Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun oma mies ei kiihota..

Vierailija
01.11.2005 |

Ollaan oltu yhdessä kolme vuotta, arki astui kuvioihin lähestulkoon heti. Meillä on kaksi pientä lasta ja tulemme hyvin toimeen - noin yleensä. En ole koskaan saanut orgasmia hänen kanssaan, en tosin yksinkään, mutta en ole hirveästi edes yrittänyt. Tähän asti seksi on sujunut ihan ok, pidän kyllä seksistä mutta tajusin jokin aika sitten, etten halua miestäni ollenkaan. Hän ei vain sytytä minua. Muut miehet kyllä saavat housuni kastumaan jo läsnäolollaan ;) Olen yrittänyt kaikenlaista, esim. ihania alusasuja, itseni virittelemistä tunnelmaan mutta ei. Mitäs tässä pitäisi tehdä? Miehelle en haluais sanoa, loukkaisin häntä kuitenkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tähän on monta tekijää.. Mies on ihan ok-näköinen, ei mikään äärettömän komea mutta ei ruma (ei haise tai ole lihava). Hän vain ei osaa sängyssä " mitään" eikä halua oppia :( Tiedän kyllä että pystyn saamaan orgasmin.

Ikävä tilanne.

Vierailija
2/3 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama tilanne. Nyt on vaan jotenki halut kadoksissa, masentavaa :( Valitettavasti en osaa sua auttaa, kun en osaa auttaa itseänikään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi osiin, jonka avulla pystyt erittelemään miksi mies ei kiihota sinua. Onko hän kenties lihava, haiseva, ruma, kovakourainen, mielikuvitukseton, naismainen tms vai ihan ok tyyppi, mutta liian kiltti?

Usein on myös niin, että se kenet ihminen valitsee lapsensa vanhemmaksi, ei ole se kaikkein kiihottavin ja himottavin. Tätä perustellaan sillä, että kunnon urosta tai vamppia ei mielletä turvalliseksi elämänkumppaniksi tai perheenjäseneksi.

Joten ole onnellinen, että olet saanut kiltin ja hyvän miehen. Opettele tuntemaan omaa kehoasi ja omia aistimuksiasi, sillä oman kehon hyvä tuntemus on edellytys hyvälle seksille ja kihottumiselle. Ehkä se orgasmikin sitä kautta sitten löytyy. Äläkä ainakaan vieraisiin lähde, sillä sitä kautta parempi seksuaalisuus ei ainakaan löydy.

t. alan ihminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme