Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäjämies, joka töissä 7pv/vko...:`(

Vierailija
17.07.2011 |

Alan väsyä tähän :( .. eilen ja tänään oli "yllärityöpäivät" eli mies lähti tekemään hommia ja tuli vasta alkuillasta. Samoin tänään paljastui että pitää mennä taas. Kun sitten väkisinkin vetää mieleni matalaksi, niin mies alkaa valittaa minulle, että kuulemma syyllistän häntä jne... Pitäisi kuulemma näyttää iloista naamaa eikä olla niin "maansa myyneen näköinen"!!??

Jaksaako kukaan muka ilman vapaa-aikaa? Meillä on kolme pientä lasta joissa olen kiinni ihan koko ajan. Joskus olisi ihanaa että olisi edes VAPAA VIIKONLOPPU. Että edes yhtenä päivänä voisi olla RAUHASSA kotona.

Ja kun jos tuosta firmasta tulisi edes kunnolla rahaa, vaan ei.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kai se on raskasta repiä perheen elanto yksinänsä. Mitä sinä teet?

Vierailija
2/9 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös yrittäjämies, joka kyllä välillä kotona, mutta puhuu puhelimeen ihan koko ajan, vastaa sähköposteihin ym. Eli on kyllä paikalla välillä, muttei läsnä. Ei myöskään pidä käytännössä katsoen ollenkaan vapaapäiviä niin, ettei hoitaisi koskaan yhtään työasiaa. Normaalit ihmiset käyvät töissä klo 8-16 ja ovat sitten vapaalla. Mun mies on töissä klo 10-20 ja senkin jälkeen tekee vielä hommia. Ja kyllä, muakin otaa päähän se!

Meillä yksi lapsi, toinen suunnitteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä elätän perhettä myös. Juuri siksi, että se yrittäminen on hyvin rankkaa, jos se perheen elanto pitää repiä vain siitä, varsinkin alussa.

Jos itse makaa kotona (siis uskomatonta, että joku kehtaa ruikuttaa kun itse on kotona YHDEN lapsen kanssa), siinä käy juuri noin.

t. yrittäjä, yrittäjän vaimo

Vierailija
4/9 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä kyllä itsekin, nyt vain äitiyslomalla ja mulla on kyllä säästöjä! En ole mitenkään miehen rahojen varassa. Mulla on vakipaikka ja tällä hetkellä saan ihan melko hyvääkin korvausta kelalta siitä kotonaolosta!

Älä itse kuule yrittäjän vaimo siellä huutele, jollet tiedä toisen tilannetta kokonaisuudessaan. Mieson yrittäjä, mutta siinä onnellinen, että työ on myös harrastus, joten tekee sitä pääosin mielellään. Sepä se.. minä olen sitten lapsen kanssa kotona ja mies aina työssä.

T:3

Vierailija
5/9 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytkö itse töissä, opiskeletko, oletko koskaan erossa lapsista?

Voitko saada yön yli vapaata laittamalla lapset mummolaan?

Yrittäjyys on elämäntapa, joka valitaan ja minusta ei olisi siihen.

Vierailija
6/9 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa kotiin hoitaja niillä suurilla rahoillasi sille ainokaiselle ja mene, hyvä ihminen.

Tai pakkaa se ainokainen matkaan ja mene. Helvettiäkö sinä siellä kotona kökötät??

EI VOI olla noin vaikeaa.

Vierailija
7/9 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti en vaihtaisi pois. Mies nauttii työstään ja sen suomasta vapaudesta (tehdä aina töitä...) minulla taas on täysi vapaus tehdä lasten kanssa mitä ikinä tahdon. En ripustaudu mieheen eikä hän minuun. Olisi kamalaa, jos mies urputtaisi minun menoistani ja tekemisistäni, enhän minäkään valita sitä, että taas äsken ruuan jälkeen lähti ja otti esikoisenkin mukaansa.

Vierailija
8/9 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua kyllä, itselläni kun ei ole suppeaa ja vain yhtä näkökantaa vaan osaan ajatella asioita monen ihmisen kannalta. Joku sanoi "vain" yksi lapsi. Hänellä ei siis käsitystä varmaankaan äitiydestä? Se on vastuuta aamusta iltaan ja yöt. Siinä ei hermo lepää vaikka ottauisi lapsen ja menisi. Nykypäivänä on paljon perheitä joilla ei ole perheen apua ja ulkopuolelta sitä ei saa ilman että viranomaiset tekisivät kärpäsestä härkäsen. Ristiriidassa ( luulisin näin ) on myös se että vaikka vapaa-aikaa tahtoo edes vähän siitä lapsesta, ei voi kuitenkaan hommata vain jotain lapsenvahtia. Luotto pitää olla.

Ymmärrän myös yrittäjää. Nykypäivänä se ei todellakaan ole mitään helppoa! Mutta tiedän paljon yrittäjiäkin.

Yrittäjä 1 : Katuu, että ei antanut vaimolleen aikaa edes tuntia viikossa. Aina yritys etusijalle. Nyt vaimo ja lapset ovat pois että saa sitten yrittää ihan keskenänsä.

Yrittäjä 2 : 4 lasta, nuorin vastasyntynyt. Yritys tuottaa plussaa, yrittäjä ei ota stressiä ja pystyy tekemään töitä lastentahtisesti. Parisuhteesssa vain omat normaalit koukeronsa eli ihannetilanne

Yrittäjä 3 : Yksinelävä mies joka haaveilee perheestä mutta koska tekee työtä 24-7 niin ei uskalla edes seurustelua yrittää. Ikää jo sen verran etttä miettii josko myisi yrityksen ja ryyppäisi suruun koska ei ole ketään kenen vuoksi sitä tehdä.

lista on loputon...

Itse siis ymmärrän molempia. Lapset päätetään aikas yleensä yhdessä. Silloin molempien täytyy ottaa vastuu 50-50!

Lapsi on elävä olento, yritys ei! Suomessa ei ketään jätetä kyllä tyhjänpäälle jos rahasta puhutaan.

Mutta. Joillekin yritys menee etusijalle. Joillekin parisuhde. Joillekin lapset. Jotkut vaan ovat tehty yrittäjiksi ja osaavat hienosti yhdistää perhe-elämän ja työn! Jotkut vaan ovat yrittäjiä. piste.

Vierailija
9/9 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivät 12-16h 7 pv vko. Ja kolmea pientä hoidan.

Kai sen avioituessaan tiesi mihin ryhtyy.