Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

itsetunto?

Vierailija
01.11.2005 |

Kuinka moni myöntää että omaa huonon itsetunnon? Tuntuu että naisia se vaivaa ihan mielettömän paljon, ihan liikaa... se on mun mielestä todella surullista...

Ensinnäkin haluisin sen verran kommentoida tota virottarien kauneutta ja näitä linkitettyjä unelmanaisia, että tietäähän varmaan kaikki kuitenkin sen miten paljon noita kuvia retusoidaan?? Eli tuokin unelmatypy joka yhdessä linkissä oli, on varmasti oikeasti pitkä ja laiha ja kaunis ja muuten erittäin plastiikkakirirgisesti paranneltu, mutta se ei riitä, kuvat retusoidaan ihoa ja silmien asentoa myöten!! Ja toi viro homma, se ei tosiaan ole kansallisuudesta kiinni kuka on kaunis ja naisellinen!! Ei se vaadi kun sen että nainen huolehtii itsestään!!!

Itse olen liikunta alan ammattilainen, vetänyt jumppia jo 12 vuotta. Aina tulen yhä surullisemmaksi kun naiset ovat niin pahoin voivia itsensä kanssa... silti kovinkaan moni ei viitsisi tehdä oikeasti töitä itsensä eteen!!! Kaikki haluavat kiinteän kropan ja kauniin olemuksen kahdessa viikossa!!! Koitankin aina selittää että esim. rasvaimu ei tuo samaa ihanaa fiilistä kun ryhmässä hikoilu kunnon aerobisessa treenissä, siinä on yhdessä tekemisen meininki ja reilua vääntöä!!

Ihminen on psykofyysinen olento. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Itse olen ollut oman itsetuntoni kanssa välillä hyvinkin maassa... olen itselleni turhankin vaativa ja ankara. En ole blondi, vaan räiskyvä punapää, hattu päässä noin 160cm, mutta vuosien kilpaa treenaaminenkin näkyy kropassa. olen kiinteä ja urheilullinen ja tänä päivänä tyytyväinen itseeni.

Minun mielestäni urheilullisuus, puhtaus ja siisti olemus on jo todella kaunista!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi