Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos myyjä on pyytänyt liikaa postitusmaksua, niin

Vierailija
20.07.2011 |

onko hän velvollinen palauttamaan ylimääräiset? Huuto.netistä siis kyse. Jos kohteessa lukee 10€ ja todellisuudessa lähettäminen maksaakin 8,50€, niin onko ok antaa negatiivinen palaute, jos myyjä ei palauta tuota 1,50€?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hän velvollinen palauttamaan ylimääräiset? Huuto.netistä siis kyse. Jos kohteessa lukee 10€ ja todellisuudessa lähettäminen maksaakin 8,50€, niin onko ok antaa negatiivinen palaute, jos myyjä ei palauta tuota 1,50€?

jos kerran kohteessa lukee 10,-

ja jos lukee 100€, niin huutaessasi sen myös maksat.

Mikä tuossa oli niin vaikeeta ymmärtää.

Tuollaiset älypääy kitisijät kuin sinä ärsyttää, suututtaa ja raivostuttaa.

Vierailija
22/23 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin jätän sellaisilta huutamatta. Pitää sen verran osata arvioida postimaksu oikein ettei joudu lisää pyytämään. Mikä siinä muuten on vaikeaa?

Ei tarvitse kuin vaa'an ja mittanauhan. Itsellänikin on 20 gramman tarkkuudella tuloksen näyttävä vaaka ja sillä pärjää ihan hyvin.

mutta tiedän että hyvin moni ei sitä palauta,vaan perii just sen mitä ilmoituksessa sanoo. Ja näitä tuntuu olevanyhä enemmän ja enemmän liikkeellä. Siksi itse olenkin nykyään tarkka siitä mitä myyjä toimituskuluista sanoo, tai jo s kulut on merkitty selvästi yläkanttiin.

Itse perin aina vain sen mitä kulut oikeasti on, je ilmoitukseen laitan arvion.. pyydänmyös ostajalta lisää jos kulut onkin enemmän kuin olen osannut arvioida (tästä myös maininta ilmoituksessa). KAuhean tarkkana noissa saa nykyään olla, mikä on vähän tylsää. reilu peli molemmin puolin olisi mukavampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti ei ole lähellä ja jos joudun sinne raahaamaan paketteja, lisään postituskuluihin bussilipun hinnan. Ilmaiseksi saa tulla hakemaan ovelta tai sopia treffit jonnekin, missä normaalisti liikun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi