Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Viettikö miehesi varpajaisia?

Vierailija
19.07.2011 |

Lähtikö hän ryyppäämään,kun sinä ja vauva olitte sairaalassa? Olisitko kaivannut miestäsi sairaalaan seuraksesi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kaivannut häntä seuraksi ja ihan pelkästään jo hoitoavuksi ja kokemaan kaiken uuden yhdessä.

Vierailija
2/18 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi miehen olis täytynyt istua 24h meidän vieressä sairaalassa kun itse olin tosi väsynyt ja vauvatkin vaan nukkuivat? Tietty mies saa juhlistaa lapsensa syntymää eikä ne muuten olleet mitkään ryyppäjäiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnosti sentään jotkut täysin muut asiat

Vierailija
4/18 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlistaa lapsensa syntymää kavereidensa kanssa...ei ne nääs kaikille ole mitkään ryyppäjäiset esim mun mies tarjosi kavereilleen hyvää ruokaa ja saunaillan. Kaverit toivat lapselle lahjoja ja isukki sai sikarin...jotain pahaa?

Vierailija
5/18 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olisi silti kauheasti ehtinytkään koska olin sairaalassa vain vuorokauden.

Olisin kyllä ollut todella pettynyt jos mies olisi löhtenyt viettämään varpajaisia minun ollessani sairaalassa. Ne varpajaiset kun yleensä tuppaavat olla ryyppäjäiset. Paljon mukavampaa olisi olisi se, että vauvaa juhlistettaisiin yhdessä.

Vierailija
6/18 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlia lapsensa syntymää juhlimalla varpajaisia. Minusta se oli hieno kunnianosoitus lapselle ja minulle...mies halusi kertoa kaikille miten suuri tapahtuma oli...eikä ryypänneet kuin oluen tai pari :D joo on mulla töissä muutama mies joka ei mitenkään ole juhlinut lapsensa syntymää mutta kakku on kyllä tuotu töihin uuden auton kunniaksi.

Vierailija
7/18 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos eivät osaa juhlia ilman ryyppäjäisiä...mun mies osasi ja minusta se oli hienoa. Sitä paitsi ei siellä sairaalassa ole suotavaa olla aamusta iltamyöhään notkumassa ellei ole omaa huonetta. Mun hermoihin kävi sellainen pari kun eivät antaneet muille synnyttäneille mitään rauhaa saamarin juntit!

Vierailija
8/18 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaivannut häntä sinen yöllä, vierailuaikain ohi.

Vierailija
9/18 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun esikoinen syntyi. Seuraavan synnytyksen jälkeisinä päivinä hoiti esikoista. Mutta on kyllä pitänyt varpajaiset myöhemmin molemmilla kerroilla, parin kuukauden kuluttua syntymästä. Miehen kaveriporukalla on tapana juhlia varpajaisia oikein olan takaa, yleensä monen päivän mökkikännäysreissulla. Ja sellainenhan ei perheellisiltä miehiltä onnistu lyhyellä varoitusajalla.

Vierailija
10/18 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos eivät osaa juhlia ilman ryyppäjäisiä...mun mies osasi ja minusta se oli hienoa. Sitä paitsi ei siellä sairaalassa ole suotavaa olla aamusta iltamyöhään notkumassa ellei ole omaa huonetta. Mun hermoihin kävi sellainen pari kun eivät antaneet muille synnyttäneille mitään rauhaa saamarin juntit!

hurjat kaksi tuntia (ja olen siis tuo yksi, joka oli vuorokauden sairaalassa). Lopun aikaa mies nukkui univelkaa pois, siivosi kämpän ja teki ruuan valmiiksi ettei tartte sitä murehtia kun kotiudutaan.

Arvostan paljon enemmän tuota kuin sitä, että mies olisi painellut suinpäin juhlimaan kavereiden kanssa (viinalla tai ilman). Ihanasti otti minutkin huomioon; ei tarvitse heti ruveta siivoomaan, koska mies olisi joutunut heti parin päivän kuluttua vauvan syntymästä töihin ja kenenkäs vastuulle se kämppä olisikaan jäänyt? Jep, minun.

Vierailija
11/18 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olis kehdannut notkua osastolla klo 21 jälkeen kuitenkaan...kakkosen ja kolmosen aikaan vietti juhlia vähän myöhemmin meidän jo kotiuduttua...en tajua kyllä mitä pahaa varpajaisissa on :D

Vierailija
12/18 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meilläkin oli perhehuoneessa mun ja vauvan kanssa koko ajan.

Vierailija
13/18 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jo päivällä siivoillut ja laittanut mulle ruokaa valmiiksi. Ei meillä kotona muutenkaan koko ajan puunata kämppää kiiltävään kuntoon ihan perussiisteys riittää...ruokaa saa kaupasta!

Vierailija
14/18 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten vallan hyvin on ehtinyt juhlimaan lapsensa syntymää aina ei mikään ongelma. Hyvin on ollu ukolla aikaa siivoilla sun muuta :D mun mies juhli varpajajaisia ja ekat viikot heräs joka yö nostamaan vauvaa syömään syliini mitä olen arvostanut todella paljon. Mulla nääs oli selkävaivaa...myöhemmin mies heräili usein yöllä jotta minä sain nukkua univelkaa pois.Vaihtoi vaippaa siinä missä minäkin ja muutenkin osallistunut kaikin puolin IHANA MIES ja ansainnut todellakin varpajaisensa!

Vierailija
15/18 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta puoli vuotta syntymästä. Ei halunnut juhlia ennen kuin oltiin suht varmoilla vesillä.

Vierailija
16/18 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs junttiä siinä on että haluaa olla vaimonsa ja uuden oman lapsensa luona koko ajan kun lapsi on juuri syntynyt ja perhehuoneita ei kaikki saa. Ja empä usko että ne miehet paljon siellä mekastaa kun ovat perheensä luona että eipä ne paljon mitään rauhaa häiritse. Paitsi nipojen ehkä joiden oma mies on ryyppäämässä;)

Vierailija
17/18 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtinyt pitää, ei kyllä ehtinyt sairaalassakaan paljoa hengailla. Minulle ihan ok, olen tottuntu että hän on paljon poissa.

Vierailija
18/18 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttyä lämmitti kavereileen paljun ja ottivat kaljaa. Kuulemma hyvä muisto. Toisen ja kolmannen kohdalla hoiti tietysti isompia (jotka nekin kovin pieniä) kun minä olin vauvan kanssa sairaalassa.