siis viittasi tähän ehdotukseen tuossa "en halua toista hienoa taloa kommentissaan".. ap
No en ollut taloani sinulle kauppaamassakaan enkä muuten oikein usko että keskustelen tästä asiasta vauvalehden keskustelupalstalla, tänne kun eksyin sen tissiketjun perässä...
Mutta samoja piirteitä on tässä meidän suhteessa, alussa oli kaikki hienoa ja nautin siitä kun vaimoni teki minusta vähän surkimuksesta edustuskelpoisen herrasmiehen ja ajattelinkin että näissä piireissä tulen viihtymään loppuelämäni. Vaan toisin kävi, kaipailen ronskeja nuoruudenystäviäni ja armotonta pahkasikahuumoria, jota harvoin pääsen nykyään viljelemään. Niin ne vaan ajat muuttuu ja ihmiset erkanee toisistaan, se vaan käy pikkuhiljaa. Eikä kyse ole materialismista vaan tunnesuhteesta johonkin omaan, johon on uhrannut ison osan elämästään.