Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua karnivoredieetin kanssa!

Vierailija
02.07.2026 |

Minulla on ollut väsymystä ja allergiaa sekä ajoittain vatsavaivoja. Kaikkea olen kokeillut tuloksetta. Kolme viikkoa sitten aloitin karnivoredietin. Syön vain eläinperäisiä ruokia, myös maitotuotteita. Välttelen lisättyä sokeria.

Se mihin tarvitsen apua on suoliston toimiminen. Ennen kävin isommalla hädällä 2-3 kertaa päivässä, nyt edellisestä kerrasta on jo neljä päivää. Onko tämä normaalia? 

Miten te muut karnivorelaiset teette? Syöttekö jotain kuituja lisäksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤦 

Vierailija
2/12 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan ummetukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carnivorelaiset sanovat, että kuidut ovat turhia. Eivät ne ole, niiden monipuolisuus määrittää pitkälle suolen terveyden ja sitä kautta koko kropan terveyden. Minä söisin nyt heti ensitöikseni reippaasti magnesiumsitraattia, 400 mg, suola laittaa suolen tavaran liikkeelle. Selvästikään carnivore ei sovi sinulle, tai olet syönyt liian vähän rasvaa. Kun suoli taas toimii, lisää pikkuhiljaa kasviksia ruokavalioosi. Allergiat voivat johtua mistä vain. Kun lisäät kasviksia yhden lajin kerrallaan, pääset selville, mikä niistä sen aihettaa. 

Vierailija
4/12 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on normaalia karnivoten kanssa, ei tarvitse juurikaan vessassa käydä. Terveellistä se ei ole. Sanoisin että tuo dieetti ei sovi sinulle, lisää kuituja ja kasviksia niin alkaa taas toimia.

Vierailija
5/12 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn asioilla kerran viikkoon. Aikaa ja vessapaperia säästyy

Vierailija
6/12 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karnivoredieetin suoliongelmat on perseestä!!!

Vierailija
7/12 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa ravitsemuksen muutos saattaa pistää vatsan kovalle. Kestää tottua. 

Vierailija
8/12 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se totuttautuminen yleensä kolmessa viikossa on ohi.

Vierailija
9/12 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ruokamäärää ja mistä se koostuu. Paljonko "hävikkiä" tulee, eli paskaa. Pelkällä lihalla ja rasvalla tavara tulee aina hyvin käytettyä.

Itsellä toimii silti vatsa kerran päivässä, mutta määrä on pieni.

-Karnivorella 7v ajan

Vierailija
10/12 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se totuttautuminen yleensä kolmessa viikossa on ohi.

Ei minulla ainakaan, meni reilu vuosi tottua. 

Vierailija
11/12 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu asiaan tuossa vaiheessa. Jatka vielä ja lisää ruokavalioon sitä VOITA, siis lisää kaikkeen voita reilusti :) 

Kirjoitit välttäväsi kaikkea missä lisättyä sokeria, no olet mennyt jo ihan hakoteille. 

Karnivoressa ei syödä mitään missä on vehnää ja sokeria. Tarvittavat kuidut ja vitamiinitkin tulee lihasta. 

Olin dieetillä reilun vuoden, tuntui kuin höyhen ilmassa, eli kevyt ja virkeä olo. 

Ikävä kyllä sorruin syömään taas kaikkea viime joulusta ja olen aivan loppu koko ajan kaikesta hiilarista. 

Pitäisi skarpata taas ja syödä herkkujen sijaan hedelmiä, ne on oikeasti paljon parempia kuin mitkään karkit. 

Kun olet ollut karnivorella oikeasti esim pari kuukautta, ja maistaessasi lisäaine karkkeja tms niin tekee mieli oksentaa, sen jälkeen lentää myös kakka :D

Se ei ole ummetusta vaan karnivoressa elimistö toimii erilailla, käyttäen kaiken sen lihan energiaksi joka kestää pitkään. 

Yhdessä vaiheessa söin kerran päivässä grillikylkeä tms jotain muuta lihaa, ja se piti kylläisenä koko päivän aina seuraavaan keskipäivään. 

Vierailija
12/12 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu asiaan tuossa vaiheessa. Jatka vielä ja lisää ruokavalioon sitä VOITA, siis lisää kaikkeen voita reilusti :) 

Kirjoitit välttäväsi kaikkea missä lisättyä sokeria, no olet mennyt jo ihan hakoteille. 

Karnivoressa ei syödä mitään missä on vehnää ja sokeria. Tarvittavat kuidut ja vitamiinitkin tulee lihasta. 

Olin dieetillä reilun vuoden, tuntui kuin höyhen ilmassa, eli kevyt ja virkeä olo. 

Ikävä kyllä sorruin syömään taas kaikkea viime joulusta ja olen aivan loppu koko ajan kaikesta hiilarista. 

Pitäisi skarpata taas ja syödä herkkujen sijaan hedelmiä, ne on oikeasti paljon parempia kuin mitkään karkit. 

Kun olet ollut karnivorella oikeasti esim pari kuukautta, ja maistaessasi lisäaine karkkeja tms niin tekee mieli oksentaa, sen jälkeen lentää myös kakka :D

Se ei ole ummetusta vaan karnivoressa elimistö toimii erilailla, käyttäen kaiken sen lihan energiaksi joka kestää pitkään. 

Yhdessä vaiheessa söin kerran päivässä grillikylkeä tms jotain muuta lihaa, ja se piti kylläisenä koko päivän aina seuraavaan keskipäivään. 

Hedelmiä!? Ei lihansyöjä sellaiseen koske. Taidat olla teeskentelijä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan