Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kertokaa mulle voiks tää olla totta? PLUSSA!!!

Vierailija
20.07.2011 |

Mä oon ihan täpinöissäni täällä!!! Tein äsken raskaustestin ja testiin ilmestyi KAKSI viivaa, kontrolliviiva paljon tummempi ku testiviiva, mutta toinen viiva siinä oikeasti on! Käyn vaan ravaamassa kylpyhuoneen ja olohuoneen väliä kun käyn tarkistamassa onks se toinen viiva IHAN oikeesti siinä... ON SE!!!

Mä en kestä, luulin että en ikinä voi lapsia saada kun sairastan PCO:ta... Apua. Pakko mennä taas tarkastamaan monta viivaa siellä on...

On siel vielki kaks... mitä mie nyt teen? :D En tiedä edes kuinka pitkällä voi raskaus olla kun viimeksi kuukautiset oli toukokuussa ja sen jälkeen siirsin kuukautisia pillereillä eli söin kaksi liuskaa putkeen ja niiden jälkeen ei tyhjennysvuotoa tullutkaan... ikinä en uutta liuskaa aloittanut.

Ps. Voiko positiivinen raskaustesti ikinä näyttää väärin? :o

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tulee lankoja pitkin tänne tuo sinun sisäinen kuplintasi :D Ihan hengästyin itsekin kun luin viestisi, kirkuminen oli kurkussa jo purkautumassa :)

Onnea ihan hirveästi! :) Soita neuvolaan ja kysy miten etenette. Ultraan pääset varmaan, että aletaan selvitellä raskauden kestoa. Normaalistihan sinne otetaan vasta viikolla 10 tai jotain.

Ja en usko että se on väärä positiivinen.

ONNEA!!!

Vierailija
2/5 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu neuvolaan ja sitä kauttaa ultraääneen, jossa tarkistavat raskauden keston :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä positiivinen ei ole mahdollinen.

Vierailija
4/5 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle. Ota yhteys neuvolaan tai yksityislääkäriin, gyneen. Kävin itse kaikki käynnin yksityisellä ja oli mukavaa, kun joka kerran ultrattiin.

Vierailija
5/5 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä myös plussasin joku aika sitten enkä meinannut uskoa, koska meillä kaksi lasta hoitojen avulla saatu. Eilen kävin ultrassa yksityisellä ja kyllä siellä elämää on :) kannattaa sinunkin käydä ensin vaikka ultrassa ni saa selvyyden siihen miten pitkällä se jo on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän