Kiinnostaako kaltaiseni mies ollenkaan?
Ole kyllä perheellinen enkä muuta halua mutta siis leikitään et olisin sinkku,ok? Olen 39 v. Olen duunari ja suorittavassa työssä eikä se häiritse itseäni ollenkaan. Rakastan metallimusiikkia,mielummin sitä raskaampaa ja kuuntelen musaa paljon,festarit ei kiinnosta,no ehkä tuska :) Minulla ei ole pitkää tukkaa enkä näytä liian rocktyypiltä mutta mustia vaatteita pidän paljon mutta pidän muodistakin, mitkään beiget perustavispastelli crocseineen rytkyt ei tule kyseeseen. Alkoholina mieluiten hyvä kuohari tai samppanja hyvässä ravintolassa tai pihvin kanssa himassa tai vaikka mansikoidenkin. Kosken kyllä bisseenkin pari pulloa viikossa jtn tumma tuontikamaa. Inhoan lätkää ja penkkiurheilua yli kaiken. Itse harrastan n 4 krt viikossa kuntoilua vaihdellen lajeja ja ne on rullistelu, maastopyöräily ympäri vuode ja juoksu. Skimbannutkin olen n 30 v aktiivisesti ja se on 1 intohimoni. Muita harrastuksia on valokuvaus, matkailu lähinnä norm etelän kohteet ja kulttuuripääkaupingit, viihdekylpylät tietty kun on lapsia muttei niissä muutenkaan vikaa ole ulkona syöminen, hifi ja kotiteatteri... Saa kysyä lisää.
Kommentit (31)
Milloin olet perheen kanssa? Vai kantaako teillä vaimo päävastuun perheestä, joillekin naisille se sopii tietysti, mutta minulle ei sopisi.
niin se, että roikut täällä ja kyselet tällaisia, on ainakin minulle totaalinen turn-off, koska minun miehelläni pitää olla hyvä itsetunto ja muutakin tekemistä kuin roikkua naisten kansoittamalla aivottomalla nettipalstalla. Eli sorry, et kiinnostaisi vaikka olisitkn sinkku.
...että joku rouva luettelee siinä miehensä ominaisuuksia saadakseen selville, kuinka kuumaa kamaa hänen kotoinen komistuksensa palstamammojen mielestä on :D
Miehen pitää olla fiksu ja tällaisia avauksia netissä tekevä mies ei sitä ole.
Naiivin oloisen naisen tekstiä joka tapauksessa. Romantiikan opit on otettu kioskiromaaneista ja sekaan muutama rento sana skimbaamisesta crocseihin. Iuh.
Mitenkähän tuo mies kuvailisi kyseisen rouvansa?
Jo kuvauksen lukeminen oli työlästä ja vastenmielistä kirjoitustavan vuoksi (omakaan mieheni ei tosin ole erityisen hyvä kirjoittaja ja olen silti hänet netistä kirjoitusten perusteella löytänyt, joten kovin kovaa tasoa en edellytä tässäkään lajissa).
Metallimusiikki ei sinänsä vaivaa, itsekin sitä olen etenkin nuorempana kuunnellut, mutta muut musiikinlajit ovat minulle niin valtavan tärkeitä että jos lähinnä Tuska kiinnostaa sinua, pelkäisin suuren osan minulle tärkeitä musiikkikeskusteluja jäävän väliin.
Intohimoinen skimbaaminen ja kuntoilu ei missään nimessä ole miinusta miehessä minun näkökulmastani, mutta koska olen itse ihan keila enkä pysy pystyssä mäessä hetkeäkään, epäilen että sinunkaltaisesi ihmisen kanssa en pystyisi itse vastaamaan tähän yhteisen tekemisen tarpeeseen.
En minäkään varmasti kiinnostaisi sinua. :)
Naiivin oloisen naisen tekstiä
En ole koskaan tavannut naista joka kirjoittaisi noin huonosti.
kuulostat hiukan itserakkaalta hienostelijalta. Duunarille ja hevimusiikin ystävälle ei jotenkin oikein istu mansikat kuohuviinin kera...
En ole koskaan tavannut naista joka kirjoittaisi noin huonosti.
välissä vietät aikaa sen perheesi kanssa? Vai eikö kuulu mielenkiinnon kohteisiin? Ei kiinnostaisi!