Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Stokkalla tapahtunutta:

Vierailija
01.11.2005 |

Helsingin keskustan stokkalla odottelin hissiä yhden äidin ja lapsen takana kemppariosaston vieressä. Hissi tuli alakerrasta ja siellä oli 2 ihmistä, eläkeikäisiä, mies ja nainen. He huusivat hissistä ettei sinne mahdu. Ja kun yritin ohittaa sen vaunuihmisen ja pyytää heidät siirtymään kävi se mies kiinni minuun! Minä ilman vaunuja olisin päässyt mutta äiti ja lapsi ei. Ja hei haloo, siinä hississä on paljon tilaa kun jopa kahdet vaunut mahtuvat peräkkäin. En sitten uskaltanut noitten latvatahvojen kanssa mennä hissiin vaan huusin heille perään etten hullujen kanssa tule samaan hissiin. Piti sitten odottaa seuraavaa menopeliä ja myyjät tulivat katsomaan mitä ihmettä siellä tapahtui. Se mies nappasi oikein kunnolla mua kiinni ja mustelmat on olkavarressa. perkele kun ottaa aivoon tollasen idiootit. Jos ei kaupungissa kestä olla niin menisivät maalle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja soittanu saman tien poliisille. Ihan kakohan se äijä oli!

Vierailija
2/11 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaisia kahjoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kuuntelin viime viikolla Jumbossa kun iäkkäämpi sivistyneen näköinen pariskunta jutteli keskenään:

M: Mitä helvettiä ne opettaa sille saatanan kakaralle automaatin käyttöä kun ei se yletä kunnolla nappuloihin

N: No ne on niitä saatanan neekereitä. Näitkö miten ne oli tuppautunu siihen eteen. Isä ja äiti ja kakaroita

M: Ei mitään käytöstapoja jne jne jne

Elin siis automaatilla heidän edessään lähes tyhjässä aamuisessa Jumbossa (ennen avajaispäivää) oli ollut perhe jonka vanhempi oli antanut lapsensa painaa nappuloita. Voi jeesus mitä kielenkäyttöä vanhoilta ihmisiltä. Oikein oksetti

Vierailija
4/11 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se äijä hississä? Nuoria aina morkataan, mutta kyllä eläkeläiset ovat pahimpia.

Vierailija
5/11 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein varsinkin Stockan eläkeläisissä. Ovat kai parempaa kermaa tms. Yks mummo teilas mut melkeen Stockan ulko-ovissa ja vaato oikeanpuoleista liikennettä!! No en ajanut kyllä just sillon autoa... ;)

Vierailija
6/11 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mikä ihmeen mies siihen tupsahti repimään? Tarina vähän ontuu ;).

Vierailija
7/11 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonotin parin t-paidan ja farkkujen maksuun, kun sivusta joku eläkeläisrouva, oikein fiksusti pukeutunut ja koruilla koristautunut.

Tunki itsensä minun eteen, oli varmaan ostanut itselleen sen seitsemät housut ja paidat ymsyms....

myyjä hänelle sanoi kohteliaasti että tämä neiti oli ennen teitä, niin Rouvas ihminen katsoi minua nokkavartaan pitkin ja sanoi kyllähän tuo joutaa odottamaan!

Myyjä alkoisitten sen muorin kamoja pyöritteleen niin äikös tämä Rouva alkanut joka, v****n kamasta kyseleen missä tehty, kestää kulutusta, päästääkö väriä....

Siihen jäi minun ostokset, enkä ole uudelleen kyseiseen kauppaan mennyt.

Vierailija
8/11 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

odottelin hissiä yhden äidin ja lapsen takana kemppariosaston vieressä. Hissi tuli alakerrasta ja siellä oli 2 ihmistä, eläkeikäisiä, mies ja nainen. He huusivat hissistä ettei sinne mahdu. Ja kun yritin ohittaa sen vaunuihmisen ja pyytää heidät siirtymään kävi se mies kiinni minuun! Minä ilman vaunuja olisin päässyt mutta äiti ja lapsi ei.

Mä en nyt ymmärtänyt...

Vierailija
9/11 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin ja edessani oli äiti lapsen kanssa (eli vaunuilla) Lapsi oli max vuoden ja vaunut isot oisko olleet Emmalljungat. Mies hississä ei päästänyt vaunullista sisään ja kun yritin avata hissin oven ennekuin sulkeutuisi kun se ukko työnsi vaunuja ulos hissistä. Ja se ukko hississä antoi minulle tulla luvan sisään _ilman_ vaunuja. Mutta en suostunut tulla kun olivat skitsoja. Se akka oli sen ukon vaimo joka verbaalisesti käyttäytyi huonosti myös. Myyjä ei voinut tehdä mitään kun vahtimestari ei ollut siinä paikalla. Mutta siis se mies siellä hississä tarttui minua olkavarresta kiinni ja yritti estää tuloa hissiin. Siinä vaiheessa hän ei vielä tiennyt minun olevan eri seuraa kun se vaunullinen.

Ja taas sekavasti selostettu mutta v**tuttaa tuollainen käytös.

Vierailija
10/11 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuunhan et käsiksi käy ilman seuraamuksia! Ja soittanu saman tien poliisille. Ihan kakohan se äijä oli!

Vierailija
11/11 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jonotin parin t-paidan ja farkkujen maksuun, kun sivusta joku eläkeläisrouva, oikein fiksusti pukeutunut ja koruilla koristautunut.

Tunki itsensä minun eteen, oli varmaan ostanut itselleen sen seitsemät housut ja paidat ymsyms....

myyjä hänelle sanoi kohteliaasti että tämä neiti oli ennen teitä, niin Rouvas ihminen katsoi minua nokkavartaan pitkin ja sanoi kyllähän tuo joutaa odottamaan!

Myyjä alkoisitten sen muorin kamoja pyöritteleen niin äikös tämä Rouva alkanut joka, v****n kamasta kyseleen missä tehty, kestää kulutusta, päästääkö väriä....

Siihen jäi minun ostokset, enkä ole uudelleen kyseiseen kauppaan mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan