Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako kaltaiseni mies ollenkaan?

Vierailija
19.07.2011 |

Ole kyllä perheellinen enkä muuta halua mutta siis leikitään et olisin sinkku,ok? Olen 39 v. Olen duunari ja suorittavassa työssä eikä se häiritse itseäni ollenkaan. Rakastan metallimusiikkia,mielummin sitä raskaampaa ja kuuntelen musaa paljon,festarit ei kiinnosta,no ehkä tuska :) Minulla ei ole pitkää tukkaa enkä näytä liian rocktyypiltä mutta mustia vaatteita pidän paljon mutta pidän muodistakin, mitkään beiget perustavispastelli crocseineen rytkyt ei tule kyseeseen. Alkoholina mieluiten hyvä kuohari tai samppanja hyvässä ravintolassa tai pihvin kanssa himassa tai vaikka mansikoidenkin. Kosken kyllä bisseenkin pari pulloa viikossa jtn tumma tuontikamaa. Inhoan lätkää ja penkkiurheilua yli kaiken. Itse harrastan n 4 krt viikossa kuntoilua vaihdellen lajeja ja ne on rullistelu, maastopyöräily ympäri vuode ja juoksu. Skimbannutkin olen n 30 v aktiivisesti ja se on 1 intohimoni. Muita harrastuksia on valokuvaus, matkailu lähinnä norm etelän kohteet ja kulttuuripääkaupingit, viihdekylpylät tietty kun on lapsia muttei niissä muutenkaan vikaa ole ulkona syöminen, hifi ja kotiteatteri... Saa kysyä lisää.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan kivalta tyypiltä, mutta aikaa taidat käyttää aika paljon itseesi.

Vierailija
2/31 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse koulutettu nainen, joten perusduunari ei kiinnosta. Sinulla on ihan mukavia harrastuksia, mutta en usko että meillä olisi riittävästi yhteistä.

N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuossa ollut mitään, miksi EI kiinnostaisi, mutta totuus on että joissain vain on sitä jotain ja toisissa taas ei.. Tuo kuulostaa ihan tavalliselta perheeniskältä, ehkä se jonkun mielestä sitten on vähän tylsäkin? Ja ulkonäköhän merkkaa myös.

Vierailija
4/31 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mulle. Juuri tuo kiinnostunut itsestään on se juttu! Niin ja voihan harrastaa kaksinkin.

Vierailija
5/31 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

satun nimittäin tietämään ettei se koulutustaso kerro mitään ihmisestä itsestään. Monet korkeasti koulutetut ja hyvässä työssä olevat ovat just niitä suurimpia ääliöitä ja kusettajia...itsekkäitä persläpiä.

Vierailija
6/31 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä sua kiinnostaa olisiko sinulla vientiä jos kerran olet tyytyväinen vaimoosi?

Vierailija
7/31 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- "duunari suorittavassa työssä" sanapari ei sovi yhteen, ei miehen suuhun

- "RAKASTAN metallimusiikkia" Miehet ei kertakaikkiaan rakasta mitään, ei suklaata eikä varsinkaan metallimusiikkia. Kuka sellaista ilmausta käyttää? Ehkä mummot?

- "beiget perustavispastelli crocseineen rytkyt" Aivan järkyttävää palstamammakieltä. Sitä on aaveiltu ainakin 6 vuotta

- hyvä kuohari- hyvä ravintola- mansikoita. Ei helvetti. Puuttuu vain, että hyvän pihvin KERA. Tämän on pakko olla SinäMinän lukijan suusta. Vai mitä niitä nykyään on.

- Kulttuuripääkaupungit, viihdekylpylät... Nou nou, huomattavasti itseään paremmaksi luulevan naisen suusta. Ei tee vaikutelmaa intellektuellista "duunarista"

*leikitään et olisin sinkku, ok??

Juuei. Leikitään että olet 22-vuotias kotiäiti, kouluttamaton ja vailla viihdykkeitä. Sit sä olisit niinqu mies ja mä niinqu lankeisin suhun ja sit se olis ihan helvetin hauska vedätys. Daa-a.

Vierailija
8/31 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä olet?

Vierailija
9/31 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kelpais toi skimbaus mut toi hevimusiikki ei vaik se kyl kertookin susta et et oo mikään mainstreemin edustaja ja sussa on ehkä jotain särmää.

Toisaalta suomessa kaiikki on jotain hevareita eli ehkä olet sittenkin ihan tavis

Vierailija
10/31 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Alkoholina mieluiten hyvä kuohari tai samppanja hyvässä ravintolassa tai pihvin kanssa himassa tai vaikka mansikoidenkin.

Vierailija
11/31 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 v.

Vähän vanha minulle, mutta se ei välttämättä ole este.

Olen duunari ja suorittavassa työssä eikä se häiritse itseäni ollenkaan.

Duunarit ovat ok.

Rakastan metallimusiikkia,mielummin sitä raskaampaa ja kuuntelen musaa paljon,festarit ei kiinnosta,no ehkä tuska :)

Inhoan metallimusiikkia, varsinkin sitä raskaampaa. No, kuulokkeet on keksitty, joten tämä ongelma ei muodostuisi liian suureksi. Festareilla ei minullakaan ole suurta tarvetta juosta.

Minulla ei ole pitkää tukkaa enkä näytä liian rocktyypiltä mutta mustia vaatteita pidän paljon mutta pidän muodistakin, mitkään beiget perustavispastelli crocseineen rytkyt ei tule kyseeseen.

Kokonaan musta asu voi olla vähän turhan synkkä makuuni. Pisteitä muodin seuraamisesta.

Alkoholina mieluiten hyvä kuohari tai samppanja hyvässä ravintolassa tai pihvin kanssa himassa tai vaikka mansikoidenkin. Kosken kyllä bisseenkin pari pulloa viikossa jtn tumma tuontikamaa.

Juomavalinnat ja -tavat suht ok.

Inhoan lätkää ja penkkiurheilua yli kaiken.

Nyt tuli ensimmäinen iso miinus!

Itse harrastan n 4 krt viikossa kuntoilua vaihdellen lajeja ja ne on rullistelu, maastopyöräily ympäri vuode ja juoksu. Skimbannutkin olen n 30 v aktiivisesti ja se on 1 intohimoni.

Kuulostat ehkä vähän liian urheiluintoiselta.

Muita harrastuksia on valokuvaus, matkailu lähinnä norm etelän kohteet ja kulttuuripääkaupingit, viihdekylpylät tietty kun on lapsia muttei niissä muutenkaan vikaa ole ulkona syöminen, hifi ja kotiteatteri...

Aika perusjuttuja, ihan ok.

Antamasi kuvauksen perusteella vaikutat olevan aika tavanomainen, varmaankin ihan miellyttävä persoona, mutta itse en tästä saanut mitään erityisen kiinnostavaa irti.

Vierailija
12/31 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko jotain nostetta itsellesi? Jos kerran tyytyväinen perhe elämään.

Niin ja kelpaisit jos olisi jotain omaisuutta tyhjätaskua en huolisi.

Vierailija
13/31 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä hermostuisi turhista, ja kestäisit tosi omituista naista, niin kiinnostaisi. Jos olisit sinkku.

Vierailija
14/31 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonne ja ulkonäkö ne ratkaisevat, olisinko kiinnostunut vai en. Luonteesta harrastukset ei välttämättä kovin paljon kerro.

Vierailija
15/31 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kulttuuri kohteet ei nappaa.. Kuoharit ja mansikat menee satunnaisesti romanttisella illallisella, mutta muutoin itse olen enemmän "perus perseet" tyyppinen. Ja "suorittava työ" särähti korvaan samoin harrastukset.. Itse haluan miehen viihtyvän kotona. Toki töitä pitää tehdä ja harrastaakkin saa, mutta mielellään kotiin klo 16 ja loppuilta perheen kanssa.

Oma mieheni pääsee töistä klo 15 jokapäivä ja sopii minulle oikein hyvin. Punttiksellakaan ei enää käy, vaan käydään YHDESSÄ lenkillä, kävelyllä, pyöräilemässä jne.. Vietetään urheilullista aikaa perheen kanssa..

Vierailija
16/31 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydä syytä miksi ei kiinnostaisi.

Vierailija
17/31 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat mitkä mulla tulee vastaan on sun ikä ja se ettet katso lätkää joka taas on ainoa asia jota minä katson tv:stä :D

Vierailija
18/31 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musikkimaku on täysin eri, pidän penkkiurheilusta, varsinkin lätkästä. Epäilen, että olet liian paljon poissa kotoa harrastuksiesi parissa.

Lisäksi kyselet vauvapalstalla markkina-arvoasi :-)

Vierailija
19/31 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että joku rouva luettelee siinä miehensä ominaisuuksia saadakseen selville, kuinka kuumaa kamaa hänen kotoinen komistuksensa palstamammojen mielestä on :D

Vierailija
20/31 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kyllä perheellinen enkä muuta halua mutta siis leikitään et olisin sinkku,ok? Olen 39 v. Olen duunari ja suorittavassa työssä eikä se häiritse itseäni ollenkaan. Rakastan metallimusiikkia,mielummin sitä raskaampaa ja kuuntelen musaa paljon,festarit ei kiinnosta,no ehkä tuska :) Minulla ei ole pitkää tukkaa enkä näytä liian rocktyypiltä mutta mustia vaatteita pidän paljon mutta pidän muodistakin, mitkään beiget perustavispastelli crocseineen rytkyt ei tule kyseeseen. Alkoholina mieluiten hyvä kuohari tai samppanja hyvässä ravintolassa tai pihvin kanssa himassa tai vaikka mansikoidenkin. Kosken kyllä bisseenkin pari pulloa viikossa jtn tumma tuontikamaa. Inhoan lätkää ja penkkiurheilua yli kaiken. Itse harrastan n 4 krt viikossa kuntoilua vaihdellen lajeja ja ne on rullistelu, maastopyöräily ympäri vuode ja juoksu. Skimbannutkin olen n 30 v aktiivisesti ja se on 1 intohimoni. Muita harrastuksia on valokuvaus, matkailu lähinnä norm etelän kohteet ja kulttuuripääkaupingit, viihdekylpylät tietty kun on lapsia muttei niissä muutenkaan vikaa ole ulkona syöminen, hifi ja kotiteatteri... Saa kysyä lisää.

Tunnut jotenkin itseäsi korostavalta. Ja sen lisäksi vaikutat makuuni todella yksinkertaiselta. Olen itse akateemisesti koulutettu ja arvostan miehessä (ja ihmisissä yleensäkin) älyä ennen kaikkea. Etkä osaa kirjoittaa suomea:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi