Olen tahallani kasvattanut vaatekokoni 36:sta 38:aan. Onko muita?
Tuntuu, että kaikki haluavat vain laihtua ja mahtua pienempiin ja pienempiin vaatteisiin. Itse olen tämän vuoden projektiksi ottanut kokoni kasvattamisen, ja olen siinä onnistunutkin. Vaatekokoni on kasvanut 36 -> 38 ja painoa on tullut lisää noin kolme kiloa!
Kommentit (8)
Minä leviän vaan lantiosta ja reisistä. Paitakokoa kasvattaisin mielelläni, mutta minkäs teet. En halua mahtua pienempiin, kunhan sovin näihin olemassaoleviin.
Eli käsivarsiin ja hartioihin. Alakropan osalta reidet ja pohkeet ovat tainneet vähän saada lisää muotoa. ap
muutama vuosi sitten. Olin iloinen siitä 38 koosta, loistava koko ja tuntui että oli terveempikin kuin koskaan. Mutta sittenpä karkasi mopo käsistä, jouduin onnettomuuteen jonka tiimoilta vuodelevossa pari kuukautta sekä varmaan ikäkin alkaa tehdä tepposia. Eli nyt olen siis kokoa 40-42 ja TODELLA tyytymätön. Oma vika vaikka syitäkin siis on, mutta muistan kyllä sen riemun tuntuu kun tajusin ettei minun tarvii olla "pieni". Mutta vihaan tätä isona olemista. Pienestä se on mielenterveys koetuksella, yhdestä vaatekoosta. Olisi varmaan suurempiakin asioita maailmassa murehdittavana, tarkoitan tällä nyt siis itseni ja itseinhoa tästä nykyisestä koostani. Nauti sinä nykyisestä kooska ja pidän peukkuja että pysyt siinä. Paras koko ikinä!
Jos sinä sait ikävien yhteensattumien summana vähän liikaa massaa kroppaasi, niin herää kysymys että millaista massaa alun alkaen keräsit? Nimittäin minulla ainakin paino putoaa heti, kun lopetan liikkumisen. Koska massa, jota kerään on lihasta.
muutamalla kilolla. Mun mielestä vaatekoko 36 ei ole kaunis 177cm pitkällä naisella. Nyt on vähän enemmän tisseissä ja lantiolla, mies tykkää :)
itselläni kun tuntuu etten lihoo sitten millään :(
ja söin proteiinivalmistetta tavallisen ruoan lisäksi. Ja treeni saa oikeasti olla sellaista, että naama vääntyy irveeseen :) Pari kertaa viikossa, siis.
t. ap
Kilot tuli onneksi vain tisseihin (kasvoi kuppikoon) ja peppuun ja reisiin, eli sain just sitä naisellista muotoa jota ennen oli liian vähän.
Minä leviän vaan lantiosta ja reisistä. Paitakokoa kasvattaisin mielelläni, mutta minkäs teet. En halua mahtua pienempiin, kunhan sovin näihin olemassaoleviin.