Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehei lähtisi alkoholia ottaneena autoa ajamaan

Vierailija
17.07.2011 |

soittaisitko poliisit hänen peräänsä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

metsäteillä, joilla äijä seikkailee. Enemmän tulisi harmia itselle, jos poliiseja asiaan sekoittaisi.

Vierailija
2/11 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran soitin, kun naapuri ajeli humalassa. Poliisi intti, että minä olen syyllinen, koska en ottanut avaimia pois ja sanoi, että jos jotain tapahtuu, pääsen käräjille, koska aiheutin omalla toiminnalla onnettomuuden.

Sen jälkeen en ole soitellut, en halua päästä oikeuteen ottamaan tuomiota jonkun toisen humalassa-ajosta.

höpö höpö.

Ei poliisi noin tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran soitin, kun naapuri ajeli humalassa. Poliisi intti, että minä olen syyllinen, koska en ottanut avaimia pois ja sanoi, että jos jotain tapahtuu, pääsen käräjille, koska aiheutin omalla toiminnalla onnettomuuden. Sen jälkeen en ole soitellut, en halua päästä oikeuteen ottamaan tuomiota jonkun toisen humalassa-ajosta.

höpö höpö. Ei poliisi noin tee.

ei ne jaksa lähteä Vantaalta kahvilta jonnekin sivukylien korpeen rattijuopon takia.

Vierailija
4/11 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä ole koskaan kyllä lähtenytkään kännissä autoilemaan. Isälläni taas oli tapana ajaa kännissä, mutta häntäkään en olisi käräyttänyt, koska ajoi jatkuvasti kännissä eikä koskaan aiheuttanut pienintäkään onnettomuutta tai joutunut itsekään muiden kolaroimaksi, eli olen melko varma, että hän osasi ajaa kännissä ihan hyvin.

Vierailija
5/11 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

As simple as that.

Vierailija
6/11 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin todistajana. Se kuulustelu tuntui kuin olisin itse olut aiheuttamassa sen onnettomuuden.

Päätin, että ikinä en enää nää enkä kuule mitään, mistä joutuisi poliisi kuulusteluun. Ohitan tilanteen hipisen hiljaa.

Siispä uskon täysin tuon yhden kirjoituksen.

Vierailija
7/11 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kyllä ajelisikaan kännissä, se on varma.

Mun mielestä, jos soittaa poliisit rattijuopon perään, niin siinä voi sekä pelastaa jonkun ulkopuolisen ihmisen joutumatta rattijuopon uhriksi. Ehkä myös sen rattijuoponkin.

Tällainen asia olisi kansalaisvelvollisuus.

Vierailija
8/11 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan autoa ei saa ajaa metriäkään jos on kännissä.

Vierailija
9/11 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran soitin, kun naapuri ajeli humalassa. Poliisi intti, että minä olen syyllinen, koska en ottanut avaimia pois ja sanoi, että jos jotain tapahtuu, pääsen käräjille, koska aiheutin omalla toiminnalla onnettomuuden.

Sen jälkeen en ole soitellut, en halua päästä oikeuteen ottamaan tuomiota jonkun toisen humalassa-ajosta.

Vierailija
10/11 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä varmaan soita

Vierailija
11/11 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisitteko itsellenne anteeksi, jos miehenne tappaa jonkun kännissä kurvaillessaan? vaikka naapurin lapsen tai mummon?