mies eilen sit sanoi että ei voi estää mua tapaamasta veljeäni
no sit eilen puhuin veljen kanssa mutta ei nähnyt ja mies nyt jätti mut.
mitä nyt teen ? miten tästä eteenpäin.. ?
Kommentit (46)
Tai alkoholismiin? Ootko työelämän ulkopuolella? Mielenterveysongelmia? Muuten on kauhean vaikeaa ymmärtää, mitä enää teet miehes kanssa.
mut se ei oo ongelma.. ja en ole väkivaltanen vaikka hermo mulla menee mieheen ja lapseen välillä.
olen kyllä masentunut ja syön lääkettä siihen
väkivaltaista miestäs jättää, mutta yritä hakea edes jonkinlaista apua - soita perheneuvolaan tms.
mutta nää asiat vaan unohtuu mitä se teki tänään ja tuntuu vähän vaikealta..
Mies riehuu puukon kanssa ja raivoaa. Tuollaistako lapsesi joutuu katsomaan ja kuuntelemaan? Jos et osaa itseäsi ajatella, niin ajattele nyt edes sitä lasta ja ala pakata kamoja. Sitten turvakotiin mars!
mutta nää asiat vaan unohtuu mitä se teki tänään ja tuntuu vähän vaikealta..
en osaa nyt oikeen surra.. jotenki en tajua tilannetta. me ei seurustella
mut mitä jos en jaksa lapsen kanssa...
että olisi paras huostaanottaa lapsi.
Minkä ikäinen?
Äiti ei jaksa ja on masentunut. Vetää lääkkeitä masennukseen ja silti juo alkoholia n. 2 krt/kk.
isä vetää pilveä ja on väkivaltainen.
Molempien äo...
kyl viha nous taas pintaan..
mä en saa puhua mun pahasta oplosta kellekkään ja kaikki on vika..
mies sano et meni vähän yli sillä ku riehu
jotenki jännästi koittaa mun syyks laittaa noi
vai saatteko te puhua miehestänne jollekki tai tedän ongelmista?
voi olla vaan että kadun sitä ja paljon.
sanoinki että alkoholi ei ole ongelma ja en juo paljoon. mutmut masentunut olen ja syön lääkkeitä masennukseen.. on raskasta muutenki ni en tiedä miten 2v lapsen kanssa..
haluan että lapsella on kaikki hyvin ja toivon että voisin olla hyvä äiti mutta ehkä voi olla parasta antaa lapsi pois...
äske katoin yhtäkorua ja laitoin sen rasian päälle ni tippu siitä pöydälle.. hui kamala
kiva... hajotti mun hyvllyn. :(
no mies lähti narkkaa jonnekkin.
tosissas.? täällä raportoit mitä sun miehes tekee ja kuinka pelkäät. hei, nyt vauhilla turvakotiin edes lapsen vuoksi jos oot tosissas. sä eikä lapsi oo ansainnu nuin huonoa kohtaloa.!
ja jos olet provo mitä sori vaan epäilen sun olevan, HÄPEÄ RAUKKA, HÄPEÄ! nuin kamalilla asioilla ei tarvi alkaa pelleilee.!!!! mene hoitoon.
aika vaihtaa elo yksinhuoltajuuteen? ei tollanen elämä oo sulle eikä lapselle hyväks. tarpeeks monta kertaa kun käy poliisit sulta otetaan lapsi huostaa että saat asiasi järjestykseen!!! ja se olisi varmaan kaikkein parasta nyt!!! nyt kuule tyyttö hyvä lusikka kauniiseen käteen vaan ja pistät ne asiasi kuntoon
ja siis minulla on oma asunto. missä lapsen kanssa ollaan ja täällä mies reihu
no tajuan että ei olisi saanut puhua kellekkään mutta toi sen raivoominen oli sit mun vika ja sillä on oikeus olla suuttunut..
en kestä tätä..
sori ku tänne avaudun
mutta tuo sun tilanne kuulostaa niin uskomattomalta. Mitä sinä siellä kotona teet vielä? Pääseekö mies sinne sisälle, tuliko poliisit eilen tai tänään? Ketään ei saa uhkailla aseella tai ilman, mene tekemään rikosilmoitus törkeästä kotirauhan häirinnästä tai laittomasta uhkauksesta tai pahoinpitelystä. Äläkä jää lapsesi kanssa sinne kuuntelemaan miehen raivoamista, tuollainen on anteeksiantamatonta teiltä molemmilta, mieheltä riehuminen (ja narkkaus ja ryyppäys ja hakkaaminen ja muut) ja sinulta se että jäät lapsen kanssa tuollaiseen! Hae heti apua lapsesi takia! Missä päin asut, me katotaan sulle joku turvakoti tai tullaan itse hakemaan sieltä pois.
mutta mies tuli minun asuntooni raivoomaan ja puukolla heilumaan.
tuntuu vaan että kaikki tämä on minun vika mikä saattaa olla tottakin..
Jäikö paljonkin lapsia? Kuka saa talon?
kaikki kääntyy mua vastaan taas... tai miehen suku