Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hautajaisiin mennä näillä kesähelteillä ilman sukkahousuja?

Vierailija
18.07.2011 |

Siis aikuinen nainen sääret paljaana pitkän hameen alla. Entäs lapset?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin ainakin. Tuskin sinne missään minimekossa mennään kuitenkaan. Mutta en muutenkään ymmärrä (enkä noudata) kaiken maailman konservatiivisia pukeutumissääntöjä.

Vierailija
2/22 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hame pitkä.

Mutta siistimpää olisi kyllä sukkikset laittaa. Sisätiloissahan kai se tilaisuus pidetään? Vain haudalla ulkona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi siellä pitäisi olla sukkahousut? Ihanko vain omaksi tiedoksi?

Mutta jos melkein minimekossa ajattelit mennä, niin kyllä sinne sitten tarvitaan jo ne sukkiksetkin.

Vierailija
4/22 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkahousuja aina helteellä, koska muuten saan hikoilusta ihottumaa reisiin. Ja eivät hikoiluta yhtään.

Mihinkään juhliin ei ole kohteliasta mennä ilman sukkahousuja. Sukkahousuttomuus kuuluu helteiseen arkipukeutumiseen.

Vierailija
5/22 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti vähän riippuu millaisissa piireissä liikkuu.

Vierailija
6/22 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään juhliin ei ole kohteliasta mennä ilman sukkahousuja.

Vierailija
7/22 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hame on pitkä.

Vierailija
8/22 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikuinen nainen sääret paljaana pitkän hameen alla. Entäs lapset?

minne ne paljaat sääret sieltä näkyy? Voit mennä vaikka ilman alushousujakin.

Vierailija
9/22 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo vuosikausiin käyttäny sukkahousuja. Ne ahistaa niin pirusti! Mutta, stay up sukat, ne on ihan mainiot! Helteelläkin helposti menee, ku eniten mua ahistaa se hikoilu pimpassa..;)

Vierailija
10/22 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääntöä, ettei nainen esiinny sääret paljaina, vaan käyttää aina sukkahousuja :)

Minusta kesähelteillä voisi mennä hautajaisiin ilman sukkahousuja, varsinkin lapset.

Itse olin 70-luvulla isovanhemman hautajaisissa kesähelteillä ilman sukkiksia lapsena :). Aikakautena, jolloin naisilla oli vielä suruhunnut jne.

Mutta minusta tosiaan aika on _täysin_ ajanut "ei paljaita sääriä" säännön ohi. Se on niiiiiiiinnn passé, ettei tosikaan ;-)

Vierailija
11/22 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin pitkää hametta ja laitoin vain ohuet tummat polvisukat. Kukaan ei tiennyt, onko sukkikset vai mitkä. Stay upit toinen vaihtoehto, mutta ei hautajaisiin mennä paljain säärin!

Vierailija
12/22 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin pitkää hametta ja laitoin vain ohuet tummat polvisukat. Kukaan ei tiennyt, onko sukkikset vai mitkä. Stay upit toinen vaihtoehto, mutta ei hautajaisiin mennä paljain säärin!

Mutta en ole aikuisiällä ollut yksissäkään hautajaisissa (tai häissä rippi-/ristiäisjuhlissa) sukkahousut jalassa. Ja eipä ole kukaan paljaista sääristäni mitään kommentoinut :)

Vierailija
13/22 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole aikuisiällä ollut yksissäkään hautajaisissa (tai häissä rippi-/ristiäisjuhlissa) sukkahousut jalassa. Ja eipä ole kukaan paljaista sääristäni mitään kommentoinut :)

Luulekohan nämä "siveyspoliisit" että siellä on joku portsari tarkastamssa sääriä ennen tilaisuutta...

Vierailija
14/22 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mua inhottaa ihmisten paljaat varpaat! En yhtään tykkää kun ihmiset tulevat kyläänkin ilman sukkia. Läpsyttelevät lattioillani paljain hikisin ja likaisin jaloin.

Jos kotonaan tykkää olla miten on, niin minusta kylään mennään kuitenkin aina sukat jalassa. Paljaat varpaat on epäsiistit ja epäesteettiset.

Vierailija
15/22 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mua inhottaa ihmisten paljaat varpaat! En yhtään tykkää kun ihmiset tulevat kyläänkin ilman sukkia. Läpsyttelevät lattioillani paljain hikisin ja likaisin jaloin.

Jos kotonaan tykkää olla miten on, niin minusta kylään mennään kuitenkin aina sukat jalassa. Paljaat varpaat on epäsiistit ja epäesteettiset.

Vierailija
16/22 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisin polvisukat. Kuaan ei pitkän hameen alle näe mitkä sukat siellä on. Mutta ei ilman sukkia!!!!!!!

Vierailija
17/22 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 ei ainakaan meille tulla kengät jalassa sisälle vaikka olis mimmoset juhlat.

on sitten omituisia juhlia. Kengät ovat osa juhla-asua ja pysyvät jalassa.

Vierailija
18/22 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/22 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhla-asuun kuuluvat kengät. Aika junttia touhua teidän juhlat :)

Vierailija
20/22 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulekohan nämä "siveyspoliisit" että siellä on joku portsari tarkastamssa sääriä ennen tilaisuutta...

Olen vain tietoinen hyvistä tavoista, jotka pätevät myös vuonna 2011. Jos näen hautajaisissa jonkun ilman sukkahousuja, tuskin syöksyn hänen luokseen sanomaan, että olet moukka.

Häät ja rippijuhlat ehkä katson vähän toisin silmin, mutta viime vuonna häissä KAIKKI, korostan KAIKKI morsiamen noin kaksfemmat tyttöystyvät käyttivät ohuen ohuista sukkiksia (tai stay up:ja). Kaikki. Eivätkä ne ollet mitkään uskishäät.

Hautajaisten kesto on lyhyt - verrattuna vaikka monen tunnin hääjuhliin. En ymmärrä, mikä tässä on näin vaikeaa? Lapsiako täällä kirjoittelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme