Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 37 menossa ja seksin jälkeen lakanassa iso märkä läntti??

Vierailija
17.07.2011 |

Ei ole ikinä ennen meiltä miehen kanssa lakanat noin paljon kastuneet. Erite oli ihan kuin pelkkää vettä ja ei haissut millekkään. Voiko olla lapsivettä? Tää on mun eka raskaus ja tuntuis jotenkin nololle soittaa synnärille ja kysyä asiasta. Jos oli lapsivettä niin tuleekohan sitä lähitunteina todennäköisesti lisää? Onko turvallista vaan odotella tapahtuuko mitään? nyt siis viikkoja 36+5.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttuu todella juoksevaksi ja runsaaksi loppuviikoilla. Saattaa jopa lirahdella pikkareihin.

Vierailija
2/8 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ejakuloit. Mulle käy niin herkästi raskaana, muutekin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se sitten oli vain niin vetistä valkovuotoa, ei nyt ainakaan ole enää mitään vuotanut..

Vierailija
4/8 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä soittaa synnärille :) Mutta mulle kävi sama juttu aikalailla samoilla viikoilla loppuraskaudessa. Aina rakastelun jälkeen lakanat lainehti :D Ekalla kertaa lähdimme käymään synnärillä, mutta ei se mitään ollut.

Vierailija
5/8 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ihan normaalia. Lapsivesi on vaaleanpunertavaa ja tuoksuu makealle. kävin myös synnärillä tarkastamassa tilanteen.

Vierailija
6/8 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä kysyä, mitä mieltä ovat. ei ole yhtään noloa, siellä on kuultu kaikenlaista :)

Vierailija
7/8 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot vaan että pikkuhousut kastuivat, voisitko tulla näytille.

Minulle kävi juuri noin ja lapsivettä oli, sitä tosin vain tihkui. Onneksi kävin näytillä, käynnistettiin saman tien kun muuten vauva voi saada jonkun pöpön jos vesien menosta synnytykseen menee kauemmin kuin 24h.

Vierailija
8/8 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ihan normaalia. Lapsivesi on vaaleanpunertavaa ja tuoksuu makealle. kävin myös synnärillä tarkastamassa tilanteen.

Mulla ainakin lapsivesi oli kirkasta ja hajutonta. Liusketestillä varmistivat sairaalassa että LV:tä tosiaan oli ollut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi