Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko silikoni rinnat, jos joku ne sinulle maksaisi ?

Vierailija
01.11.2005 |

Minä ottaisin, en mitään jättikokoisia vaan ehkä kuppikokoa isommat kuin nykyiset ja ennen kaikkea kiinteät.

Ja luultavasti otankin vielä kunhan saan tarpeekseni näistä nykyisistä tyhjistä nahkapusseista ja maksan tietty leikkaukseni itse.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN haluaisi epäaidon tuntuisia ja näköisiä rintoja, joiden olisi vielä hyvin todennäköisesti mahdollista kovettua arpikudoksen takia koviksi kumipalloiksi.

Lisäksi suurin osa silikonien ottajista joutuu uusintaleikkaukseen. Arpikudoksia poistetaan ja silti jää muhkuroita ja kovia kohtia.

Mieluummin pehmeät ja roikut omat kuin kovat uudet. Eikä silikonit ole edes kauniit minun mielestäni.

Vierailija
2/19 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaakin terveyttä täytyy ajatella, kun on lapsia huolehdittavana. Sitä paitsi, jos ei itseensä ole tyytyväinen, niin vika on ihan muualla kuin kropassa. Nimittäin korvien välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin katsotaan tämän imetyksen jälkeen mitä jää;)

Vierailija
4/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotain yhtä kuppikokoa isommat kuin nyt eli B-kuppiset. Normaalisti, ennen 4:ää lastamme, minulla oli kuppikoko D.

Vierailija
5/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuppikoko ennestään E, että ei mitään lisukkeita tarvitse laittaa. Haluaisin B tai C-kupin, mutta se pienennysleikkaus hirvittää.

Ylipainoa mulla on n.30kg, elättelen tässä toiveita että rinnat pienenevät kun olen saanut laihdutettua normaalipainoon.

Vierailija
6/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että jos minulta jouduttaisiin poistamaan rinnat,niin ottaisin sitten...

vaikka riski tod.näköisesti olisikin silloin suurempi?.kun olisi ollut sairaus sunmuuta..tiedä sitten..

heh..olen minä varsinainen jahkaaja

Vierailija
7/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen teetänkin, kunhan lapset on imetetty.

Vierailija
8/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko silikonit (suolaliuosimplantilla) tai rintojen korjausleikkauksen.

Eikä minussa niissä ole mitään pahaa kunhan pysytellään luonnollisuuden rajoissa, ei siis liian isoa tai palloa..

Vierailija
9/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun muutkin uskaltaa!

Oletko tyytyväinen lopputulokseen?

Mukava jos kertoisit lisää..

=)

Vierailija
10/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö kaikki hyvin ?

-ap

Vierailija
11/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa otin ja maksoi noin 35.000 markkaa! Olen ollut todella tyytyväinen ei mitään ongelmia. Kuppikoko on b 85. olen erittäin kova urheilija, en senkään takia kauhean kokoisia purjeita halunnut;)) Mutta totuus kuitenkin on että ei se elämänlaatu siitä parantunut... pitää todella miettiä sitä tarkkaan, ensinnäkin tiedättekin varmaan että halposti leimataan vaikka miksi:(( En todellakaan kadu, ja onneksi otin suomessa johtavalla platiikkakirurgilla!!! Viroon ei kannata lähteä, todella paljon tulee sieltä korjausleikkauksia!!

Vierailija
12/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään ongelmia ole ilmennyt näiden vuosien aikana.

Vierailija
13/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen rintavarustukseeni ihan näinkin.

Vierailija
14/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienennyksen ottaisin heti, jos joku sen maksaisi. En ymmärrä miksi pienirintaiset tahtovat isot rinnat..? Näistä ei ole mitään iloa! =/

Vierailija
15/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en.

Vierailija
16/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omituinen vartalo, leveät hartiat, leveät lanteet ja sivusuuntaan leveä vyötärö, ei siis mitään tiimalasia vaikka maha onkin kohtuulitteä. Lihaksikkaat jalat ja suhteessa pienet rinnat. Eli pieni naisellistuminen olisi paikallaan.

Eri asia sitten, uskaltaisinko laittaa vieraita esineitä nahkani sisään...

Vierailija
17/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla on omituinen vartalo, leveät hartiat, leveät lanteet ja sivusuuntaan leveä vyötärö, ei siis mitään tiimalasia vaikka maha onkin kohtuulitteä. Lihaksikkaat jalat ja suhteessa pienet rinnat. Eli pieni naisellistuminen olisi paikallaan.

Eri asia sitten, uskaltaisinko laittaa vieraita esineitä nahkani sisään...

4. vastaa

Tuokin on yksi asiallinen ja tärkeä päätös mikä pitää pohtia... eli silikoni on kuitenkin vierasta ainetta kehossa!!

Vierailija
18/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikkukoot jos on roikkuakseen.

Vierailija
19/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nyt ekaa lastani imetin, ja tissit ovat silloin tällöin pinkeinä ja kovina maidosta, en voi olla ajattelematta että tältäkö se tuntuu, kun ois silarit... En todellakaan tahdo mitään ylimääräistä fylliä rintoihin!