Ahdistaa ja suututtaa kun ei pääse miehen kanssa mihinkään kaksin.
Lapsi kohta 3v ja ei ole enää ketään kuka voisi häntä hoitaa. 2v ei ole päästy miehen kanssa kaksin mihinkään. Mummo joka silloin 2v sitten katsoi sairastui eikä voi ottaa yökylään lasta. Muita ei ole ketkä suostuisivat lapsen hoitoon ottamaan. Suututtaa ja kyllästyttää tämä tilanne.
Kommentit (86)
ottaisi lapsen yökylään? Voisi jo sujua ihan tutun ystäväsi luona.
mutta kukaan ei halua ottaa lasta hoitoonsa.
Vaikea ymmärtää tätäkään valitusta, lapsi(a) tehdään sillä oletuksella että kyllä ne joku hoitaa kun vanhemmat haluaa päästä tuulettumaan, mitä välii haluaako esim. isoäiti niitä hoitaa... sinne vaan mukulat, eihän mummolla parempaakaan tekemistä voi olla...
Lapset tekemättä, päästään milloin vaan mihin vaan kahdestaan.
jos esim. kerran vuodessa haluttaisiin johonkin mennä kaksin?
No miten olisi sitten MLL:n hoitaja edes muutamaksi tunniksi, että voisitte käydä leffassa ja syömässä iltasella? Olisiko sinulla varaa sellaiseen?
Onko sukulaistyttöjä tai -poikia, esim. lukioikäisiä, jotka tarvitsevat taskurahaa? Yövahtina olo onnistuu aika helposti, kun tarvitsee olla lähinnä kuulolla.
Ei voi olla ylivoimaista.
Ja onhan teillä omaa aikaa yllin kyllin, kun on vain yksi lapsi. Vai eikö hän nuku koskaan?
eikä ole sopivan ikäisiä sukulaislapsiakaan. Ainoa vaihtoehto olisi laittaa esim. ilmoitus lehteen mutta mies ei haluaisi että vieras ihminen hoitaisi lastamme.
Meillä lapset (yö)kyläilee kavereiden luona, vastavuoroisesti.
mutta olis mukava lähteä esim. laivalle.
Löysin itse aikoinaan lapsille hoitajan laittamalla ilmoituksen kaupan seinälle. Pyysin kaikki halukkaat käymään kotonani "työhaastattelussa" ja katsoin kuka olisi sopivin meille. Eikä hän tuottanut pettymystä.
Nyt on kesäaika, mutta elokuussa voisit viedä sellaisen ilmoituksen esim. hoitoalan oppilaitokseen ilmoitustaululle. Tulevat lähihoitajat, sairaanhoitajat jne. ovat varmasti tunnollisia ja kiinnostuneita.
Vaikea ymmärtää tätäkään valitusta, lapsi(a) tehdään sillä oletuksella että kyllä ne joku hoitaa kun vanhemmat haluaa päästä tuulettumaan, mitä välii haluaako esim. isoäiti niitä hoitaa... sinne vaan mukulat, eihän mummolla parempaakaan tekemistä voi olla...
Lapset tekemättä, päästään milloin vaan mihin vaan kahdestaan.
isä ja äiti haluaisivat edes kerran vuodessa käydä katsomassa leffan kahdestaan?? Yhdessä Syömässä ulkona?? Mee hoitiin ämmä, sulle en soisi lapsia jos ei ymmärryskykyä löydy yhtään.
vaikeaa on vain se ettei mieheni meinaa suostua vieraalle ihmiselle yöksi lasta jättämään. Täällä on kyllä lähihoitajaopiskelijoita yms.
Onpa kummallisia ystäviä...
Öööö... ei mun ystävät käsittääkseni ole mua kummallisena pitäneet vaikken ole heidän lapsiaan hoitanut. Toki kaikki tiesi ettei kannata ehdottaakaan, enhän mä olis osannutkaan niitä hoitaa, saati halunnut. Taas kummasti oletetaan että "meidän lapsi on niin suloinen että kaikki kilvan haluaa sen hoitoonsa".
mentäisiin sitten joku muu kerta lapsen ehdoilla risteilemään.
Kysele hoitajia kouluista, päiväkodeista, oppilaitoksista.
Meillä oli tilanne ettei kukaan halunnut vahtia lastamme.
Koulusta löytyi avustaja, joka tulee aina silloin tällöin muutamaksi tunniksi, yöksi.
Ottakaa vähän parempi hytti, pankaa lapsi nukkumaan ja viettäkää kaksin ilta merinäköalasta nauttien.
Sama onnistuu myös hotellissa tai vaikka Etelän-lomalla.
Onhan teillä ollut kaksi vuotta aikaa säästää vaikka 5 e viikossa lastenhoitajan palkkaamiseen. Kyllä sillä summalla jo irtoaa vapaailta ja lastenhoitajalle taksikyyti kotiin.
TUo mulle hoitoon :)
Hinta 100e yön yli hoidosta. Esim. 19.00-11.00 seuraava pvä.
Ottakaa vähän parempi hytti, pankaa lapsi nukkumaan ja viettäkää kaksin ilta merinäköalasta nauttien.
Sama onnistuu myös hotellissa tai vaikka Etelän-lomalla.
miehen kanssa, kattellaan hytin ikkunasta.. aah miten ihanaa. voi itku
Olis varmaan ollu kaikkien parhaaksi että olis jääny lapsi tekemättä.