Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ydinperheiden lapsilla ei ole ongelmia?

Vierailija
17.07.2011 |

Onko tosiaan niin, ettei muiden kuin eronneiden ja yksinhuoltajien lapsilla ole ongelmia tai "käytöshäiriöitä"?

Aina kun joku paha äitipuoli aukaisee suunsa kysyäkseen jotain, haukutaan lyttyyn ja kysytään miksi menit suhteeseen erosi jälkeen ja nyt pilaat kaikkien elämän?

Eikö kenenkään muun mielestä ole olemassa lapsia, joilla olisi ongelmia ihan vaikka ne kasvaisivat jumalaisessa perheessä?

Ja kumpi sitten on pahempi, yksinäinen äiti/isä vai ei niin auvoinen parisuhde mutta kuitenkin kaksi aikuista? Itse olen eroperheen lapsi enkä koskaan ajatellut etteivät vanhempani olisi saaneet erota, nykyään molemmilla uudet, mukavat avopuolisot.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki niitä ongelmaisia ja surusilmäisiä lapsia on myös ydinperheiden lapsilla, joiden vanhemmat eivät osaa elää sovussa. Jos ihmiset osaisivat kunnioittaa puolisoitaan ja olla uskollisia, ei lasten tarvitsisi kärsiä.

Vierailija
2/3 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsi vanhempien erosta. En tunne yhtäkään eronnutta vanhempaa, joka olisi kertonut lasten kärsineen erosta. Päin vastoin, lähes jokainen on kertonut siitä, miten hyvin lapset ovat sopeutuneet ja ovat itse asiassa onnellisempia, kun vanhemmat eivät koko aikaa tappele. Että kai se eroaminen sitten on nykyaikaa on vähemmän tuskallista lapsille kuin ydinperheen jatkuva tappelu. Toinen asia on sitten se, pitäisikö aikuisten ihmisten kasvaa aikuisiksi suhteissaan ja siten tapella vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsi vanhempien erosta. En tunne yhtäkään eronnutta vanhempaa, joka olisi kertonut lasten kärsineen erosta. Päin vastoin, lähes jokainen on kertonut siitä, miten hyvin lapset ovat sopeutuneet ja ovat itse asiassa onnellisempia, kun vanhemmat eivät koko aikaa tappele. Että kai se eroaminen sitten on nykyaikaa on vähemmän tuskallista lapsille kuin ydinperheen jatkuva tappelu. Toinen asia on sitten se, pitäisikö aikuisten ihmisten kasvaa aikuisiksi suhteissaan ja siten tapella vähemmän.

Ihan omakohtainen kokemuskin asiasta on! nauru ja ilo palasi elämään kun ydinperhe pistettiin telakalle